Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-01-11, 23:47   #1
Lepras
Registered User

Leprass avatar

Reg.datum: Sep 2004
Lepras startar journal!

jahapp,, nu var det dags,,tänkte starta journal.
Först lite bakgrund och info:
har alltid varit ganska stor för min ålder,inte tjock eller lång, bara stor.drömmen att bli stor o stark började tidigt.
Fick en bänkpress i 8,an som kördes lite då och då på, lite curls o bänk. höll på att träna lite oseriöst 8-9, åt massa onyttigt, ofta och mycket, var inte tjock men lite mullig. när gymnasiet började kände jag att jag ville få bort fett och träna seriöst.
så under ca 1 år mellan 1-2 gymnasiet drog jag ner på skitmaten och tränade bra(trodde jag då iaf) gick ner från 96-97 till 83 kg,inte förlorat några muskler men knappt fått några nya heller..hmm
Började läsa mer om träning och började fatta att man måste käka mycket och bra för att bygga. under 2-3 har jag tränat bra och käkat bra (förutom massa skador).
från okt-04 till okt-05 gick jag från 83 kg till 91 utan att lägga på mig fett. känns bra.

Nutid-har börjat lägga mer tid på benen för att få dom att växa bättre, har haft en del skador under senaste åren= uppehåll, har brutit handleden, opererat halsmandlarna, bränt handen, lunginflamation m.m,, och just nu har jag fått reda på att jag har ett Bråck i ljumsken som måste opereras.

blev mycket text
Datum:11-01-06
Kön: man
Ålder: 18 (87)
längd:181 cm
vikt: 91-93 kg

Styrkestats:
Bänk: kör inte bänk, men 1x16=81kg
hantelpress: 1x12=42kg, 1x3=50kg
Böj: 1x4=130kg (bälte)
Mark:1x155 med hemmavikter

så de va allt!
Lepras är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:47.