Blev positivt överraskad av X-Men: First Class. Första halvan är bra innan det blir lite väl mycket "Woho, I'm the king of the world" och en förutsägbar avslutning. Intressant att få lite bakgrundshistoria för mig som inte är särskilt insatt även om det finns ett par jobbiga karaktärer såsom Ron Weasley.
"Det är ju så att alla bedömare är ju helt eniga om att det inte finns något militärt hot mot Sverige och jag kan väl säga att vi är beredda på det." - TV4
Blev positivt överraskad av X-Men: First Class. Första halvan är bra innan det blir lite väl mycket "Woho, I'm the king of the world" och en förutsägbar avslutning. Intressant att få lite bakgrundshistoria för mig som inte är särskilt insatt även om det finns ett par jobbiga karaktärer såsom Ron Weasley.
Nja, en mycket liten del i så fall. Detta handlar om ganska kraftig "bulk" utan träning och i två av grupperna genom att dricka nästa 2,5 L läsk per dag.
i spit on your grave 2
5/10
efter jag sett 1:an så visste jag inte riktigt om jag ville se denna då 1:an mestadels bestod utav en väldigt otrevlig våldtäkts scen som höll på i en oändlighet kändes det som och resten utav filmen bestod utav hämnd.
men såg denna ändå och det var en exakt kopia, våldtäkt och hämnd.
ingen trevlig film.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
i spit on your grave 2
5/10
efter jag sett 1:an så visste jag inte riktigt om jag ville se denna då 1:an mestadels bestod utav en väldigt otrevlig våldtäkts scen som höll på i en oändlighet kändes det som och resten utav filmen bestod utav hämnd.
men såg denna ändå och det var en exakt kopia, våldtäkt och hämnd.
ingen trevlig film.
nej visst hemsk är den...
men 30 minuter irad får man ju höra bruden skrika och lipa.
fick onti öronen...
Helt klart en utav mina nya favoritfilmer! Massa action, lite humor, lite för lite mystisk kärlek (därav lite lägre poäng), många eye-dripping-moments och en grafik som heter duga! Att den drar paralleller till Call of Cthulhu gör det inte sämre!
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här
Helt klart en utav mina nya favoritfilmer! Massa action, lite humor, lite för lite mystisk kärlek (därav lite lägre poäng), många eye-dripping-moments och en grafik som heter duga! Att den drar paralleller till Call of Cthulhu gör det inte sämre!
Alla har verkligen gett den blandade betyg. Vissa hatar den och vissa älskade den.