Tror sen jag tittade på filmen att det var 5 reps. Skall slänga ut filmen. Om zumbi eller nån annan moderator läser detta så kan ni ändra det till 5x150 i passet. Rätt ska va rätt!
Idag har jag promenerat lite och glömde att skriva igår att jag har 185cm från långfinger till långfinger. Och är 181cm lång. Så några bänkarmar har jag inte precis. Utan min moderata lyftväg är av andra orsaker. Så då borde det vara möjligt för de som är längre än mej att få bättre lyftväg och mer ut ur tröjan. Även om jag är tveksam till att korta armar betyder mer av bänktröjan.
5x150kg i liggande rodd. Är dock osäker på om 5e repset tar i bänken eller inte. På ljudet låter det så, men jag var osäker om det nuddade då jag lyfte. Så 4 eller 5 reps på 150kg är det iaf. Sprattlandes jättebebis är väl ordet för dagen.
Vi har ju botnia broadband som ägs till största del av Malax kommun. snart kopplas nätet ihop med Vasa. Bröderna Hemming gräver som bäst. Som du kommer att se idag när du anländer.
Ojojoj vilket pass idag får se om jag får allt sammanfattat.
Bänkpress 3x20x20kg 2x10x70kg 2x3x120kg 1x170kg 1x210kg
Misslyckat tröjdragning av super katana nr.48
Gammal katana på och till plankor:
15cm 2x210kg 1x255kg
10cm 1x255kg
7,5cm 1x295kg 1x335kg 1x380kg PR
4,5cm 2x315kg
Smalbänk 5x100kg 3x150kg 1x200kg
Smalbänk FU 20x120kg lätt
tate press 1x20x6kg
Jo Elo&co slet som djur och fick på superkatanan men det gick absolut inte att lyfta. Fick inte ut armarna. Tog på en gammal katana med mjuk tyg men tajt.
Stången gick sönder på 380kg den böjdes en aning på ena sidan med följden att det blev nåt "skakande i den" , skakade på samtliga set därför avbröt jag serierna på 315kg och 200kg. Det blir att kontaka Eleiko och se om man kunde få en bra och hållbar stång till en fattig blivande småbarnsfar.
Tackar mitt ödmjuka och hjärtliga tack till alla som hjälpte till med Elo i spetsen.
film på 380kg från 7,5cm planka. Blev lite bökigt av skakandet men tror att jag lyfter det själv inga passare sa sig vara på stången före lockout.