2011-04-17, 19:42
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
orka lägga näsan i blöt, ge fan i..
|
|
|
2011-04-17, 19:43
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
fast jag måste säga att jag blev lite förvånad, trodde inte anabola var så välanvänt fortfarande
|
"Anabola" betyder "uppbyggande" (i pluralis) och kan syfta till vad som helst. Styrketräning och vassleprotein är två saker som är anabolt, t.ex. Du tänker antagligen på "AAS" (anabola, androgena steroider), en grupp könshormoner som är förmanligande (åtminstone under kuren...) och muskeluppbyggande. Det är den effektivaste gruppen av olagliga preparat för muskeluppbyggnad och därför såklart allmänt förekommande bland dem som ser maximal storlek (på musklerna...) som målsättningen och tycker att det är värt hälsoriskerna och inte ser några moraliska/emotionella hinder med bruket.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2011-04-17, 19:44
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av eiri
orka lägga näsan i blöt, ge fan i..
|
tack för ditt råd
|
|
|
2011-04-17, 19:45
|
|
Nu kan jag inte byta
Reg.datum: Jun 2006
|
är du 100% säker på att dom preppar? du säger att de "tydligen" är användare, var 100% säker att de brukar aas innan du väljer att anmäla. Kan tänka mig hur jäkla illa det skulle kännas att bli misstänkliggjord på ryktesgrunder om det inte stämmer.
En halv liter kiss väger 0,5 kg.
|
|
|
|
2011-04-17, 19:47
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath
"Anabola" betyder "uppbyggande" (i pluralis) och kan syfta till vad som helst. Styrketräning och vassleprotein är två saker som är anabolt, t.ex. Du tänker antagligen på "AAS" (anabola, androgena steroider), en grupp könshormoner som är förmanligande (åtminstone under kuren...) och muskeluppbyggande. Det är den effektivaste gruppen av olagliga preparat för muskeluppbyggnad och därför såklart allmänt förekommande bland dem som ser maximal storlek (på musklerna...) som målsättningen och tycker att det är värt hälsoriskerna och inte ser några moraliska/emotionella hinder med bruket.
|
Ja det var de (AAS) som jag syftade på, tyckte de försvann lite ett tag, men hade ingen aning om att de brukades så flitigt än idag.
Trodde byggare var mer måna om sin hälsa efter att information om biverkningar osv
|
|
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2006
|
Mind your own business.
|
|
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av spange
är du 100% säker på att dom preppar? du säger att de "tydligen" är användare, var 100% säker att de brukar aas innan du väljer att anmäla. Kan tänka mig hur jäkla illa det skulle kännas att bli misstänkliggjord på ryktesgrunder om det inte stämmer.
|
Jo jag är 100% säker,
|
|
|
2011-04-17, 19:49
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ja det var de (AAS) som jag syftade på, tyckte de försvann lite ett tag, men hade ingen aning om att de brukades så flitigt än idag.
Trodde byggare var mer måna om sin hälsa efter att information om biverkningar osv
|
Eller så har bruket blivit mer utbrett allteftersom att tillgången på kontra-preparat mot biverkningarna blir mer lättillgängliga och kunskapsläget om dessa medikament blir större?
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2011-04-17, 19:51
|
|
Nu kan jag inte byta
Reg.datum: Jun 2006
|
Citat:
Jo jag är 100% säker,
|
Bra.
Hur du bör göra kan jag inte ta ställning till. Jag skulle inte anmält så länge de inte gjort något fel innanför gymmets väggar.
En halv liter kiss väger 0,5 kg.
|
|
|
|
2011-04-17, 19:54
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Du inser inte hur mycket du ställer till med för dom om du anmäler. Såvida du inte sett dom hota någon på allvar (och t.om i det fallet så skulle du kunna anmäla dom för det istället) så finns det ingen anledning att anmäla dom (om du inte missat att skriva något).
|
|
|
2011-04-17, 20:01
|
|
Banned User
|
Jag hoppas att jag inte förolämpar någon, men ibland blir dessa killar lite väl närgående
det känns som de inte förstår att det inte finns ett intresse, utan fortsätter att störa en.
Nu är jag inte där och tränar men jag är där då och då när jag ska träffa upp min vän i slutet på hennes arbetspass, och det är ju löjligt att tjejer inte kan få vara ifred, det här gänget tränar ju hela tiden känns det som, har aldrig hänt att de inte är där nr man kommer
|
|
|
2011-04-17, 20:03
|
|
Banned User
|
Men JAG ska inte lägga mig i vad jag nu har förstått, det kanske blir värre för min väninna om de får reda på att jag (hennes vän) har ställt till det för dem.
Tråkigt dock att killar känner att de måste använda preparat som ger biverkningar på deras sätt att vara socialt
|
|
|
2011-04-17, 20:08
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Tråkigt dock att killar känner att de måste använda preparat som ger biverkningar på deras sätt att vara socialt
|
Stör de folk på gymet? Har du lagt märke till konstiga beteenden socialt från dom?
|
|
|
2011-04-17, 20:10
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Men JAG ska inte lägga mig i vad jag nu har förstått, det kanske blir värre för min väninna om de får reda på att jag (hennes vän) har ställt till det för dem.
|
Förklara lite med i detailj vad dom gör. Allmänt dryga å otrevliga?
Eller kanske bara fula loosers som du inte gillar?
Edit: Jag vet flera stycken som dopar sig. Har inte märkt något direkt avvikande beteende hos dom.
Beteer dom sig som idioter beror det nog på att dom är idioter från början så att säga.
Senast redigerad av John M den 2011-04-17 klockan 20:12.
|
|
|
2011-04-17, 20:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Den här rädslan för snedtändningen är lite uppförstorad, ungefär som man skulle bli steril för att man rökte gräs eller mörda folk för att man drack absinth.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anaboli..._and_hypomania
Jag skulle inte bli förvånad om våldskopplingen som finns, om den nu finns, handlar om att kriminella och i övrigt våldsamma personer är överrepresenterade i AAS-bruk.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
Senast redigerad av stevebc den 2011-04-17 klockan 20:16.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:27.
|

|