Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
Grymt hoppas du har disciplinen att fortsätta tills mål och välbefinnande är uppnådda och även efter det 
Så för att sätta lite press på dig så blir det till att följa detta 
Väldigt fördelaktig fördelning av vikt har du ju turen att ha också!!
|
Tack, fast fördelningen är inte så märkvärdig alls faktiskt, dessutom vet jag av erfarenhet att jag blir "rakare" i kroppen när jag går ner så vet inte om bantningen kommer göra sig på bild faktiskt. Vi får se!
Efter en shake, ovanstående underbara ägg med sambal oelek

och en kort träff med min son begav jag mig till gymet. Solen sken å jag med.
Uppvärmning 10 min crosstrainer.
(Eftersom detta är en journal med fokus på "no brain" så hoppade jag på cirkelstyrketräning, ett gäng maskiner som står i cirkel typ: )
Mage i maskin, 15 reps x 3 set.
Rodd, 15 (sen blev det svart för ögonen, vila), 10, 10 (svart efter 3 första).
Rumpmaskin,ett ben åt gången, 20X3.
Ovanstående på tyngsta motstånd (utom crosstrainern)
Men, iom att det envisades med att svartna med ögonen är följande lite trist läsning:
Axelpressar, lätta 10x3, i varje set svart för ögonen efter 2-3 reps. Drack en påse måltidsersättning för att häva svimningstendenserna, sedan:
Push downs triceps, 10x3. Samma här.. svart efter ett par reps.
Knäböjs maskin, 10x2, sen slutade jag, kändes bra i kroppen överlag - men fan.. såg ju inget!?
Tog en bar 200 kcal och promenerade hem, då mådde jag bra igen.
Såå.. den här "nobrainer" bantningen framstod som rätt puckad i träningssammanhang. Om det beror på det, el om det bara är mitt låga blodtryck som spökar mer än vanligt.
Lite svårt att bestämma mig för hur jag ska göra faktiskt. Istället för 500-800 så testar jag att lägga mig på 800-1000 den här veckan, jag går ju 90 min raska per dag och bara det är ju energi som jag inte räknar av intaget. Vad tror folket?
Nästa tillfälle jag har tid till ett styrkepass är nästa lördag så vi får se om det går bättre då!