Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-05-24, 14:54   #1
philippk
Registered User

Reg.datum: May 2011
The Long Walk to Fitness 5 2012-13

Hej, dags för mig att ta tag i träningen på hög nivå, så högt som min kropp orkar!

För närvarande ligger jag på ynka 67 kg med en ålder på 21 år.Samt en "längd" på ca 177cm och 8-9% kroppfett (Jag hade t.o.m bättre än spelarna i Dragons!) Så rätt undernärd enligt mitt tycke.

För ungefär 3 år sedan, så tränade jag riktigt stenhårt enligt mig själv, kom upp till 32kg x 8 i hantelpress, men sedan tappade jag motivationen och dessutom så flyttade jag till Hudiksvall för att studera vidare, och tyvärr så var gymmet för dyrt för mig att hålla igång till på då man hade för lite pengar över slutet av månaden.

Men nu ska det börjas igen! Inhandlat lite protein,kreatin samt PWO och ALA för att öka intaget utav Kreatinet.

Just nu har jag ungefär hållit igång i 2 månader. Och ibland blir det ett varierande schema, eftersom jag lyssnar på kroppen om vad den vill ha, och vad den inte vill ha som sagt.

Ben brukar jag inte köra allt för ofta, eftersom jag har Fotboll 4ggr i veckan, så det brukar bli endast 1 gång i veckan jag kör ben. Men det räcker nog för en som mig

Igår körde jag ett pass, och tyvärr hinner jag inte idag, då man skall iväg på kalas!

Gårdagens Pass innehöll Bröst och Mage endast.

Mage:
Cable Crunches 20x3 80kg
Crunches 20x3
Twisted Crunches 10x3 på varje sida
(Sen en övning som jag inte har en aning om vad den heter, men går ut på att man tar en vikt i ena handen, står rakt, sedan rör man sig åt sidan, och använder man muskeln ovanför höftbenet)

Bröst:
Hantelpress 11x12 20x8 24x6 26x5
Sned bänkpress 40x8 50x8 55x8
Flyes 11x8 16x8 18x6 (2 sets på sista)
Uppåtlutande cablecross over (vikt kommer jag ej ihåg riktigt, men tror det är 18 eller 20 för närvarande)

Sen var det mat mat mat som gällde för en, och protein shaken kom också fram!

Såhär såg kroppen ut för ungefär 2-3 veckor sedan. Alltså som en startbild för att se sedan före och efter bilder!

2011-04-27

Senast redigerad av philippk den 2011-05-24 klockan 15:02.
philippk är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:48.