Väldigt fint speedbänkat och grattis till pers på 3x200! Snart så har du den på 3 sekunder blankt! Och inte alls dåligt snedbänkat heller, inte direkt ofta man ser någon lassa på såpass mycket i snedbänk...
fan va man blir yr då du nästan alltid skriver upp ditt pass i 3 olika trådar så jag kommenterar alltid i fel tråd! skall kommentera här nu också...
Bra pass! Tror speedbänk är ett ypperligt sätt att träna BRÖST på! Överlägstet pecdeck osv... Lutande bänken kommer som en klar tvåa bland bröstövningar.
Elo: Var en heijare förr i tiden på lutandebänk då jag tränade den mycket. Gjort 215kg som bäst, målet är att förbättra detta. Men jag tar det försiktigt, eftersom jag är extremt skadebenägen i lutandebänk. Vägde ca 128kg då jag gjorde 215 så jag torde nog ligga kring en 230 nu iaf i lutandebänken.
Mycket starkt jobbat där knubbis Ni ska väl antagligen och träna idag till PH, så ja får väl önska lycka till och hoppas det tas flera PB.. Suger dock ganska mycket purjo att inte få/kunna vara med och träna Vad har du för lutning på bänken då gör lutandebänk annars??