Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-02, 00:40   #1
Tyler_Durden_89
Registered User

Reg.datum: Mar 2009
I hissen upp från helvetet

Hallå alla tänkte försöka mig på en träningsjournal för att öka min motivation lite extra.

Kan berätta lite om varför träningsjournalen heter "I hissen upp från helvetet"

Jag var är en kille på 21 år som hade tränat i ca 3,5 med gym och lite kampsport. Allt började bra , ökade som ett djur i början av min träning och jag kände att jag hittat bland det roligaste i livet , träning. Men allt fick ett tvärt slut i våras när jag blev diagnoserad med anaplastiskt storcelligt lymfom (blodcancer). Innan jag fick diagnosen så mådde jag rent ut sagt piss. Från att ha vägt 93 kg gick jag ner till 74.

Men jag tog mig igenom cellgifterna och allt skit och jag känner det att nu har jag aldrig haft sån motivation som jag har nu. Det här kommer vara min historia om min väg tillbaka till ett sunt och träningsinriktat liv och jag hoppas det kan vara intressant för er andra med!

Ska ta mitt första träningspass under morgondagen och jag känner det att mitt ego kommer att få sig en knock till en början!

Over and out!
Tyler_Durden_89 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 00:52   #2
pialia
Go heavy or go home

pialias avatar

Reg.datum: May 2010
Blir nog en väldigt intressant träningsjournal, lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av Rickard Visa inlägg
Men mjukglass kan aldrig vara dåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Mirza Visa inlägg
har hört att det inte blir lika stor "effekt" som när man dricker den direkt efter en shakening
pialia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 00:39   #3
Tyler_Durden_89
Registered User

Reg.datum: Mar 2009
Idag tog jag första klivet in på gymmet , fick bli ett bröstpass. Jag kan säga er mitt ego har nog aldrig mått så dåligt! fick dock inte med mig papper och penna så kunde inte anteckna något , men det jag kommer ihåg bäst är det att jag fick lägga på 50 i bänk. Därav en minskning på 45 kg väldigt onöjd, men ändå väldigt nöjd att jag ändå klara 3 x 12 på 50!

Ska beställa kosttillskott imorgon med , inte gjort det heller på ett halvår så det mesta i mitt skafferi är gammalt och utgånget!

Imorgon väntar ett armpass så vi får se hur det går!

OVer and out
Tyler_Durden_89 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 04:11   #4
Biased
Registered User

Biaseds avatar

Reg.datum: Jun 2006
Lycka till!
Biased är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 06:17   #5
ThisIsTheOne
Two Three

ThisIsTheOnes avatar

Reg.datum: Dec 2008
Har du haft vilja och styrka att besegra blodcancer, som verkligen är hemskt, lär träningen vara den enklaste saken i världen och gå hur bra som helst. Kör hårt!
ThisIsTheOne är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:49.