2011-12-08, 22:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles
Ibland måste man prata så med barn.
Men nu blev jag bara förbannad på Safari på ipad som crashar hela jävla tiden när jag skriver inlägg, så jag lägger ner.
|
Du har rätt, ett barn som jag kan nog aldrig uppskatta TV-serier på samma höga nivå som en vuxen cinematografi- och psykosocialuppskattare som du. Vilken tur för oss alla att din ipad strular just nu, precis innan du med lätthet krossat oss alla i nästkommande inlägg.
|
|
|
2011-12-08, 23:41
|
|
|
Registered User!
Reg.datum: Nov 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles
Haha, ja, för att man inte är intresserad av tematiken i en serie, och tycker den är överskattad, så är det samma sak som att man tycker att den är blåst, eller?
Lär dig skilja på två ganska uppenbart skilda saker.
Folk är så känsliga när det gäller smak. Oroa er inte pojkar, jag ifrågasätter inte ert värde som människor. Eller kanske lite grann. 
|
För att inte fortsätta kasta paj så tänkte jag bara fråga efter vilka serier som du kan ge som exempel på vad du tycker är bra (beskriv gärna vad som gör serierna bra). Så man kanske förstår vad du menar.
|
2011-12-09, 03:52
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2011
|
Law and order - criminal intent
The Mentalist
Monk
Criminal Minds
Siiiiiiiiiiiiimpsons
Family Guy
American Dad
...barnslig? Jamen ><''...
QI
Weakest Link
Vem vet mest
...JAJA JAG SKA TA FRAM MITT GARNNYSTAN OCH SÄTTA MIG I GUNGSTOLEN ...
/Liza
|
2011-12-09, 06:53
|
|
|
Bacon
Reg.datum: Apr 2008
|
|
|
|
2011-12-09, 06:57
|
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
Den bästa tecknade serien imo. 3 säsonger, en början och ett slut.
Karaktärs och storyutveckling utan dess like.
The Venture Bros är annars en smått komisk tecknad serie..
Men rekommenderar The Last Airbender serien!
You can do it maybe! ~
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
|
|
|
|
2011-12-09, 09:46
|
|
|
Stark
Reg.datum: Oct 2008
|
Lite besviken på Sons avslutningen, vet inte riktigt varför. Tittar på Fringe med flickvännen nu och den är helt fantastisk. Oroade mig i början för att saker och ting inte skulle förklaras men tji fick jag  Inne på säsong 3 efter 2,5 veckas tittande.
|
|
|
2011-12-09, 09:48
|
|
|
Mother love bone
Reg.datum: Aug 2006
|
Jag kollade lite på Terra Nova, men fan, varje avsnitt känns så värdelöst, skådisarna tycker jag är rätt så kassa, sen är det en bra idé som kunde bli bra, istället ska det handla om tönt saker; omg the sixers !!11 elva
Jag har lite serietorka just nu, jag ska testa följande serier (som jag inte sett 1 avsnitt av ens):
Walking Dead
Homeland
It's Always Sunny in Philadelphia
Arrested Development
Dessa serier är inte mina första hands val om jag får välja, men vore ändå trevligt med något nytt.
|
|
|
|
2011-12-09, 10:41
|
|
|
Proteinbarskonnässör
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Lite besviken på Sons avslutningen, vet inte riktigt varför. Tittar på Fringe med flickvännen nu och den är helt fantastisk. Oroade mig i början för att saker och ting inte skulle förklaras men tji fick jag  Inne på säsong 3 efter 2,5 veckas tittande.
|
=O Fringe måste vara bland de sämsta nya serierna jag sett. Verkar dock finnas dom som gillar den
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face
Jag kollade lite på Terra Nova, men fan, varje avsnitt känns så värdelöst, skådisarna tycker jag är rätt så kassa, sen är det en bra idé som kunde bli bra, istället ska det handla om tönt saker; omg the sixers !!11 elva
Jag har lite serietorka just nu, jag ska testa följande serier (som jag inte sett 1 avsnitt av ens):
Walking Dead
Homeland
It's Always Sunny in Philadelphia
Arrested Development
Dessa serier är inte mina första hands val om jag får välja, men vore ändå trevligt med något nytt.
|
Håller med angående Terra Nova, ganska löjlig men jag tycker ändå den är kul att slötitta på. It's Always Sunny in Philadelphia är klockren, kan ta ett tag innan man börjar uppskatta den dock. Walking Dead är bra men ganska seg stundvis.
|
|
|
|
2011-12-09, 10:48
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
It's Always Sunny in Philadelphia är det självklara valet, Johan. Det tar ett par avsnitt innan man kommer in i det (som allt annat), men karaktärsutvecklingen är så jävla sjuk.
|
|
2011-12-09, 11:03
|
|
|
Odens son
Reg.datum: Sep 2006
|
Homeland är fan pure love! Kan verkligen rekommendera den serien
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag har typ 1 APM!
|
Citat:
Ursprungligen postat av groda
Tja normalt äter jag bara fullkornsprodukter och fiberberikad tofu med sojamjölk för att optimera mina chakran.
|
|
|
|
2011-12-09, 11:03
|
|
|
Mother love bone
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
It's Always Sunny in Philadelphia är det självklara valet, Johan. Det tar ett par avsnitt innan man kommer in i det (som allt annat), men karaktärsutvecklingen är så jävla sjuk. 
|
Ok, vi får se om jag fastnar. Jag brukar generellt vara mycket kräsen med komediserier (men det kanske inte är en komediserie, höhö)
|
|
|
|
2011-12-09, 11:06
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ok, vi får se om jag fastnar. Jag brukar generellt vara mycket kräsen med komediserier (men det kanske inte är en komediserie, höhö)
|
Det brukar jag också, men vissa serier är helt awesome. Det här är en av dem.
|
|
2011-12-09, 11:17
|
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
|
Om du inte har direkt dålig smak, så kommer du älska den! Den och Arrested Development är så sjukt bra. Fast Arrested spelar i en egen liga egentligen.
|
2011-12-09, 12:32
|
|
|
Mother love bone
|
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
Om du inte har direkt dålig smak, så kommer du älska den! Den och Arrested Development är så sjukt bra. Fast Arrested spelar i en egen liga egentligen.
|
Det jag är ute efter är kontinuitet, jag har svårt för fristående avsnitt där ingenting nytt händer, karaktärsutveckling gillar jag.
Vi får se hur Arrested och Philly är.
Sen kan jag ju även kolla på komediserier som Familiy Guy, Simpsons, [insert-random-komedi-serie] men då är det mest OK, inget jag aktivt "köper". :P
|
|
|
|
2011-12-09, 15:56
|
|
|
Pink belt
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Librish
Du har rätt, ett barn som jag kan nog aldrig uppskatta TV-serier på samma höga nivå som en vuxen cinematografi- och psykosocialuppskattare som du. Vilken tur för oss alla att din ipad strular just nu, precis innan du med lätthet krossat oss alla i nästkommande inlägg.
|
Haha, don't get your panties in a bunch.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:10.
|

|