Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-02-01, 21:54   #17776
skaparn
Registered User

skaparns avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Sandra81 Visa inlägg
Hur vet man om en grabb är seriös eller om han bara är ute efter sex? finns det några varningstecken?
En sak slår mig när jag läser detta.

Vari ligger din skräck för att han eventuellt skulle vilja ha endast sex och inte ett förhållande? Om du är kär i killen kan jag förstå dig, men om ni är i något slags date-stadie så är det värsta som kan hända att ni har sex, kanske trevligt sex till och med, och om det utvecklas vidare så gör det, annars så säger ni artigt hej då till varandra och så ses ni inte mer om du inte vill.

Det här med att tjejer ska vänta och se om killen är seriös och killen vill bara sex och inte ett förhållande skulle jag vilja förpassades till historiska könsroller.
Gammal 2012-02-01, 22:08   #17777
TREX
Banned User

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Hur vet man om en grabb är seriös eller om han bara är ute efter sex? finns det några varningstecken?
Att han lyssnar på vad du säger, fast ändå inte.

Att han är där och verkar delta och vara med, bry sig och allt fast han inte gör det.

Jag tror inte någon kille är så pass advancerad för att belägra dig så man tar till de absolut smutsigaste tricken i boken så det behöver jag väl inte gå in på.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-01, 22:11   #17778
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn Visa inlägg
en sak slår mig när jag läser detta.

Vari ligger din skräck för att han eventuellt skulle vilja ha endast sex och inte ett förhållande? Om du är kär i killen kan jag förstå dig, men om ni är i något slags date-stadie så är det värsta som kan hända att ni har sex, kanske trevligt sex till och med, och om det utvecklas vidare så gör det, annars så säger ni artigt hej då till varandra och så ses ni inte mer om du inte vill.

Det här med att tjejer ska vänta och se om killen är seriös och killen vill bara sex och inte ett förhållande skulle jag vilja förpassades till historiska könsroller.
+1

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-01, 22:13   #17779
Tyrwing
Registered User

Tyrwings avatar

Citat:
Ursprungligen postat av TREX Visa inlägg
Att han lyssnar på vad du säger, fast ändå inte.

Att han är där och verkar delta och vara med, bry sig och allt fast han inte gör det.

Jag tror inte någon kille är så pass advancerad för att belägra dig så man tar till de absolut smutsigaste tricken i boken så det behöver jag väl inte gå in på.
Det här skulle jag vilja påstå, det märks om snubben faktiskt är engagerad i att lära känna dig.

Sedan undrar jag med varför det är så hemskt om han bara vill ha sex? Du är tydligen en attraktiv kvinna, det kanske bara inte klickar på det personliga planet.
Ursprungligen postat av justblaze Visa inlägg
... givetvis trillar någon in på styrkelyft och då får man acceptera det.

Senast redigerad av Tyrwing den 2012-02-01 klockan 22:14.
Tyrwing är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-01, 22:19   #17780
TREX
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Tyrwing Visa inlägg
Det här skulle jag vilja påstå, det märks om snubben faktiskt är engagerad i att lära känna dig.
Är man smart som kille kan man dock föra anteckningar på mobilen/datorn på viktiga saker hon har sagt och sen nämna/inflika det på rätt ställen i konversationer för att lura henne till att tro att man faktiskt bryr sig.

Typ om hon berättar att hon pysslat med hästar när hon var liten, kan man skriva ner det nånstans och sen om ämnet kommer på tal att det är nån häst-show eller nått på TV så kan man säga "Det här kan ju du, rid-experten" eller sådär.

Kan kamma hem många poäng på det sättet om man är duktig på det.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-01, 23:19   #17781
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Ursprungligen postat av skaparn Visa inlägg
En sak slår mig när jag läser detta.

Jag antar att hon inte vill investera sig emotionellt om det framkommer att killen i fråga verkade väldigt intresserad men det visade sig bara vara ute efter sex. Det är ju trots allt tid som tas från ett potentiellt riktigt förhållande om man nu är ute efter det.
Trance är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-01, 23:32   #17782
L-Sami
El grande salami

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Lär känna personen väl och ta reda på hans avsikter. Finns inga generella regler och riktlinjer, allmän personkännedom räcker.

Min träning

Bloggen - 160107
L-Sami är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 00:23   #17783
Doctor Snuggles
Pink belt

Doctor Snuggless avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Han är av hankön. Det är varningstecknet.
Doctor Snuggles är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 00:24   #17784
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles Visa inlägg
Han är av hankön. Det är varningstecknet.
Jag hoppas du var ironisk? Är det någon folkgrupp som verkligen föredrar att bli tömda i och sedan glömda så är det kvinnor.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 01:51   #17785
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Jag hoppas du var ironisk? Är det någon folkgrupp som verkligen föredrar att bli tömda i och sedan glömda så är det kvinnor.
Vad har du mött för underbara kvinnor?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 06:40   #17786
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Låter som han dateat Hanna Wiederstedt eller vad hon heter.
Jag tänker inte ens länka till hennes videoklipp då jag misstänker att det är kopplat till permaban

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 07:04   #17787
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Jag antar att hon inte vill investera sig emotionellt om det framkommer att killen i fråga verkade väldigt intresserad men det visade sig bara vara ute efter sex. Det är ju trots allt tid som tas från ett potentiellt riktigt förhållande om man nu är ute efter det.
Sen vill man ju inte gärna råka ligga med någon ovärdig.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 07:34   #17788
skaparn
Registered User

skaparns avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Det är en rimlig invändning. Å andra sidan så är ju det mesta en liten chansning från början och risken att det är tid som går åt utan att det blir ett långvarigt och bra förhållande är påtaglig.
Gammal 2012-02-02, 10:49   #17789
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Underbara? Jag tycker det är vedervärdigt att bli dumpad hela tiden.

Det kanske handlar om att jag har kombinationen snyggt ansikte + dålig personlighet. Som en tjej sa till mig en gång: "Du är en sån kille som alla tjejer vill ligga med en gång, och sedan aldrig träffa igen".

Ironiskt nog ville hon inte ligga med mig sen, men ändå.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-02-02, 10:58   #17790
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Underbara? Jag tycker det är vedervärdigt att bli dumpad hela tiden.

Det kanske handlar om att jag har kombinationen snyggt ansikte + dålig personlighet. Som en tjej sa till mig en gång: "Du är en sån kille som alla tjejer vill ligga med en gång, och sedan aldrig träffa igen".

Ironiskt nog ville hon inte ligga med mig sen, men ändå.
Liten snopp? Du får köra kaktusen istället!

Edit: Kunde inte motstå frestelsen

Asdf är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:53.