Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan
5 reps på 100kg...What the fuck just happened??? Herkules, are you there??
Alla världens superlativ, adjektiv och adverb räcker inte till för att describea vilket sinnesrubbat gymmonster du är!
|
HAHA! Det som hände var att jag gjorde 5 reps istället för 6st som var planen! Kan låta #KAXIGT men jag är missnöjd !!
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Grymt! Benen är garanterat muskelgruppen du har mest att hämta i! 140 flyger ju upp
Du vet ju hur man tränar tungt. Ska bli kul att följa benträningen nu när du lagt i en högre växel. Kanske får vi se en crazy leg workout i framtiden?
|
Tack Nisse! Min benstyrka är bra, MEN just böjen är inte någon vidare styrka, varken tekniskt eller styrkemässigt!! SJÄLVLART blir det några Crazy legworkouts !!
Citat:
Ursprungligen postat av Adama
Äntligen lite böjar, såg ju riktigt bra ut det där. Highbar-böjar såg det ut som, provat lowbar?
|
Tack Adama!! Nej jag kör bara highbar-böjar - Är tyvärr alldeles för stel för att ens kunna pröva lowbar-böj. Skulle nog va betydligt starkare med lowbar.
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck
Instämmer till fullo, finns massor med kapacitet. Grattis till en grym pushpress, verkar inte som du använder benen max heller och att sen göra det efter att ha bombat militärpress innan! Respekt!
|
Tack Robban! Nää "tyvärr" så använder jag benen lite. Har planer på att hänga på tompee när han ska joina dig på ÖAK! Är sugen på att lära mig ALLA typer av OL-lyft !!
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Du är ju stark som jag vet inte vad i alla pressar över huvudet. Testa stöt, split jerk osv. bara för skojs skull. Blir säkert riktigt fina resultat.
Angående knäböj och förbättra höftrörelsen tycker jag att kettlebellsvingar hjälpte mig att snärta till bättre. Kanske kan vara nåt?
|
Jag ska pröva på lite olika saker i framtiden, kettlebellssvingar är en mycket bra ide, helt klart !! Kul att du skriver !!
Citat:
Ursprungligen postat av Johan.S
Stabilt pass Ola! Känner du för att ha sällskap i en crazy leg workout så är det bara hojta!
|
Du är självskriven Johan!! Det kommer att bli en MAGISK träningshöst !!
Citat:
Ursprungligen postat av Joensson
Fina böj, bra djup
|
Tack Jönsson!! Kul att få imponera på ett köttmonster som dig !!
Citat:
Ursprungligen postat av Zizou
Pressarna, böjarna... Riktigt grymma!
|
Tack Öhman.jr !! & MER ska det bli !!
Citat:
Ursprungligen postat av DammA
Grymma böjar Ola! Som du säger så kan tekniken bli bättre, men så är det för alla, man kan alltid finjustera något så det blir bättre  Bra jobbat f.ö. !
Vad har du för stats i dem 3 stora och morgonvikt och längd? 
|
Tack DammA !! Statsen i dom 3 stora är :
Mark - 240 kg (bör finnas mer)
Böj - 180 kg (Bör def. finnas mer)
Bänk - 160 kg (kanske finns 5 kg till)
Längd - 185 cm
Vikt - 112 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Blanca
Du imponerar som vanligt Ola!!! kuggaupp!!!
|
Tack Blanca!! Jag
#kuggar ju
#upp varje pass !! Hur pass hög tilltro har du på mig egentligen hahaha!!
Citat:
Ursprungligen postat av Pitepalt
OLA! 
|
Lugn nu Palten !! Hahaha - Inte behöver du buga för en
FunnyFatGuy