|
Visa resultat för omröstning: Känns det okej för dig om din partner ligger sked med någon annan?
|
|
Ja
|

|
17 |
4.82% |
|
Nej
|

|
336 |
95.18% |
2008-02-06, 03:22
|
|
|
Santa took advantage of me...
Reg.datum: Jun 2003
|
Skedar man sina polare ska man fan skeda sina föräldrar. Tror fan det bara är ett par killar som inte vill erkänna att dem sitter och toknjuter med kuken upp i röven på en tjej utan hellre säger att dem "myser lite med tjejpolaren". Att en del tjejer lyckligt ovetandes om detta tycker det är mysigt och trevligt kan jag köpa, fast jag tycker dem förtjänar att veta att killen antingen är bög/skum/ eller fantiserar om att trycka upp den.
|
|
|
2008-02-06, 07:37
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
När man var barn kanske det var ok att ligga sked med vem som helst, och mycket riktigt verkar det vara människor som är barn själva än som tycker så.
|
|
|
2008-02-06, 08:15
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av David86
Skedar man sina polare ska man fan skeda sina föräldrar. Tror fan det bara är ett par killar som inte vill erkänna att dem sitter och toknjuter med kuken upp i röven på en tjej utan hellre säger att dem "myser lite med tjejpolaren". Att en del tjejer lyckligt ovetandes om detta tycker det är mysigt och trevligt kan jag köpa, fast jag tycker dem förtjänar att veta att killen antingen är bög/skum/ eller fantiserar om att trycka upp den.
|
Så om man vill fortsätta vara kompis med sin kompis och inte eventuellt förstöra det så är man skum?
|
|
2008-02-06, 08:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Så om man vill fortsätta vara kompis med sin kompis och inte eventuellt förstöra det så är man skum?
|
Vad har du för kompisar egentligen?
|
|
|
2008-02-06, 10:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
Efter 270 röster och ganska stadigt 95% nej så kan man ju konstatera att kompisskedning av någon som har en relation inte direkt är allmänt accepterat.
|
|
|
2008-02-06, 10:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
|
|
2008-02-06, 10:46
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av mangs
Menar du inte fucktvåa?
Ok banna mig
?
|
lååål, utmärkt uttryck ju mangs!
|
2008-02-06, 11:06
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av lectris
Jag saknar alternativet "kanske"
Beror helt på situation. Min sambo kan få skeda med någon av våra gemensamma tjejkompisar, som jag känner. vi har varit vänner så pass länge att man kan ligga och smågosa utan att det är något skumt på gång
Om han går runt och skedar med random brud är det andra bullar dock.
|
Skulle han ligga o smågosa med någon av sina killkompisar? nej? Då är det nåt skumt på gång om han gör det med tjejkompisarna.
|
2008-02-06, 11:19
|
|
|
Negativa Blöje
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Tror fan det bara är ett par killar som inte vill erkänna att dem sitter och toknjuter med kuken upp i röven på en tjej utan hellre säger att dem "myser lite med tjejpolaren". Att en del tjejer lyckligt ovetandes om detta tycker det är mysigt och trevligt kan jag köpa, fast jag tycker dem förtjänar att veta att killen antingen är bög/skum/ eller fantiserar om att trycka upp den.
|
Mitt svar på fråga är naturligtvis: absolut inte!
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
|
Instagram: BORJETHESWEDE #TeamBTS #Wolverineenergydrink
|
|
|
2008-02-06, 11:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rhino
Efter 270 röster och ganska stadigt 95% nej så kan man ju konstatera att kompisskedning av någon som har en relation inte direkt är allmänt accepterat.
|
Det betyder inte att det är fel.
Citat:
|
Och jag tror alla tankbilschaufförer i Skåne är koprofiler, men det är ju bara jag.
|
|
|
2008-02-06, 12:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2007
|
Ja om dom är av samma kön. Nej annars.
|
|
|
2008-02-06, 12:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2007
|
[QUOTE=David86;2803496]Skedar man sina polare ska man fan skeda sina föräldrar. QUOTE]
Du tycker alltså att om ett par grabbar ska slagga i ett rum, så är det inte okej att 2 killar ligger i samma säng (med kläderna på) så är dem homosexuella?
|
|
|
2008-02-06, 12:47
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av birra_peroni
Du tycker alltså att om ett par grabbar ska slagga i ett rum, så är det inte okej att 2 killar ligger i samma säng (med kläderna på) så är dem homosexuella?
|
Haha vart fan kom det ifrån?
|
2008-02-06, 12:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2007
|
fungerade Edit? min edit fungerar inge bra, nu blev det ju som att när man skedar sina föräldrar är man kåt..
jag ger upp :p
|
|
|
2008-02-06, 13:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Förstår helt enkelt inte poängen med att göra det och eftersom jag inte förstår poängen skulle jag undra vad poängen med det hela var!
Svaret kan bara bli; "För att det är mysigt" och varför har hon behov av att mysa med någon annan än mig? Svaret på denna fråga kan bara bli; "för att du inte räcker till" och mitt svar på detta skulle vara; "Seeee ya"..
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:17.
|

|