Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2017-08-24, 12:18   #11
Kålle
Registered User

Kålles avatar

Reg.datum: Apr 2017
Citat:
Ursprungligen postat av Lennix Visa inlägg
Det kan inte vara så att eftersom du har en disk som buktar ut, att ryggen får spänna sig och arbeta mer för att du inte skall skada dig. Därför är du trött i ryggen och får ont?
Det låter vettigt det du säger, det är säkert så, eller något åt det hållet åtminstone.

Jag tycker dock att om det är sant så är det så sjukgymnasten bör ha formulerat det.

För det lät märkligt när den enda förklaring var att jag var trött i ryggen. Hon sa inget om att discen orsakar tröttheten.
Hon vet ju också att smärtan som sitter på ena sidan i övre ryggen är något som uppkommit efter att jag kände tröttheten längst ned, långt efter. Så min uppfattning under våra samtal har varit att det rör sig om två olika problem som råkat hända samtidigt.

Hoppas bara att det är som du säger så att jag blir av med skiten snart. Blir fan deprimerad när jag kollar på alla powerlifters på instagram... men jag är klen psykiskt också.

Knäböj: 210 - Bänkpress: 137,5 - Marklyft: 205 - Militärpress: 95
Kålle är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:30.