|
Träningsjournal - Beach 20XX
Hej!
Tänkte egentligen inte starta denna journal men blev så otroligt sugen när jag har småläst lite i andras journaler och noterat deras framsteg.
Lite fakta om mig då:
Är en kille på 21år som har tränat till och från i 3års tid, allting började med att jag fick smaken av järnet när jag råkade skada ryggen när jag gick fotbollsgymnasium, detta medförde till att istället för fotboll 3ggr/veckan skoletid så var jag (tvingad till en början) att gymma.
Det tog inte många veckor föränn jag började gilla den dära känslan man fick i musklerna efter ett riktigt (enligt mig då) hårt pass, och efter någon månad när ryggen fortfarande inte gav vika, så började jag se små resultat i spegeln.
Vi synen av detta så var det nog kärlek vid första ögonkastet och jag visste att gymmet inom en framtid skulle ersätta fotbollen i mitt liv.
Jag har varit kantad med oturliga skador under min gymperiod vilket har gjort att de kanske har blivit 2års seriös träning under en 4-5års period, med ett uppehåll på 7-8månader när jag fick en liten insikt i att börja i boxning.
Just nu så gymmar jag för fullt mellan 5-6 dagar / veckan (oftast 5) och är inne i en bulk period där jag har gått upp cirka 9-10kg på lika många veckor.
jag är 174cm lång och väger nu mellan 81-82kg, återkommer med lite mått vid senare uppdateringar.
Mitt kortsiktiga mål med träningen är att en sommar (varav namnet på tråden) kunna få en riktigt lyckad deff med mkt fin kvalitetsmassa.
Det långsiktiga målet är att lyckas fortsätta bygga i samma takt och att inte ge upp, och en dag i framtiden någonsin kunna vara nöjd med det man ser i spegeln.
Drömmen är naturligsvis att en gång kunna stå på en scen men jag är tillräckligt realistisk för att inse att detta just kanske stannar vid att vara en dröm.
Så nu är det bara att inleda skrivandet, bilder kommer inom kort.
Mvh _Byggarebob_
|