Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2018-02-25, 09:34   #11
frys
Registered User

fryss avatar

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Haha är douchebag-mössa när man har luvan uppe? Visste inte det! Tack för du lär mig, Blondieboj.
trodde du hade en vanlig byggarmössa på dig inte en tröja, jävla blurr!! folk som har hörlurar/keps och luva på det brukar man inte vilja störa XD

Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg

Som RSR förespråkar. Tänker dock maxa marken igen, efter mer vilodagar. Hur hade du gjort, efter onsdagsmaxningen? Kanske mellanpass på fredag, följt av två-tre vilodagar, sedan prova 212.5-215 (beroende hur 210 går upp)? Ska prova 112.5 i bänken på lördag - vore festligt att persa både marken och bänken samma pass, adrenalinpåslag från (ett tänkt) markpers som ger styrkeboost till bänken! (Då hade det blivit: onsdag: 1x1 210 kg> torsdag och fredag: vila> lördag 212.5 - 215 kg)
En annan variant hade varit att ta två vilodagar (tisdag och onsdag) efter 6x2-mellanpasset, men jag ska iväg på yesliferier på torsdag förmiddag så får inte opti pass-uppladdning.

När jag markade 200 hade jag haft 10 dagar av från marken har jag för mig. Marken är ju det lyft en "ska" vila längst inför en maxning? I lowbar brukar jag ta tre dagar av inför maxning, så känns som det räcker inför sumon också. Är min ländrygg som behöver tre dagar att bli fräsch.
haha ingen aning kompis. jag vet bara att jag endast får en chans att maxa o sen är min styrka stekt ett par veckor framöver. Bulgariskt i marken incomming? xD

jag tror att köra 3x3@70% + 3x1@80% som ja gjort på toppningsveckan inte fungerar bra. kanske behöver gå upp till en "opener" några dagar innan eller kanske köra lite RSR 2or som du gör.
frys är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:54.