2005-12-12, 17:04
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
kneger visar upp sig :D
Japp, första gången jag lägger upp bilder, lite blyg är jag, tycker det är lite halvpinsamt men för fan, någon gång får va den första!
Har tränat seriöst i ca 5 månader
Om mig:
Ålder:16
Vikt: ~53-55kg går lite upp och ner
Längd: 172cm
Tränar: Styrketräning 4 gånger i veckan, Boxning 3 gåner i veckan
Och så till bilderna:
(Jag börjar med de äldsta bilderna först)
Jag någon vecka efter jag börjat träna seriöst:
|
|
|
2005-12-12, 17:05
|
|
Stötta mig i min kamp mot mitt missbruk av porr och amerikanska muskeltidningar!
Reg.datum: Sep 2005
|
Ser hård ut.
|
|
|
2005-12-12, 17:05
|
|
Registered User
|
Jag för ca 2 månader sen:
|
|
|
2005-12-12, 17:06
|
|
Registered User
|
Jag nu:
Nå vad tycker ni? Tjata inte om att jag är smal, försöker gå upp i vikt, men det är rätt svårt!
|
|
|
2005-12-12, 17:15
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av kneger
haha jasså, jaja den har jag sett förut, kuned inte koppla det till det bara.. men ja.. jag har inget akvarium iaf. har aldrig haft heller
vill bara höra andras åsikter, om något behövs tränas mer eller så?
|
Vill du vara liten men hård så har du nått det målet nu ser det ut som.
Vill du bli köttig tror jag du måste äta mer(mycket mer!!).
|
|
|
2005-12-12, 17:16
|
|
.....
|
Av det man kan se på bilderna så får du äta mera och lägga på dig lite massa.
|
|
|
2005-12-12, 17:19
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson
Av det man kan se på bilderna så får du äta mera och lägga på dig lite massa.
|
Jag har lite problem med att gå upp i vikt, ja försöker så gott det går men det går väldigt segt.. Väger på mig kvällen och väger då X kg
På morgonen nästa dag väger jag X-1kg ungefär.. sen under dagen äter jag och går upp ett 1kg sen lika dant på morgonen där på, det är jävligt svårt tycker jag att gå upp i vikt.. jag äter en hel del men det ivll sig inte.. får väll försöka äta mer, ska börja med gainers också och äta mycket nötter! =)
|
|
|
2005-12-12, 17:22
|
|
.....
|
Citat:
Ursprungligen postat av kneger
Jag har lite problem med att gå upp i vikt, ja försöker så gott det går men det går väldigt segt.. Väger på mig kvällen och väger då X kg
På morgonen nästa dag väger jag X-1kg ungefär.. sen under dagen äter jag och går upp ett 1kg sen lika dant på morgonen där på, det är jävligt svårt tycker jag att gå upp i vikt.. jag äter en hel del men det ivll sig inte.. får väll försöka äta mer, ska börja med gainers också och äta mycket nötter! =)
|
Nötter är bra. Ett tips att du skaffar dig bra matvanor och äter ordentligt innan du börjar med kosttillskott.
|
|
|
2005-12-12, 17:53
|
|
Registered User!
Reg.datum: Nov 2002
|
Biccarna sticker ut och ser lite bättre ut än resten. Det som gäller är att äta ordentligt och träna hårt. (givetvis sköta vilan också)
|
2005-12-12, 17:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
går inte att säga vad du ska prioritera med dom bilderna. ta kort med en riktigt digitalkamera samt de obligatoriska poserna så kan nog folk ge dig råd! Men de e ju så att ibörjan ska man inte prioritera någonting, de är för tidigt för dig att prioritera ser de ut som på de bilder du postade, bara fortsätta dunka på med hård träning på alla muskelgrupper samt äta som en häst för du behöver verkligen mer massa.. Var inte rädd för att bli fet, de blir du inte bara sådär så ät som fan ett tag framöver nu och gå upp ett par 7-8kg om inte mer också för du är rejält rippad nu alltså, kom ihåg, du ser större ut om du får lite mer fett på dig också!
Lycka till med allting!
mvh stenis
|
|
|
2005-12-12, 18:17
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av stenis
går inte att säga vad du ska prioritera med dom bilderna. ta kort med en riktigt digitalkamera samt de obligatoriska poserna så kan nog folk ge dig råd! Men de e ju så att ibörjan ska man inte prioritera någonting, de är för tidigt för dig att prioritera ser de ut som på de bilder du postade, bara fortsätta dunka på med hård träning på alla muskelgrupper samt äta som en häst för du behöver verkligen mer massa.. Var inte rädd för att bli fet, de blir du inte bara sådär så ät som fan ett tag framöver nu och gå upp ett par 7-8kg om inte mer också för du är rejält rippad nu alltså, kom ihåg, du ser större ut om du får lite mer fett på dig också!
Lycka till med allting!
mvh stenis
|
Jag äter verkligen mycket faktiskt, mina bröder åt också hiskligt mycket men blev inte tjocka föräns nu när de är 25-30 år
Jag är absolut inte rädd för att bli fet, tvärt om, rädd för att bli för smal..
Försöker verkligen gå upp i vikt men det går som sagt väldigt väldigt segt.. men mitt mål är att 17april ska jag väga 65kg.. Det är 10 kg på 5 månader! Svårt men kan gå med lite tur och lite envishet!
|
|
|
2005-12-12, 18:56
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
[QUOTE=kneger]Jag äter verkligen mycket faktiskt, mina bröder åt också hiskligt mycket men blev inte tjocka föräns nu när de är 25-30 år
skriv upp va du käkar på en dag
|
|
|
2005-12-12, 19:12
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Knegis
Har du satt något mål med fysiken? Jag tänkte om du har sett någon profil vars fysik du tycker tilltalar?
Känner du att du bara vill vara deffad eller kanske har tänkt att det är någon/några speciella muskelgrupper du vill ska vara med utvecklade?
Tex större axlar etc
|
|
|
2005-12-12, 19:16
|
|
Rocky Balboa
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Knegis
Har du satt något mål med fysiken? Jag tänkte om du har sett någon profil vars fysik du tycker tilltalar?
Känner du att du bara vill vara deffad eller kanske har tänkt att det är någon/några speciella muskelgrupper du vill ska vara med utvecklade?
Tex större axlar etc
|
som mig kanske?
hehe, nä men de e bra, fortsätt käka MYCKET  så ska de gå bra. Jag vet att det är jobbigt i början, men efter ett tag så vänjer man sig vid att äta mkt.
|
|
|
2005-12-12, 19:48
|
|
Now You See Me
Reg.datum: May 2003
|
Jag tror inte en sekund på att du äter mycket mat, ta den mängd mat du äter nu och dubbla eller tredubbla den så ska du se att något händer.
10 kg på 5 månader är inte omöjligt, är ju 2 kg/månad vilket blir ~0,5 kg/vecka.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:53.
|

|