Lördagsap av Robbelirobban, ett rhyme var "Vad är problemet? Får du inte gå på systemet?"
Orkar inte leta dock.
Jag letar dock efter en tråd med en tjej som var helt sjukt dum och bitchig. Var en realityshow lr dylikt från norge och en kille skulle visa en tjej hur man installerade en processor. Gick sådär.
Jag letar dock efter en tråd med en tjej som var helt sjukt dum och bitchig. Var en realityshow lr dylikt från norge och en kille skulle visa en tjej hur man installerade en processor. Gick sådär.
I've got mad You Tube skills
Om du ville ha fram hela tråden så var jag iofs inte mycket till hjälp...
Senast redigerad av Frantic den 2007-10-28 klockan 01:29.
Söker inte efter tråden där filmen är med egentligen, utan efter filmen som finns där . En sverigedemokrat debatterar med den lätt cp-skadade ordföraren i Ung Vänster i nyhetsmorgon. Vänsterkillen lockar till skratt genom att förneka Sovjets arbetsläger och att inte kunna uttala etablissemang trots upprepade tappra försök.
Det finns en statsvetare på plats med som efter en stunds tystnar lackar på vänterkillen och sätter honom på plats.
Senast redigerad av Thewind den 2007-12-17 klockan 17:43.
Min faster och hennes man kommer ner nu till jul från Ö-vik och vill väldigt gärna hitta bara precis posten där det står en massa olika temperaturer och vad norlänningarna gör och resten av världen typ. Vill så gärna visa den för honom
Det finns en liknande med finnar. Den kanske duger?
15º C Varmare än så här blir det inte i Finland, så vi börjar här; Spanjorerna tar på sig mössa, vinterjacka och handskar. Finnarna solar
10º C Fransmännen försöker förgäves starta centralvärmen i sina bilar. Finnarna planterar blommor i trädgården
5º C Italienska bilar vägrar att starta. Finnarna cruisar i cab
0º C Destillerat vatten fryser. Vattnet i finska Vandaån blir tjockare
-10º C Engelsmännen sätter på värmen i sina hus. Finnarna tar på sig en långärmad tröja
-20º C Australierna flyr till Mallorca. Finnarna slutar fira midsommar, hösten har kommit
-30º C Folk i Grekland dör av kyla. Finnarna börjar torka tvätt inomhus
-40º C Paris krackelerar av kylan. Finnarna köar vid korvkiosken
-50º C Isbjörnarna börjar evakuera nordpolen. Finska armen skjuter upp sin vinteröverlevnadskurs i väntan på
riktigt vinterväder
-60º C Korvatunturi (stället där jultomten bor). förfryser. Finnarna hyr video och stannar inne
-70º C Den falske jultomten flyttar söderut. Finnarna blir frustrerade eftersom det inte går att lagra kossu
(koskenkorva) utomhus. Finska armèn drar ut på vinteröverlevnadskurs
-183º C Mikroberna i maten överlever inte. De finska korna klagar över att mjölkarnas händer känns kalla.
-273º C All atombaserad rörelse stannar. Finnarna börjar säga till varandra ”perkele ,vad det känns kallt idag
-300º C Helvetet fryser till is. FINNARNA VINNER MELODIFESTIVALEN.
Det finns en liknande med finnar. Den kanske duger?.
Tack Frantic! Ska kanske kunna göra om den lite så den passar norlänningar mer. Men skulle bli gladare om någon kunde hitta den riktiga om norlänningar
Tack Frantic! Ska kanske kunna göra om den lite så den passar norlänningar mer. Men skulle bli gladare om någon kunde hitta den riktiga om norlänningar