Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Okej, så jag har gott om tid på mig :P
När tror du att du är tillbaka? Hur mycket har du tagit som bäst i de 3 stora? Jag har dålig koll på dina stats.
|
Innan resan så lekte jag lite med vikterna i marken, då blev det en 5a på 100kg och sen en 2a på 105kg, mitt 1rm vet jag dock inte. Knäböj har jag bara lekt med lite 4or och 5or och då körde jag på 65kg, vettefan om det går upp längre

Men jag skulle väl tippa på kring 70-75kg som max. Bänken, där har jag ingen styrka öht. kör ju mm2k nu för att bättre på min bänk, då satte jag max på 60kg tror jag, men jag klarar nog 65kg, men då tog jag också ditt(?) råd om att dra av en 5kg för att slippa att det blir för tung i mitten av schemat och böka med tekniken.
Oj, tillbaka hoppas jag kunna vara nästa vecka. Doktorn sa att jag hade nån infektion i halsen (galna turksjukan) och jag fick råd om att vila ett par dagar och käka alvedon och ipren.
Vet du något om Rage förresten? Bidde lite sugen på att testa det nu när jag ska köra igång igen, och ska införskaffa creatine monohydrate eller vad det nu hette som du köpte på Ica.
Fan skrev en insändare här i din journal.. Men det gillar vi hoppas jag