old pop doing westcoast training a'la waterbury!
Muskelgrupp: Överkropp P2 (Bröst, axlar, armar typ)
Målsättning: Lättare högrep-passet, pejla in vilka vikter jag ska köra på
Motivation: Bild kommer på hur gröndjävulskt motiverad jag är just nu. Så sjukt träningstaggad så det finns inte!!!!111
GnRRRRAaaaaaaaaaaaaarRRRRRRRRRFFFFFFFROARRRRgggnnf fuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
rotatorcuffar, stående rotationsövningar
några set med 4,5 kg hantel för värmning
lutande hantelpress
1 set [ 6 x 17,5 kg ]
värmning
1 set [ 6 x 22,5 kg ]
värmning
1 set [ 10 x 27,5 kg ]
1 set [ 10 x 27,5 kg ]
uff, mådde fan inget bra
1 set [ 6 x 27,5 kg ] + dropto [ 5 x 22,5 kg ]
lutande hantelrodd
1 set [ 10 x 30 kg ]
glömde värma upp
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 10 x 30 kg ]
uff, höll på att kräkas och svimma
pushdowns
1 set [ 4 x 40 kg ]
för tungt, körde i hissen utan utväxlad trissa nertill
1 set [ 10 x 25 kg ]
1 set [ 10 x 25 kg ]
1 set [ 10 x 25 kg ]
stående ez-curls
1 set [ 10 x 30 kg ]
1 set [ 10 x 30 kg ]
uff, 10or på 30 var tungt
1 set [ 7 x 30 kg ] + dropto [ 7 x 20 kg ]
gymet stängde
SUMMERING:
Något är inte bra med mig eller inom min kropp rättare sagt.
Var kopiöst trött igår och jag som är nattuggla och alltid nattugglar på helger, ramlade i säng vid midnatt och sov nog innan jag ens lade huvudet på kudden. Har inte varit så trött på flera år som igår kväll. Hade bara ätit middag i gott sällskap plus tre mindre glas rödvin.
Imorse vaknade jag med duktig skallebank, wtf. Vi tömde inte ens en flaska vin ihop, utan det var bra med vin kvar i flaskan, så det kan inte ha berott på vinet eller Tanninet från vinet.
Kände mig bra sedan innan jag kom till gymet, men redan i första arbetsset på hantelpressar så sköt pulsen upp farligt nära vo2max och gick inte ner heller. Jag stod o flämtade, flåsade och såg ut som om jag skulle dö och det kändes fan som det också

... hela passet sedan så såg jag stjärnor, vinglade runt, yrade, hade dålig balans, mådde illa som fan och hade dynghög puls. Kände mig bara orkeslös och malplacerad.
Jäkligt skumt, kanske är något med pollen, eller om det är någon infektion eller annat som jag har som inte riktigt visat sig. Weird shit.
Annars var det ett mysigt pass iaf och jag börjar pejla in vilka vikter jag ska köra med nu i nygamla träningsupplägget. Detta var det lätta överkroppspasset, imorgon väntar ett tungt underkroppspass. Sweet. Sjukt taggad och motiverad för träning nu, det kommer komma riktigt duktiga resultat och många PBn mm nu kommande månaden.