Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-01-25, 02:33   #11
HMS Laestander
Registered User

HMS Laestanders avatar

Reg.datum: Aug 2012
10 minuter av motherfucking epicness. Hahaha, garvade fan flertalet gånger, HÖGT. Det enda jag saknade var ett CRÄÄH i början. För övrigt uttalar du Laestander helt fläckfritt, nemas problemas där Freezen på srs btw. LOL.

Hörru, jävligt sunda värderingar osv. Låter som att du vet mycket mer än du gjorde när du började träna och du låter också mer mogen i ditt tänk. Hade en bild av dig som en dryg jävel när jag först började hänga här, det ber jag om ursäkt för, och så är det inte alls längre

Kan självklart inte prata för hela Kolo men jag är rätt mycket som du. Har absolut inga problem att skippa ditten och datten för att träna. Träna är det jag vill, och det jag lever för just nu. Har ett par polare som jag tränar med, snackar med folk på gymmet, snackar en del när man jobbar de timmar man får osv och sen är jag på alla DIFs hemmamatcher i hockeyn och umgås med polare på så sätt. Jag nöjer mig ganska bra där, vissa veckor är det mer sällskapssjukt beteende från mig, andra mindre. Vissa gånger SKA jag vara ensam osv. Jävligt individuellt men man måste ju göra som man vill, can't let nobody fuck witcho head.

Ska fan slå en pling någon dag, riktigt hardcore! PEPPER UR ANGUS.

Förresten visste jag redan att jag är speciell. Det har mamma sagt.

Bästa i hela videon var ändå med böjen. Skit i film, skit i cardio.

Eller, ta det såhär:

CARDIO?

AIN NOBODY GOT TIME FO DAT

597 RAW. Mark: 262 - Böj: 190 - Bänk: 145
HMS Laestander är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:37.