Mr cool ice är ju en klassiker, dom har hans bilder på hedersplats blanv världens fulaste tatueringar på kompisens tatueringstudio, tillsammans med killen som gjorde misfits skallen över hela ansiktet. Kolla bara in blicken på killen som sitter och blir tatuerad på ryggen "WTF???".
hmm.. jag funderar på att göra en cool tatuering. Typ.. så här... Coolt.. cool as ICE...
oh LORD....
En bra sak är att man kan ha vilken fysik som helst på stranden, folk kommer dras till tatueringarna och aldrig se hans kropp oavsett vilken form han har
Hörde en massa om det i helgen, någon som har testat?
Vad grymt!
Jag har en precis sådan dator, kanske skulle ta och prova det
Tack Vinter.
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
Flurigt.. vaknar upp med en liten hög av någon skumt ämne mitt på golvet.. hittar ingen källa alls till det och har inte varit i det rummet under natten. Såg nästan ut som järn och lämnade en brun missfärgning på golvet då jag försökte torka bort det med fuktigt papper..
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag