Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-02-02, 14:48   #5881
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuvligt Visa inlägg
+1

Sen är man (iaf jag) rädd för att ge fel intryck. Må vara att man får mysa om man pratar hur hatten så att säga. Men då finns å andra sidan risken att killen uppfattar en som oseriös och endast ute efter en fysisk relation.
Precis.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 14:59   #5882
kettlebellGuden
Banned User

Reg.datum: Aug 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon Visa inlägg
Verkligen Inte!

Det skall vara andas och booty!

och andningen är inte jätteviktig egentligen.

Citat:
+1

Sen är man (iaf jag) rädd för att ge fel intryck. Må vara att man får mysa om man pratar hur hatten så att säga. Men då finns å andra sidan risken att killen uppfattar en som oseriös och endast ute efter en fysisk relation.
Jag tycker att det här med hur kvinnor resonerar är väldigt intressant. Jag tror inte det uppfattas på något sätt alls utan som bara "I want mys". Ingen oseriöshet osv.
kettlebellGuden är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 15:09   #5883
joko
Registered User

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
Precis.
Ni vill ha möjligheten att undvika konsekvenser genom att manipulera den andra parten till att agera. Lite som när Tyskland ryckte fram mot Polens gräns in good old '39?
joko är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 15:11   #5884
Becky
Registered User

Reg.datum: Dec 2010
Citat:
+1

Amen på den! Ibland är man ju osäker också i vill inte riktigt kasta fram alla kort på en gång...
Becky är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 15:20   #5885
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Becky Visa inlägg
Amen på den! Ibland är man ju osäker också i vill inte riktigt kasta fram alla kort på en gång...
There is no Try, Only DO!
Gammal 2011-02-02, 15:32   #5886
r3mpuh

r3mpuhs avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce Visa inlägg
Va kul att du för första gången fick prata med en trevlig tjej i telefon! Gz m8

Första gången jag pratade med henne. :L
r3mpuh är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 15:39   #5887
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av kettlebellGuden Visa inlägg
Jag tycker att det här med hur kvinnor resonerar är väldigt intressant. Jag tror inte det uppfattas på något sätt alls utan som bara "I want mys". Ingen oseriöshet osv.
Precis, för det är ju exakt samma sak som att fråga om filt för att man fryser, eftersom bägge vet att det i båda fallen betyder "jag vill mysa". Varför då tankeläsningen/otydligheten?
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 15:41   #5888
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
För att inte heller kvinnor är helt säkra alla gånger på att deras inviter är helt välkomna hos det motsatta könet? Nekar han så kan man åtminstone dra sig ur det med hedern i behåll för båda parter.

För ni påstår väl ändå inte att bara för att det andas och har bröst = instant want hos alla män, utan undantag?
Man ska, som tjej, vara JÄVLIGT ful om det ska finnas risk att killen nekar. Tycker killen å andra sidan att tjejen är helt bäng i huvet märks det nog tidigt under kvällen. Bröst/booty + andning och puls duger gott.
Gammal 2011-02-02, 15:43   #5889
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Jag har flera teorier bakom denna senaste diskussion:

1. Killen är förhoppningsvis maskulin, och med det maskulina kommer initiativ och dominans vilket förhoppningsvis är ett bevis på att det då inte är en feminin man ( hua!). Man kan se detta lätt genom att komma med signaler och hoppas att han tar steget utifrån det. Det gäller att man då förutsätter att polaritet skapar attraktion.

2. Kvinnan behöver inte ta initiativ för att det ofta går 10 man på en kvinna, det ligger inte i hennes natur och hon har heller aldrig tagit initativet för att det alltid varit tvärtom. Varför lägga energi på detta när man får det serverat? Det är ju bara dumt att göra tvärtom - oftast! ( Ibland får man ju ett o annat rötägg vilket ni kvinnor som gör såhär snällt får acceptera )

3. De flesta kvinnor har antagligen erfarenhet av "girly men" som får panik när kvinnan öppet visar sitt intresse. Det är en instinktiv och undermedveten lärdom att visar de för mycket intresse, tappar de lite av sin mystik och mannen tröttnar.
Mannen gillar att jaga ( även om han inte alltid är medveten om det). Många män blir även riktigt skraja ifall det är en kvinna som vet vad hon vill av någon konstig anledning, en sådan kvinna skapar ett hot mot den man som inte är trygg i sig själv eller vet hur han ska hantera henne.

Och en slutkläm på tal om signaler. Många kvinnor är mycket dåliga på att ge tydliga och rätt signaler vilket många ggr gett upphov till förvirrning Men det är ett annat fall!

Senast redigerad av Asdf den 2011-02-02 klockan 15:45.
Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 15:48   #5890
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Kan inte undgå att bli lite spyfärdig när folk börjar snacka om manlighet, jakt och annan dynga
Gammal 2011-02-02, 15:58   #5891
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Sa någon jakt?
Gammal 2011-02-02, 16:06   #5892
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Om hon fryser så har jag en (1) filt.
Gammal 2011-02-02, 16:07   #5893
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Filt-tricket verkar vara the way to go bro!
Gammal 2011-02-02, 16:35   #5894
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Female Hunters oh yeah!

Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-02-02, 16:40   #5895
Becky
Registered User

Reg.datum: Dec 2010
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Man ska, som tjej, vara JÄVLIGT ful om det ska finnas risk att killen nekar. Tycker killen å andra sidan att tjejen är helt bäng i huvet märks det nog tidigt under kvällen. Bröst/booty + andning och puls duger gott.
Låter ju hemskt om ni har så få krav för att idka umgänge!
Becky är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:10.