Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Jag kör vallen helst. Men kan köra sportlife också  Roligare på vallen!
|
Jag får ge Vallen ett försök till. Det kändes omysigt när jag var där sist. Jag hänger gärna med och tränar. När kilar vi iväg nästa gång?
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Alltså den där bilden. Jag tror att jag är lite kär. 
|
*fniss* Dags att låta mitt blonda hårsvall växa ut igen?
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas Guiance
Väldigt imponerande utveckling
Hoppas ryggproblemen löser sig för dig!
|
Oj, tack så mycket! Det är sådant jag inte ser/tycker själv.
Celebert besök i min journal. Välkommen, roligt att ha dig som läsare!
Jag hörde dig prata om dina (var det väl?) ryggproblem i BODY Radio, så detsamma!
Beställde ett FMS-test igår som jag väntar på datum för. Jag och kettlebellGuden har misstankar om att mitt skulderblad är osynkat med armrörelsen och inte flyttar sig inåt/nedåt när det bör, för det tar liksom stopp i ett ben känns det som. (Nu när jag har töjt lats såpass mycket att det inte längre begränsar.) Jag får se vad Tommy Blom kommer på.
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Har läst det du skriver i babbla-tråden (och flera andra trådar som kan ses som relaterade), och det verkar jobbigt. Jag inbillar mig att många (de flesta?) har liknande "problem" i större eller mindre utsträckning. Eller eventuellt relaterat till vissa områden.
Jag hoppas att du kan hitta en lösning eller iaf ett sätt att hantera det så att du mår bättre. Ett sätt att bemöta och ta tag i problemen.
Men vad vet jag, jag gillar inte psykologi...
Haresåbra i jötteborjj iaf 
|
Tack för uppmuntran. Jag inser nu i efterhand när jag läser vad jag skrivit att det lätt kan tolkas som att jag bara vill ha uppmärksamhet. Det är inte sant, utan jag vill bara reflektera över det med andra. Det är min verklighet och det ger mycket att höra hur andra fungerar.
Naturligtvis fungerar alla liknande till olika grad. Beteenden är inte av eller på, de är bara uttalade i olika hög grad. Jag gör mitt bästa för att förstå mig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Lite inspiration till jobbet... Hur man bör jobba/koda...
IMG http://imgs.xkcd.com/comics/good_code.png[/IMG]
|
Mycket riktigt! Det brukar finnas en vacker plan kring allt... och sedan är det bara att hacka på som en tok för att få det klart i tid. :-) Det är lurigt att behöva vara lättrörlig!