Tuben tar sån jävla tid på sig asså.... gah... film kommer imorgon ist.
Tills vidare ett smakprov, tittar man noga på filmen så kan man skymta lite muskler iaf någonstans på denna smalfeta kropp... axlarna tittade fram iaf en sväng och sa hallå. Dessutom ser man liiiiiiiiite ådror på axlarna, med betoning på lite. humm... sorry för kass kvalitét, det är snapshot från redigeringsprogrammet bara + inzoomat.
Ooooh spännande, den där bilden blir ju som värsta aptitretnings/cliffhanger/ja jag vet inte men ska bli kul att se film
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Teknikfreaks behöver inte tjattra, jag låser inte ut armbågarna helt i smalbänken nej och jo detta var mitt livs mest ostrikta stångcurls, men jag försöker lära mig att träna lite mer ostrikt just nu för o se om jag kan få fart på mina pluttbiceps.
Om du nu ska köra med moment i stångcurlsen, kan ett tips vara att böja på knäna, och skapa momentet där istället för att skapa det genom att sträcka i ryggen.
Smalbänken såg skitbra ut. Vadå inte låsa ut fullt?
Om du nu tröttnar på att vara macho i repdraget, kan du testa att istället för att dra framåt/nedåt dra rakt fram. Det är apjobbigt.
Jag gillar dipsen, såg lätta och fina ut.
Tackar! Dipsen var helt OK faktiskt, jag fipplade lite med balansen och benen just då jag filmade dock. Sista set i dipsen var faktiskt snyggare, men då hade jag livepublik också i form av en dam som skulle köra dips och väntade på att jag skulle bli klar. Ansträngde mig lite extra då
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Absolut inget fel på något av utförandena.
Om du nu ska köra med moment i stångcurlsen, kan ett tips vara att böja på knäna, och skapa momentet där istället för att skapa det genom att sträcka i ryggen.
Smalbänken såg skitbra ut. Vadå inte låsa ut fullt?
Om du nu tröttnar på att vara macho i repdraget, kan du testa att istället för att dra framåt/nedåt dra rakt fram. Det är apjobbigt.
Bra tips om stångcurlsen. Jag är ovan att köra ostrikt som sagt, men vill ha åtminstone en bicepsövning som är just ostrikt för att stressa armarna så mkt det går. Scottcurls ger mig fortfarande den strikta träning jag gillar.
Well, man ska ju inte låsa ut armbågarna i toppläget och det ser ut som att jag gör det, men jag har fortfarande en anspänning och låser inte ut helt.
Repdraget kommer jag aldrig tröttna på att vara macho i
Trams, det ser bra ut. Man ska inte översträcka, men att gå så pass långt som du går, dvs att anspänningen försvinner rätt så mycket, är skitbra. Det är inte så att man vill ligga med konstant spänning när man gör en trea.
Du är bra stark i triceps. Ser ordentligt vältränad ut tycker jag.
Sen har jag sett betydligt mer ostrikta curlar än det där men jag förstår inte ez-stången. Jag tycker det är skönare med rak.
Det är mkt plus ett på dig idag, men så har du dina ljusa stunder.