2011-12-21, 15:16
|
|
|
Registered BAWS!
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriiik
100% omöjligt!
93kg stenhård på 187cm skulle jag bli imponerad om en 18åring gjorde efter tio år, alltså när han är 28 år.
|
Proxy?
ca 80 kg hård på strax över 170 cm a 18 år.
Äckligt bra exempel på vad man kan åstadkomma.
|
2011-12-21, 15:16
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
Zyzz dog av ett medfött hjärtproblem i en bastu, till följd av bl.a. kokain. Fattar inte vad fasen folk tvunget ska ha det till att steroiderna hade ihjäl han.
Sen tar Sniggel upp en bra poäng. Det är två helt skilda saker att ha bra massa, och att ha bra massa med så lågt bf och med det trycket, året runt, som Zyzz hade. Den största fördelen han hade av preparaten var just det, inte att hans massa är omöjlig att få ren.
Sen så är det väll knappast relevant att sitta och spekulera i hur en 150-170(?) kilos fet styrkelyftare ser ut under vinterpälsen, även om han är mongostark?
|
|
|
2011-12-21, 15:18
|
|
|
Dödgrävarn
Reg.datum: Jun 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Jag resonerade som du efter ett par år angående en sådan här fysik:
Jag menar, det går om man fan bara vill! Eller?
|
fast nu överdriver du kan inte säga att han du länka och zyzz har samma kropp, han som du länka skriker roids
|
|
|
|
2011-12-21, 15:20
|
|
|
Biffen
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Crocker
Proxy?
|
Inte följt hans utveckling men han verkar ha galet bra utveckling.
Han är dock 170. Släng på 17 cm och han skulle inte alls se lika tränad ut.
jag står fortfarande fast att det är omöjligt att få 93kg stenhård på 187cm efter fyra år 100% rent. Gör man detta efter tio år bugar jag mer än gärna och tar av mig hatten för denna.
|
|
|
|
|
|
Ninja
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
Ursprungligen postat av andeem
Så det är kombinationen massa och definition som gör det svårt/omöjligt?
|
Ja. Man kan bygga på sig rejält med muskler om man blir fet på kuppen. Att behålla dem när man kommer i form är en annan femma. Jag skulle tro att det är där steroider verkligen kan göra en stor skillnad.
|
|
|
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Proxy?
|
Zyzz är allt i bättre form, om du jämför med min avatar t.ex. Iofs så vägde jag över 80kg när den bilden var tagen. (Beror iofs mycket på genetik också, mitt fläsk sitter alltid runt magen.)
+massvis på Lange
|
|
|
2011-12-21, 15:21
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Proxy?
|
Ja men proxy är förmodligen inte vilken 18-åring som helst och jag tror inte det är många som inte är imponerade. Sen är inte proxy riktigt vid 5% bf på den vikten heller. Han är inte Plucke :P
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Zyzz dog av ett medfött hjärtproblem i en bastu, till följd av bl.a. kokain. Fattar inte vad fasen folk tvunget ska ha det till att steroiderna hade ihjäl han.
Sen tar Sniggel upp en bra poäng. Det är två helt skilda saker att ha bra massa, och att ha bra massa med så lågt bf och med det trycket, året runt, som Zyzz hade. Den största fördelen han hade av preparaten var just det, inte att hans massa är omöjlig att få ren.
Sen så är det väll knappast relevant att sitta och spekulera i hur en 150-170(?) kilos fet styrkelyftare ser ut under vinterpälsen, även om han är mongostark? 
|
Tog jag upp det?
|
C4L
|
|
|
2011-12-21, 15:22
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Silencer
Hur vet du att det var medfött? Det var nog ett resultat av grovt preppande.
|
Han preppade inte ens grovt. Han låg tydligen på minimum doser, vad man har läst ialf.
Men att AAS+droger+alkohol+ ett medfött hjärtfel(och grädde på toppen en bastu i Thailand) inte är en bra kombination kan vi nog alla intyga.
|
|
|
2011-12-21, 15:22
|
|
|
Pink belt
Reg.datum: Jan 2004
|
Det är inte förvånande hur det oftast är hobbybyggare med antagligen mediokra gener och/eller pinsamt lite seriös träningserfarenhet som gnäller om roids.
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2011-12-21 klockan 15:25.
|
|
|
2011-12-21, 15:23
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av KalleTeodor
fast nu överdriver du kan inte säga att han du länka och zyzz har samma kropp, han som du länka skriker roids
|
Skillnaden är i massa ja. Men det är i princip orealistiska förväntningar båda två. Min förväntning då var förstås ännu mer omöjlig än din. Men jag var övertygad om att det där gick. Han är ju "natural" det står ju på hemsidan också!
|
C4L
|
|
|
2011-12-21, 15:25
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
Ja. Man kan bygga på sig rejält med muskler om man blir fet på kuppen. Att behålla dem när man kommer i form är en annan femma. Jag skulle tro att det är där steroider verkligen kan göra en stor skillnad.
|
Elit-sumos har väl runt 120 kg LBM om jag inte minns fel?
Hur mycket skulle de tappa om de skulle deffa ner sig till 5%? En hel jäkla del :P
|
C4L
|
|
|
2011-12-21, 15:27
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ja men proxy är förmodligen inte vilken 18-åring som helst och jag tror inte det är många som inte är imponerade. Sen är inte proxy riktigt vid 5% bf på den vikten heller. Han är inte Plucke :P
Tog jag upp det? 
|
Hush, I'm speaking for you! Jag läste mellan raderna, baserat på abstraktet du postade.
Inga 5% där, 8-9% cirkus. Sen vet jag inte riktigt hur man ska jämföra en ren person och en dopad, den dopade har ju bannemig tryck 24 timmar om dygnet, det har ju knappast en annan.
|
|
|
2011-12-21, 15:28
|
|
|
Ninja
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
|
Skip, på bilden, utgav sig själv för att vara ren. Det är dock en annan historia.
Jag skulle dock tro att han inte låg långt ifrån vad Zyzz utgav sig för att väga i förhållande till sin längd.
|
|
|
2011-12-21, 15:28
|
|
|
Dödgrävarn
Reg.datum: Jun 2010
|
Citat:
Skillnaden är i massa ja. Men det är i princip orealistiska förväntningar båda två. Min förväntning då var förstås ännu mer omöjlig än din. Men jag var övertygad om att det där gick. Han är ju "natural" det står ju på hemsidan också!
|
vet att han kanske inte var natural eller de mesta pekar mot att han inte var det, men så extrem fysik har han inte och jag tycker ändå ja har goda förutsättningar så ger mig ett decennium så kommer jag iaf komma nära. det är inte orealistiskt.
|
|
|
|
2011-12-21, 15:30
|
|
|
James Bond
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
vet att han kanske inte var natural eller de mesta pekar mot att han inte var det, men så extrem fysik har han inte och jag tycker ändå ja har goda förutsättningar så ger mig ett decennium så kommer jag iaf komma nära. det är inte orealistiskt.
|
Gå ut och kolla bland gymmare så ser du att hans fysik är väldigt extrem.
I dagsformstråden(tråden för inbördes beundran) så ser du mindre än en promille av gymmarna ute i landet.
Det är lätt att få skeva ideal och alla är inte rena på kollo.
EDIT: ang proxy så är han 170 cm..det är fan så mycket lättare att fylla ut än 186.
Däremot är proxys fysik extremt bra.
Senast redigerad av Tabbe den 2011-12-21 klockan 15:31.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:41.
|

|