Hemma från en helt otroligt grym helg i Göteborg!
Tränade ett pass vid 08 i fredagsmorse, väldigt lite folk på gymmet och en skön känsla. Tror aldrig jag har tränat så tidigt någon gång innan i mitt liv faktiskt. Jag var även mycket piggare än vad jag trodde att jag skulle vara. Somnade efter 01 någon gång och gick upp vid 06:15. Minns inte riktigt allt av vikterna osv, så skriver bara upp övningarna...
Breda latsdrag
Latsdrag bak i nacke
Chins
Pulloverdrag med rak stång
Stående vadpress i maskin
Sittande vadpress i maskin
Imorgon går jag in på den sista veckan av deffen för denna perioden. Det är med blandade känslor som jag kommer att göra det. Det ska bli fantastiskt att nu kunna få njuta fullt ut utav vilken mat som helst. Vill man ta en påse chips till en film så blir det helt plötsligt fullt normalt igen. Dock gillar jag ändå att deffa. Tycker att jag har blivit både en och två gånger hårdare, minst lika stark som när jag började deffa, humöret har varit som vanligt osv osv.
Säkerligen har jag väl förmodligen gått upp nåt kilo nu i helgen, men det får man ta.
Med start imorgon ska jag göra nånting som jag ALDRIG någonsin gjort tidigare. Har nämligen bestämt mig för att köra ''tömning och laddning''. Vet inte vad jag ska förvänta mig egentligen, men av att döma på bilder och andras folk reflektioner så kan det alltså vara jävligt bra att avsluta sin deff på, och att det kan bli synliga resultat på oväntat kort tid. Har läst på lite om detta idag, och även tidigare under veckan. Så, med allra största sannolikhet kommer jag att köra på följande vis..
Mån: 5-6 l vatten och kapa kolhydraterna så gott som helt.
Tis: Precis likadant
Ons: 3-4 l vatten, inga kolhydrater.
Tors: Likadant som ons
Fre: Återigen samma
Lör: Ca. 1 l vatten, kolhydraterna är fortfarande borta.
Sön: Samma som lör
Mån: Samma som lör och sön...
Vilket nu gör att det här kommer tas på fullaste allvar och verkligen ska testas på nu!!

Ska även se till att få bra med sömn dem kommande nätterna nu för att kunna vakna upp tillräckligt pigg för att kunna sticka iväg på ett träningspass..
Käket kommer då bestå mycket av lax, torsk, tonfisk, ägg, proteinshakes och lite annat.
Cardion kommer dras ner en del och kommer köras 20-30 min/dag nu under dem första dagarna. Efter det tar jag ett beslut om jag ska fortsätta på samma visa, eller skippa cardioträningen helt dem sista dagarna av min deff..
Kan inte säga så mycket mer än att jag är sjukt träningssugen igen och att detta ska bli som ett litet äventyr, som kommer att bli oerhört spännande!!
Denna veckan kommer det att bli lågreps, tunga vikter, svett, blod & tårar.
Nåja...