Denna vinter känner jag en oerhörd längtan efter sommaren, mer än vad jag gjort tidigare vintrar. Vad beror det på? Det kan ju bero på den oerhört kalla vintern i år. Känner ni samma sak? Någon annan förklaring?
Denna vinter känner jag en oerhörd längtan efter sommaren, mer än vad jag gjort tidigare vintrar. Vad beror det på? Det kan ju bero på den oerhört kalla vintern i år. Känner ni samma sak? Någon annan förklaring?
Känner likadant men jag tror faktiskt det är naturligt att varje vinter tänka "jag har nog aldrig längtat efter sommare så här mycket"
Jag längtar konstant till sommaren, oavsett temperatur och väder under andra årstider. Sommaren dominerar.
Jag är beredd att hålla med om att jag får lägga till att jag längtar efter en riktig sommar. Inte det vi haft i Sverige de senaste åren med regn, rusk och allmänt pissigt väder.
Jag är beredd att hålla med om att jag får lägga till att jag längtar efter en riktig sommar. Inte det vi haft i Sverige de senaste åren med regn, rusk och allmänt pissigt väder.
...och ändå får man inför varje sommar läsa "Rekordvarmt i sommar" på AB:s löpsedel.
Jag har faktiskt längtat mindre efter sommaren detta år, men sen är det bara januari. Förra året höll jag på att klättra på väggarna för att gräset inte synts till på fem månader.
...och ändå får man inför varje sommar läsa "Rekordvarmt i sommar" på AB:s löpsedel.
Inte svårt att vara rekord med sveriges nivå. Det lär ju stå något sånt här Rekord varm sommar och sedan massa om det och i ett litet litet hörn på en ihopvikbar sida precis i slutet bakom serie rutorna så finns det en liten stjärna där det står :
* Allting i denna tidningen är skit!