Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-04-09, 19:22   #1
Whistler
Registered User

Whistlers avatar

Reg.datum: Feb 2005
Storlekar hit och dit...

Har följt och skrivit lite i tråden Killar, är ni nöjda med storleken? och blev lite fundersam på det här med storlekar på kroppsdelar över huvud taget.

Jag såg nyligen den brittiska dokumentären "My big breasts and me" som handlar om tre kvinnor som inte är nöjda med sina stora bröst. De klagar på dålig självkänsla, smärtor i rygg och nacke och problem att hitta kläder etc.

Det som slår mig med samtliga av dessa kvinnor är att ingen av dem är tränade. Två av dem är överviktiga, den tredje är bara smalfet.

Borde inte ett ordentligt träningsprogram fixa till deras kroppar? Viktnedgång och sedan bygga upp muskler som gör att de orkar bära upp sina bröst och dessutom forma kroppen för ett mer estetiskt tilltalande utseende (i deras egna ögon!)...

Det går väl diskutera bara bröstfrågan i en hel tråd, men jag tänker lite mer generellt. Varför är alla så storleksfixerade? Det är väl proportioner vi ska diskutera?
REN IDROTT

"Dödsknark och nakenchock" - Whistler svälter ihjäl sig (eller någon annan)
Whistler är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:08.