Citat:
Ursprungligen postat av 1x0
Haha är douchebag-mössa när man har luvan uppe? Visste inte det! Tack för du lär mig, Blondieboj.
|
trodde du hade en vanlig byggarmössa på dig inte en tröja, jävla blurr!! folk som har hörlurar/keps och luva på det brukar man inte vilja störa XD
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0
Som RSR förespråkar. Tänker dock maxa marken igen, efter mer vilodagar. Hur hade du gjort, efter onsdagsmaxningen? Kanske mellanpass på fredag, följt av två-tre vilodagar, sedan prova 212.5-215 (beroende hur 210 går upp)? Ska prova 112.5 i bänken på lördag - vore festligt att persa både marken och bänken samma pass, adrenalinpåslag från (ett tänkt) markpers som ger styrkeboost till bänken!  (Då hade det blivit: onsdag: 1x1 210 kg> torsdag och fredag: vila> lördag 212.5 - 215 kg)
En annan variant hade varit att ta två vilodagar (tisdag och onsdag) efter 6x2-mellanpasset, men jag ska iväg på yesliferier på torsdag förmiddag så får inte opti pass-uppladdning.
När jag markade 200 hade jag haft 10 dagar av från marken har jag för mig. Marken är ju det lyft en "ska" vila längst inför en maxning? I lowbar brukar jag ta tre dagar av inför maxning, så känns som det räcker inför sumon också. Är min ländrygg som behöver tre dagar att bli fräsch.
|
haha ingen aning kompis. jag vet bara att jag endast får en chans att maxa o sen är min styrka stekt ett par veckor framöver. Bulgariskt i marken incomming? xD
jag tror att köra 3x3@70% + 3x1@80% som ja gjort på toppningsveckan inte fungerar bra. kanske behöver gå upp till en "opener" några dagar innan eller kanske köra lite RSR 2or som du gör.