Nice Wahlanders är bra skit det, Kul att nån annan satsar lite på militärpressen
Några planer på SL eller är det träning för en atlet fysik i allmänhet som pågår?
Ja, det var riktigt bra! Militärpressen har blivit en av mina favorit övningar, pga att jag tar hyfsat mycket i den
Jag har tankar om att börja tävla i Klassisk Styrkelyft, men just nu har jag inte tid till att söka mig ner till gbg då och då. Men jag hoppas jag får det snart.
Ja, det var riktigt bra! Militärpressen har blivit en av mina favorit övningar, pga att jag tar hyfsat mycket i den
Jag har tankar om att börja tävla i Klassisk Styrkelyft, men just nu har jag inte tid till att söka mig ner till gbg då och då. Men jag hoppas jag får det snart.
Själv då? Tävlar du?
Tävlat i kampsport men fått en knäskada så gymmar bara. Kanske tar på mig en bänktröja i framtiden vem vet.
Halvt misslyckat pass pga hybris, trodde jag skulle klara av att köra tung knäböj+bänk på samma pass. Men det gick inte
Gjorde detta pga att jag ska på konsert imorgon, så jag slog ihop dagens och morgondagens pass.
En vanlig dag för Mitosis på gymmet. Mitosis har tänkt göra sin sedvanliga knäböj, men upptäcker till sin förskräckelse att squat racket är upptaget av Boman.
True story, såhär ser det ut på Gymhuset varje dag.
En vanlig dag för Mitosis på gymmet. Mitosis har tänkt göra sin sedvanliga knäböj, men upptäcker till sin förskräckelse att squat racket är upptaget av Boman.
True story, såhär ser det ut på Gymhuset varje dag.
Haha, detta är det bästa jag har sett. Måste vara för att det är en true story!