Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-03-19, 19:10   #1
Freddeman
Registered User

Freddemans avatar

Reg.datum: Oct 2008
Thumbs up Fredrik jobbar vidare mot Beach 2k9!

Tjena!

Nu har jag äntligen fått tummen ur r*ven och startar en journal. Har funderat på att länge men men.
Jag är en kille på 17 år (92:a) som bor i Karlskrona och går första året på naturvetenskapligt program.
Har tränat i cirka ett halvår nu, vi får gymkort av skolan hela första året. Gymmet jag tränar på heter lok&motion.

Tanken med denna journalen är framförallt att jag själv ska kunna bokföra min träning på ett smidigt sätt. Dessutom att folk som är kunnigare än mig själv ge tips och råd på hur jag ska lägga upp min träning. Och lite peppning är ju inte heller fel

Målet är som sagt att ha en fin figur till sommaren så en deff är precis påbörjad. Kommer inte bli något avancerat utan jag kommer helt enkelt lägga av med onyttigheter och försöka dra ner på portionerna så får vi se vad det ger för resultat. förhoppningsvis blir jag av med allt det hemska runt magen haha. kommer även att försöka bokföra mina mål mat här så gott jag kan =)

lite info om min form idag då:

vikt: 75 kg
längd: 180cm

återkommer senare med bilder!

MVH Fredrik!
Freddeman är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:33.