Citat:
Ursprungligen postat av Detective
Ja det verkar som att du har haft flyt där
|
Ja, verkligen. Mina ben är gjorda av Stina-material Det är min mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av Morrris
Bra gener? Bra gener?! Vi har tränat nästan lika länge, jag har alltid haft ben som prio ett, men du tränar redan på vikter som skrattar åt mina... Har du funderat på SL eller seriös byggning något?
|
Oj, tack så jätte mycket! Jag tycker det är jätte intressant med SL och OL men det är nog inget jag kommer börja med i dagsläget. Mitt liv är stort sätt fullt upp. Byggning är något som ligger mig lite närmare hjärtat och något jag får se hur det blir. Just nu försöker jag trivas med mig själv och träna för att jag vill växa och känna mig stor och vältränad. Byggning är nog något som jag får ta itu när det blir lite aktuellare. Just nu har jag tyvärr inte mycket att komma med på tävlingar

Men jättekul att du tycker jag presterar så bra!
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria
Grymma bencurl och knäböj
|
ja, jag blev helt förvånad vad mina hamstrings har snabbt ökat i vikter. Ska jag vara ärlig har dom växt en del också, men det håller vi tyst om!
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Du är ju jävligt stark redan nu men detta tror jag är det viktigaste. Att alltid sträva framåt. Det är iallafall vad jag har missat den senaste tiden. 3x10x120kg=jobbigt
|
Tack! Blir jätteglad av att läsa! Jag försöker alltid prestera mitt bästa, tur att det känns och syns!.
Citat:
Ursprungligen postat av feyin
Fan va grymve knäböjt!
|
Tack tack!
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Bra knäböj't, man blir lite glad varje gång man läser journalen
|
haha, tack! Lite motivationshöjande och jag är superglad!
Citat:
Ursprungligen postat av WorkOutBuddy
Tunga knäböjar japp japp och bencurlen är helt galna!
|
Tack! Jag får säga som jag vill säga till alla, ni betyder mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av JoeyP
Heeelvete inga dåliga böjjar!
|
Tack! Av en som själv böjar riktigt riktigt tungt betyder det mycket att få höra det från dig!
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
Sköna böjar! Fyfan för att köra 10or
|
Tack! Jag ska pressa upp lite mer vikt för din skull!
Citat:
Ursprungligen postat av D-Crawler
Jag fattar fan inte heller.. att dra en 10:a på 120 i knäböj är riktigt jävla starkt. Men tre set? De är fan enormt. Du har sån jävla potential Matti.
|
Oh herre! Ni får mitt självförtroende att gå i topp, sen säger jag som WorkOutBuddy att man sedan går in på kolo och kommer ner på jorden igen

Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87
Har missat att du är en sån benfantom, riktigt bra böjt!
|
Det är lugnt, jag själv har nog inte förstått det själv heller.
Citat:
Ursprungligen postat av dream_theater_
Sjuka böj. Du är fan stark!
|
Tack! Riktigt kul att höra!
Citat:
Ursprungligen postat av JoeyP
+1 D-crawler!
|
Du får ett ! bara för att du är du!