Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-07-22, 22:31   #1
alfahenke
Registered User

Reg.datum: Jan 2010
Thumbs up När man kallas gainomax av sina vänner bör man ha en journal på kolozzuem right?

Tjena!

Henrik heter ja en tränings glad kille på 25 fina vårar. Jag började träna för att jag alltid varit klen och haft dålig kondition förut. Alltid sämre än mina vänner. Så jag ville väl ha lite revansch. Men nu för tiden så vill jag träna på det som jag aldrig varit bra på och förbättra mig inom det. Har tränat till o från på gym sedan jag var 16-17. Men det är först nu jag börjar få koll på teknik o hur saker runt träningen funkar. Har nu hållit i träningen i 1.5 år ca. Har tidigare testat på en hel del kampsporter och alltid tyckt det var roligt. Men då gym och löpning går att lägga när man har tid så har det fallit sig så att det är det ja tränar. Jobbar på lager så har ett ganska fysiskt jobb och det märker ja av i träningen. Försöker äta mycket mat dom dagar det är träning o jobb och försöker även få i mig ordentligt med protein. Är en flitig kollo läsare men skriver ytterst lite.

Just nu tränar jag enligt 5x5 madcow programmet som jag har kört en gång tidigare. Är inne på vecka 2 i programmet. Och försöker springa 2 dagar i veckan.

Mina bästa lyft i dom 3 stora är

Bänk: 105 touch n go
Mark: 3x150 döda starter
Böj: 2x120 över 90 grader dock inte så tekniskt snygga

Mina kortsiktiga mål i dom 3 stora är

Bänk: 1x120
Mark: 1x200
Böj: 1x150

Hoppas på att nå dessa mål innan årets slut.

Löpning

Bästa tiden på milen är 54 min men det är två år sen. Nu mer håller jag mig till kort distans runt 5-6 km samt intervaller. Tiden på 5 km just nu runt 27 min.

Övrig info

Väger ungefär 87-89 kg ingen riktig koll då jag inte vägt mig på länge och är 186 cm lång. Är väl inte tjock ser dom 4 översta rutorna utan att spänna magen men skulle nog inte må dåligt av att gå ner lite för att ha en snygg form.

Hoppas att det inte blev allt för snurrigt. Har en värdelös mobilkamera 2.0 mpixel och ingen digitalkamera. Men ska försöka fota lite bilder samt filma lite lyft när jag tränar med vänner. Men oftast så tränar ja själv.
alfahenke är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:06.