Ska testa på doggcrapp ett tag. Varit sugen på det i ett år ungefär, såhär har jag lagt upp det (tar gärna emot synpunkter):
Kommer troligen att ändra lite efter första blasten.
Övningarna är uppdelade i A,B,C och res=reserv (den övning jag byter till när jag inte har stagnerat)
Del 1:
- Bröst - A, FU bänk. B, plan hantelpress. C, snedbänk. Res - bänk i smith.
- Axlar - A, HL åt sidan. B, arnoldpress. C, millitärpress. res - millitärpress bakom nacken.
- Triceps - A, franskpress. B, pushdowns. C, dips mellan 2 bänkar. Res - smal snedbänk.
- Rygg (Vidd) - A, breda latsdrag. B, chins. C, latsdrag bakom nacken. res- latsdrag med v-handtag.
- Rygg (Tjocklek) - A, t-bar. B, hantelrodd. C, kabelrodd. res - marklyft (SS).
- Mage - A, Hängande benlyft, B,Kabelcrunches, C, crunches på boll. res - vet inte än
Del 2:
- Biceps - A, ez-curl. B, hammercurl. C, curl i cable. res - hantelcurl.
- Underarmar - A, Pinwheel Curls, B, underarmscurl m skivstång. C, curl m omvänt grepp. res - curl bakom ryggen.
- Vader - A, Vadpress i hacklift. B , stående vadpress. C, sittande vadpress. res - donkeyraises.
- Hamstrings (Baksida lår) - A, liggande lårcurl. B, sittande lårcurl. C, raka marklyft (SS). res - raka mark med hantlar (SS).
- Quadriceps (Framsida lår) - A, benpress. B, hacklift. C, knäböj. res- frontböj.
Senast redigerad av Spader den 2008-11-26 klockan 23:57.
|