Tack Börje för din våta dröm.
Måste ju få tillstå att jag nog kan göra 3x225kg i smalbänk. Så 3x190 var ju bara lite mellanreppning för att träna fart och få mer volym i passet.
Måste ju få tillstå att jag nog kan göra 3x225kg i smalbänk. Så 3x190 var ju bara lite mellanreppning för att träna fart och få mer volym i passet.
O, ja. Jag är mycket medveten om detta. Jag värdesätter därmed också ditt volymtänk och inser att din styrka vida överstiger vad som gemene man tror är möjligt utan steroiders inblandning.
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Tack! Jag är mycket stolt över att vara så stark som jag är utan att ha knapprat förbjudna piller eller stuckit nålar i arslet.
Sedan vet jag då vi pratar styrka utan tröja att det finns åtminstone mr. Ove Lehto som var starkare än mej åtminstone i brösten i rawbänk. Lockouten äger jag dock honom. Tror för övrigt att Ove gjorde 5x240kg som bäst.
CoC 3 set
Hammercurl 3 set
Bänkpress FATBAR 4x20x30kg
pullover 3 set
Marklyft med stötfattning 3x10x60kg
Ryckstöt 3x10x20kg
Har något av den fruktandsvärdaste träningsvärk i underarmarna sen volymbänkandet i fredags. Körde ett återhämtande pass för underarmarna. Nu har jag genom vetenskapliga test kommit fram till att bänkpress är en underarmsövning.