Bra kontakt i armarna, dock svårt att träna när de känns som att huden ska spricka upp som ett korvskin varje rep. börjar tröttna på de, gör skapligt ont..
behöver även klaga på mina triceps som sitter typ på axlarna.. svårt att bygga och syns ingenting!
frukost: porterstek m. potatisgratäng. mellanmål: gainer lunch: 3 st kycklingbörjare med bröd mellan mål nmr 2: matlåda bestående av kycklig och ris. före gymmet: Psycho PWO. efter gymmet: kyckling och ris. innan läggdags: gainer + ett glas annanas juice.
Bra dag ur kostsynpunkt. bygger bra med massa på den där maten.
Tog bra i magen idag. var ganska död i kroppen efter maxningen så jag körde inga tunga mark.
84,7 kilo vägde jag idag efter gymmet... suck! äckligt leds på att gå ner i vikt efter allt slit. har bytt ut mycket av pastan mot ris. de kan bero på de kanske?
säger i filmen att djupet var tveksamt, men nu i efterhand tycker jag att de ser godkänt ut. synd att jag inte filmade från sidan.
tränade med 2 andra idag, vilket inte kommer funka i längden. blir alldeles för mycket surr och dåligt tempo tyvärr. de blir mest singel pass i fortsättningen.
ryggen idag, får mycket finnar av PWO:n, men sånt får man räkna med.