Citat:
Ursprungligen postat av Stefan J
Jag måste fråga, varför kör du hellre 10-15 reppare på en för dig moderat vikt som 200 istället för att kanske blåsa på med 3x3 på 240-250kg under en längre period, eller tom halvtunga singlar, nu när du ska på VM och allt? Och faktiskt är ganska nära ett världsrekord? Är du rädd för att skada dig? Ökar du bättre av mångreppare? Eller tycker du helt enkelt inte att det är skoj med få reps? Jag förstår inte! För mig som utomstående observatör ser jag en enorm potential som inte utnyttjar möjligheten att bli en legend 
|
Svar i punktform:
- Tycker det är roligt att köra reps
- Är lite feg och vågar inte köra tunga set i vanlig rawbänk pga skaderisken. Kör ju dock 1-3 reps i varje annan bänkform.
- Tycker att det funkat bra. rawbänk är ju till för att bygga en grund, maxstyrka raw är inte riktigt samma som maxstyrka med tröja. Det finns det andra koloiter som bevisar detta. Både utifrån ena kanten till den andra, om du förstår vad jag menar?
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
300 raw?
Freddi tränar konstigt ibland. Men stark blir han.
Hoppas bara att han kan prestera maximalt på VM.
|
Ja, grisinfluensan är det jag oroar mej för nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan J
Jo, Freddi tränar mångreppare och blir stark. Så om han tränade för att utveckla maximal styrka hade han blivit... starkare? Kanske 300 raw? eEller 370 i tröja? Tror Freddi hade mått mycket bra av en arg skäggig fornsovjetisk tränare som slagit honom med en påk för varje reps över 5 
|
Ja vem vet? Brukar ta åt mig av kritik, fåse vad jag kan hitta på?
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
Du kanske har en poäng där Stefan. Eller en gammal skogsfinne, som kunde straffa honom med tunga mark varje gång han gör "fel".
|
Mark?
Citat:
Ursprungligen postat av Koffeman
hur firas nationella veterandagen?
|
Med att framhålla finlandssvenska Infanteriregemente 61 vid en diskussion med en nynazze. Tittar på hockey snart.
Tittade på sändningen från TVn om veterandagen.