Grov men ändå rippad, fyfan : D Riktigt bra.. Är 100% säker på att du kommer att få riktigt fin fysik nu till sommarn.
Jag med Tack så mkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Englund
You go girl *kissass Gött med massa thumbup:
Ja jag hoppas den massan forfarande finns kvar nånstans där under späcket
Citat:
Ursprungligen postat av Spene
Jävlar vad köttigt. Ser t.o.m. köttigare ut än vad du väger, med det beror väl på fettprocenten. Eller har du dragit ut bilden i ps? : D
Nej den är inte redigerad på något sätt. Men med rätt vinkel, rätt ljus och rätt mycket pump så kan uppenbarligen även en liten klen kropp se köttig ut! haha
__________________ Livet är för kort för att vara klen!
80*1
90*0,0 precis så jag inte fick låst ut armarna, har gått lätt en gång innan.
Sittande hantelpress
34*7,5 PB!
Chins
kv*9,6
Kabelrodd
120*6
100*8
Latsdrag med v-handtag
100*5
Omvända flies i maskin
140*5
130*5
Kabeldrag åt sidan
22,5*12
30*10,8
Riktigt besviken över marklyften, 180 lyftet kändes så fint så kunde jag knappt rubba 200, aja det kommer snart upp det med. Även frivändningarna kändes skit pga att jag inte orkade låsa ut 90kg, då jag gjort det en gång förut utan större problem.
Antar att det beror på riktigt kass musik (rix fm ) och att jag har sämst tryck på morgonen.
Film finns på det mesta, ska bara kika igenom vad som är värt att lägga upp.
Ja det var riktigt starkt i vissa övningar och relativt svagt i andra... ett medelpass kan man nästan säga
Filmerna från igår åker kanske upp sen om jag får till dom, de är i widescreenformat så man ser ut som en sticka när dom konverteras till 4:3 på youtube... och en sticka vill man ju inte se ut som haha
Övningarna i ordningen de kommer på filmen:
Marklyft 180kg*1
frivändning 80kg (kass balans )
frivändning 90kg lyckas ej låsa ut helt.
sittande hantelpress 34*7
chins 9st. (nästan iaf)
ser ni ingenting så hojta till så slänger jag upp en med bättre kvalla