Tackar alla!
Och flera har påpekat att gårdagens tävling skulle varit nån bottennivå. Svar NEJ! Formen var god, styrkemässigt så god den kan vara var bara, lite ofokuserad och tröjstyrkan är inte den bästa. 312,5 var lätt och 335 var nära så jag är rätt nöjd, enda orosmomentet är att jag tydligen slagit upp axelskadan...
Filmen men framförallt slideshowen var cool! F-n vad kul det var!
Tackar alla!
Och flera har påpekat att gårdagens tävling skulle varit nån bottennivå. Svar NEJ! Formen var god, styrkemässigt så god den kan vara var bara, lite ofokuserad och tröjstyrkan är inte den bästa. 312,5 var lätt och 335 var nära så jag är rätt nöjd, enda orosmomentet är att jag tydligen slagit upp axelskadan...
Filmen men framförallt slideshowen var cool! F-n vad kul det var!
det var nog en bra tävling av dig med tanke på det numerära underläge bondeupproret ställdes inför vid inträdet till republikens hufvudstad! bara kommunister och vänsterliberala så långt ögat nådde... trevlig resa!
synd med axeln, har åke kollat på den?
Citat:
Ursprungligen postat av bubbe
Haha, Elo gravid på bild!
2 måltider inom loppet av 1½ h ger tryck i både buk o barm...
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Mycket vackra män som fastnade på bild! ..inget fel på prisutdelaren (-delerskan?) heller
Vad är det för jeppisresa som Koffe pratar om?
torde vara någon bänktävling i februari (?) i jakobstad tror jag.
Bra bänkat tjockis! Men det roligaste av allt är ju ändå min sjuka nerpsykning av dig inför tävlingen.....jag är ju oerhört sugen på att skriva om det här på kolo (som du skulle ha gjort om det hade varit tvärtom), men jag ska försöka föregå med gott exempel och inte sänka mig till din nivå, ha-ha.....
Är vi fortfarande välkomna dit i januari eller har du surat ihop helt nu???
Liggande rodd 2x10x50kg 5x90kg 3x120kg 1x140kg 7x150kg PR
OL-böj till box 2x10x20kg 3x5x60kg 3x5x100kg
Rotator cuff 2 set
Bänkpress 2x25x20kg 2x10x60kg 5x100kg 2x2x140kg 1x180kg 2x30x60kg
Face pulls 2x20x25kg
CoC bäst settet 25 reps på #2
Rotator cuff 2 set
Pers i rodden med 2 reps. KUL!!!!!!
Sen bara skit skit skit då axeln är så jävla upfuckad igen. Hade ju inte alls tänkt detta. Är pappaledig från julen till mitten av februari förutom 1 kväll i krogdörren/v. Så jag hade tänkt köra sanslöst hårt i bänken!
PR i CoC med #2. Iofs inget att skryta med men kul iaf!