Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-09-28, 20:05   #11
Cilia
Kolos egen surtant

Cilias avatar

Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Citat:
Ursprungligen postat av grandios83 Visa inlägg
Det är rent skitsnack. De flesta invandrare som kommer till Sverige är rent pack som knappt kan överleva i sina egna hemländer. Men det finns så klart undantag, men sanningen är att det är så därför att människor som vill komma hit och jobba inte får det.

Det är verkligen människor i bottenträsket av slasket som man släpper in i Sverige. Sjuka, fula, smutsiga, gamla som inte är arbetsdugliga med stenålders mentalitet. Jag menar vilket land tar frivilligt emot mängder av burkabärande somalier som dessutom är analfabeter? Helt otroligt egentligen.

Eller religiösa fanatiker från Irak som inte skulle tveka en sekund på att hugga huvudet av dig(bokstavligen) om de fick chansen?

Vad är tanken med att släppa in det här packet undrar jag verkligen?

Stoppa alla sk. "flyktingar" och anhöriginvandring helt och börja med riktig arbetskraftsinvandring där man kollar upp allt innan man släpper in någon alltså brottsregister, hälsa(sjukdomar HIV osv), arbetslivserfarenhet, utbildning osv.

Det skulle gynna Sverige något enormt men som man gör nu när det väller in pack kommer ruinera det här landet i längden. Svenska politiker lever i en fantasivärld verkligen, speciellt Mona Sahlin.

Det är klart att folk lackar ur och röstar på SD, vilket är synd men det finns ju inget annat alternativ.

Har själv blivit drabbad av diskriminering osv för att andra förknippat mig med det skitfolket som väller in när jag inte har något med de att göra och det gör mig förbannad.

Mvh
Vilket jäkla inlägg. Jag hoppas du skäms när du nyktrar till alt att detta inlägg raderas. Jag har aldrig tryckt på rapporteringsknappen men nu är jag mycket nära att göra det.

Dessutom har du inga bevis för det du säger.

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.