Angående min vikt så ligger jag efter 1 vecka in i "dieten/livstilsändringen/bantningen" i princip på samma vikt. Några 100g mindre iaf. Tänker ej stressa. Äter mycket men nyttigt och gör mina planerade cardion. Kanske jag sätter in en morgonpromenad i nästa minicykel. Eller så sparar jag den till följande. Viktigaste är att jag 2011 är i 125an och stark då. Ingen stress. Vi har alla sett hur tokbantning förstör bänkformen.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
TRÄNING:
Cykling 1300 meter
Spurter 42 meter i uppförsbacke
1. 7,3 sekunder
2. 7,7 sekunder
3. 6,4 sekunder
4. 6,4-6,5 sekunder
5. 6,9 sekunder
Cykling 1300 meter
Kändes bättre att springa idag. Riktigt fint tryck för att vara mej. Var på överkroppsmassage på morgonen och jobbat med ved på dagen några timmar.
Reps:
Set:
Totalvoylm:
Skattning 1-5
Mental energi: 4
Styrka:
Kost: 4
Sömn: 4
Återhämtning: 2
Här har ni en film. Inte så episk men men. Tack till Koffe som kom och tog tid och filmade.
Sov 14h i natt vilket är nåt sorts rekord som icke bakfull. Åt sen dåligt under dagen. Kändes helt ok trots allt.
Reps: 138
Set: 15
Totalvoylm: 15512,5kg
Skattning 1-5
Mental energi: 3
Styrka: 3
Kost: 2
Sömn: 5
Återhämtning: 2