Grattis till PBt! Riktigt starkt att klara 135an efter en fail på samma vikt
Tackar niwah! jag hängde på 140 och höll de med böjda armar några sekunder, sedan lasta jag på 135. så 135 skulle kännas lättare. och de fungerade uppenbarligen
tackar jack nu ligger jag "bara" 55 kilon bakom dig och chrille
Du får tänka på att vi tränat betydligt längre än vad du gjort Och när, iaf jag, låg på ditt antal gymtimmar så var jag långt ifrån lika stark som du är nu! Så om man går efter din utvecklingskurva så kommer du skratta åt våra nuvarande resultat om några år
åh det låter så bra då man läser det = ) jag hoppas jag får vara glad året ut...
de får du garanterat! har ett mål på 150 innan 2013, och ditt ligger på 200. den pressstyrkan kommer jag nog aldrig att uppnå
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Ohlson
Du får tänka på att vi tränat betydligt längre än vad du gjort Och när, iaf jag, låg på ditt antal gymtimmar så var jag långt ifrån lika stark som du är nu! Så om man går efter din utvecklingskurva så kommer du skratta åt våra nuvarande resultat om några år
ja men nu börjar de gå tungt. så ni kommer nog alltid ligga 50+ kilon framför mig
Helt okej pass. PB 2 dagar i rad händer inte så ofta
/Anton
Fint pass! Brutala marklyft! Det ser däremot ut som att du släpper ländryggen! Var försiktig med maxningarna så du inte faller ihop på golvet om ett tag, det är viktigt att hålla sig skadefri! Grymt bra jobbat hur som helst
Fint pass! Brutala marklyft! Det ser däremot ut som att du släpper ländryggen! Var försiktig med maxningarna så du inte faller ihop på golvet om ett tag, det är viktigt att hålla sig skadefri! Grymt bra jobbat hur som helst
tack jocke jo jag vet att de är farliga lyft men jag tänkte ta tag i teknikträningen på allvar nu. 220 får räcka för några månader. lätta och explosiva lyft är de som väntar.
tack jocke jo jag vet att de är farliga lyft men jag tänkte ta tag i teknikträningen på allvar nu. 220 får räcka för några månader. lätta och explosiva lyft är de som väntar.
Låter som en bra idé Hur ser det förresten ut när du kör sumomark? Lättare snubbar brukar ju vara rätt bra på det !