Grymt skönt pass idag! Som söndagspassen brukar vara. Av någon outgrundlig anledning vägde jag in på 78 kg imorse. Det är över 4 kg mindre än jag borde vara (som jag var för nån vecka sedan). Så lätt har jag inte varit på åtta år. Trots det ökade jag bra på passet idag.
Sned hantelpress
24 x 7
36 x 3
45 x 6,7
40,5 x 7
30 x 10,10
Grymt skönt pass idag! Som söndagspassen brukar vara. Av någon outgrundlig anledning vägde jag in på 78 kg imorse. Det är över 4 kg mindre än jag borde vara (som jag var för nån vecka sedan). Så lätt har jag inte varit på åtta år. Trots det ökade jag bra på passet idag.
Bild på formen? Hård som sten eller?
__________________ Livet är för kort för att vara klen!
Testade köra lite löpning med tjejen idag för att testa knäet. Fan vilket tempo tjejen håller när vi testade hennes halvmarathonfart.
Tanken var att vi skulle springa dryga 4,5 km runt en sjö. Knäet höll i ca 10 minuter. Sen fick jag börja gå. Körde hundra meters diarrésprinter med jämna mellanrum för att hålla värmen. Fick blodsmak i munnen. Smakade precis som när man dragit ut en tand.
opti ^^ men man behöver ju bara springa max 90 sekunder.. door to door ;O eller vad tränar du för? ;>
I'm showing those dead souls in their metal coffins, inching along the freeway, that the human spirit is still alive.
Dagens eskapader:
Cuffar
Benpress
190 x 8
265 x 5
330 x 12,12,11
3 set vader
SLDL
100 x 5
130 x 3
160 x 5 (död)
120 x 8,8,8
4 set mage.
Marken var dödstung idag. Måste vara från maxningen förra veckan. Jag fick kämpa för att få upp de fem första repen. Så jag körde lite känsla-träning istället. Blir att cycla marken fr.o.m nästa pass. Konstigt att jag var så stark i benpressen.
Bjussar på en film jag klippt ihop från förra passet. Alla set i filmen är det första, och det är som vanligt inte killen i filmen som skrivit brevet.