Till att börja med, tror ingen här bryr sig om det här men jag måste verkligen skriva av mig allt...
Ok, vi tar det från början. För tre veckor sen blev jag tillsammans med en underbar tjej. Vi har känt varandra i ett år men helt plötsligt klickade vi på ett annat sätt.
Veckorna efter det var perfekta, har nog aldrig varit så lycklig i mitt liv..
Sen så skulle hon åka till Italien i 2 veckor. Båda tyckte det vet sjukt jobbigt att vara utan varandra i mer än en dag så jag och en tjejkompis bestämde oss för att åka och besöka dem. Detta kan ha varit mitt livs största misstag...
Första dagen i Italien är perfekt... Andra dagen är hon konstig. Ibland försvinner hon när man pratar med henne och verkar vara lite allmänt off.
Jag frågar på kvällen om det är något och hon svarar att det inte är det.
Jag säger att hon har varit lite konstig och då kommer det fram.
Enligt henne har gnistan försvunnit när jag kom till italien.... Så där tog det slut...
Jag grät hela resan hem och har typ gråtit enda sen jag kom hem. Varje gång jag ser hennes ansikte framför mig gråter jag, varje gång jag tänker på att jag aldrig kommer få hålla om henne och kyssa henne igen gråter jag...
Så sjukt, jag har aldrig varit så där lycklig som jag var med henne och nu är det bara borta. Vet verkligen inte vad jag ska göra nu...
Vill verkligen inte komma över henne då jag inte vill ha någon annan i hela världen....
så, nu har jag fått gråta av mig lite... Ikväll ska jag supa ner mig och hoppas att jag mår lite bättre då...