Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-09-11, 02:06   #26416
Fredszky
Kämpa! Kämpa! Kämpa!

Fredszkys avatar

Reg.datum: Aug 2001
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Jag tycker den siffran låtar hyffsat bra för 4år, om man inte försökt sätta på allt man kan utan en hyfsat snygg brud varje gång. Hur snabbt går du själv?
jag skulle tippa 3 km/h en solig kväll, 5 km/h om jag är skitnödig eller hör flåsande FI-anhängare akteröver.

för att vara tydlig så låter det på en del som att komma upp i tresiffrigt är nemas problemas bara man går ut på krogen som vanligt folk och inte tackar nej till tjejer som vill bli bjuda på drinkar (lol).

om det är nåt killar vill så är det att ligga. frustrerade själar som står medvetet ballt lutandes mot väggen vid sidan av dansgolvet, uppknäppt skjorta och pilsner i handen. ändå är snittet 15 st.

äh jag får inte fram min poäng. den är helt enkelt att det är väldigt få som håller det där tempot som är så lätt att slänga ur sig: "vadå det är bara att gå ut 2 ggr veckan och multiplicera med..."
Gammal 2012-09-11, 02:12   #26417
spoon
Spån

spoons avatar

Reg.datum: Nov 2006
Men om en person skaffar flickvän tidigt så kanske dom bara har 1-3 sexpartners under livet. Det drar ju ner snittet en hel del. Skulle man se på singelmän som inte kan eller vill knyta sig till ett förhållande så blir siffrorna anorlunda.
Gammal 2012-09-11, 03:01   #26418
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Fredszky Visa inlägg
jag skulle tippa 3 km/h en solig kväll, 5 km/h om jag är skitnödig eller hör flåsande FI-anhängare akteröver.

för att vara tydlig så låter det på en del som att komma upp i tresiffrigt är nemas problemas bara man går ut på krogen som vanligt folk och inte tackar nej till tjejer som vill bli bjuda på drinkar (lol).

om det är nåt killar vill så är det att ligga. frustrerade själar som står medvetet ballt lutandes mot väggen vid sidan av dansgolvet, uppknäppt skjorta och pilsner i handen. ändå är snittet 15 st.

äh jag får inte fram min poäng. den är helt enkelt att det är väldigt få som håller det där tempot som är så lätt att slänga ur sig: "vadå det är bara att gå ut 2 ggr veckan och multiplicera med..."
I agree, ofta man hör "jag kan också om jag vill varje helg, men jag är en seriös hen", o sen så fort det någon gång slängs något i famnen på dem så blir de kåta som en hund o går hemåt med bytet
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 06:25   #26419
SunTzu
Registered User

Reg.datum: Apr 2008
Jag har lite sådär semiångest över att jag legat med så relativt få tjejer. Jag har varit i förhållanden dom senaste 3 åren med totalt glapp på 3 månader. Senaste var 6 år... Är förhållandetypen, men vafan, har inte så många år kvar att ligga med snygga tjejer....
SunTzu är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 07:28   #26420
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia Visa inlägg
Men jag vill inte heller känna mig snål eller sniken som bara förväntar mig att bli bjuden. Livet är inte alltid lätt
.
Inga problem. Om du förväntar dig att bli bjuden kommer jag lära dig veta hut.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 08:25   #26421
Macroman
Registered User

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
3 st * 12mån * 4år = 144

kom igen, ta i lite nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Inte extremt mycket. Det är vanligt att gå ut åtta gånger i månaden (fredag och lördag), och att då få ragg färre än varannan utgång är inte otroligt duktigt.
Det är en extrem siffra skulle jag säga. Inte många som når upp till den utan att vara sexmissbrukare eller ha ngn form av narcissistisk störning.
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 11:20   #26422
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles Visa inlägg
Vilken slemmig snubbe.
Väldigt slemmig. Men han har inte mindre rätt för det.

Citat:
Ligger flickor med sådant här verkligen?
Dom ligger med killar som inte anser sig vara lägre ner i hierarkin än vad tjejen är.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 11:22   #26423
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
Men om en person skaffar flickvän tidigt så kanske dom bara har 1-3 sexpartners under livet. Det drar ju ner snittet en hel del. Skulle man se på singelmän som inte kan eller vill knyta sig till ett förhållande så blir siffrorna anorlunda.
Dom killar med mest "ligga runt" potential jag känner, skaffade tjej när dom var 17 och har därför inte ens en handfull erövringar.

suckers.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 11:23   #26424
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
lol. Och vem pratade om extremt?
Går man dessutom ut 8 ggr i månaden och måste doppa varenda gång så är man nog ngn slags sexmissbrukare.
Citat:
Jag tycker den siffran låtar hyffsat bra för 4år, om man inte försökt sätta på allt man kan utan en hyfsat snygg brud varje gång. Hur snabbt går du själv?

Spartansk; lättare sagt än gjort
Citat:

Citat:
I agree, ofta man hör "jag kan också om jag vill varje helg, men jag är en seriös hen", o sen så fort det någon gång slängs något i famnen på dem så blir de kåta som en hund o går hemåt med bytet
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman Visa inlägg
Det är en extrem siffra skulle jag säga. Inte många som når upp till den utan att vara sexmissbrukare eller ha ngn form av narcissistisk störning.
Okej, det var nog en extrem siffra när jag tänker efter.

Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu Visa inlägg
Jag har lite sådär semiångest över att jag legat med så relativt få tjejer. Jag har varit i förhållanden dom senaste 3 åren med totalt glapp på 3 månader. Senaste var 6 år... Är förhållandetypen, men vafan, har inte så många år kvar att ligga med snygga tjejer....
Var inte dina flickvänner snygga?
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 12:04   #26425
tjing
Banned User

Reg.datum: Jun 2012
Nu kom vi osökt in på vad som är flickvänsmaterial och om utseendet har en komponent i det
tjing är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 15:08   #26426
Doctor Snuggles
Pink belt

Doctor Snuggless avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu Visa inlägg
Äh, ligga är överskattat. Ofta är det bästa sexandet med inte alltför snygga tjejer ändå.
Gammal 2012-09-11, 15:11   #26427
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Och vadå "inte så många år kvar att ligga med snygga tjejer"? Ligga med snygga tjejer kan man göra till man dör.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 15:21   #26428
mycketbrännvin
Registered User

Reg.datum: Nov 2011
Nu har man sällskapat 10 månader och bor tillsammans med bruden.Allt är väl i princip rätt ok, bruden är bra. Vi har väl lite olika värderingar inom vissa områden men annars har vi det trevligt tillsammans. Problemet är att jag saknar veckoslutena med polarna som fan. Brännvin, slagsmål osv...det känns inte lika kul när bruden är med. Jag vet att det är frågan om perioder, men saknar tiden som ung gosse när man gjorde fan varje veckoslut
mycketbrännvin är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 15:26   #26429
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Nu har man sällskapat 10 månader och bor tillsammans med bruden.Allt är väl i princip rätt ok, bruden är bra. Vi har väl lite olika värderingar inom vissa områden men annars har vi det trevligt tillsammans. Problemet är att jag saknar veckoslutena med polarna som fan. Brännvin, slagsmål osv...det känns inte lika kul när bruden är med. Jag vet att det är frågan om perioder, men saknar tiden som ung gosse när man gjorde fan varje veckoslut
Måste bruden vara med hela tiden då?
Jag tycker det är JÄTTEviktigt i ett förhållande att man kan ha egen tid och göra det man vill även om inte partnern har samma intressen. Man måste inte göra allt tillsammans.
??
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-11, 15:27   #26430
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Måste bruden vara med hela tiden då?
Jag tycker det är JÄTTEviktigt i ett förhållande att man kan ha egen tid och göra det man vill även om inte partnern har samma intressen. Man måste inte göra allt tillsammans.
??
+1. Verkligen. Det är fan skrämmande hur vissa tror att vara i ett förhållande innebär att man måste vara tillsammans 24/7. Kanske detta som ligger bakom så mångas snabba ihopflyttande?
Stoltz är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:57.