Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-25, 12:27   #1
exenom
Registered User

exenoms avatar

Reg.datum: Jun 2006
Blev dumpad på resan...

Till att börja med, tror ingen här bryr sig om det här men jag måste verkligen skriva av mig allt...

Ok, vi tar det från början. För tre veckor sen blev jag tillsammans med en underbar tjej. Vi har känt varandra i ett år men helt plötsligt klickade vi på ett annat sätt.

Veckorna efter det var perfekta, har nog aldrig varit så lycklig i mitt liv..
Sen så skulle hon åka till Italien i 2 veckor. Båda tyckte det vet sjukt jobbigt att vara utan varandra i mer än en dag så jag och en tjejkompis bestämde oss för att åka och besöka dem. Detta kan ha varit mitt livs största misstag...

Första dagen i Italien är perfekt... Andra dagen är hon konstig. Ibland försvinner hon när man pratar med henne och verkar vara lite allmänt off.
Jag frågar på kvällen om det är något och hon svarar att det inte är det.
Jag säger att hon har varit lite konstig och då kommer det fram.
Enligt henne har gnistan försvunnit när jag kom till italien.... Så där tog det slut...

Jag grät hela resan hem och har typ gråtit enda sen jag kom hem. Varje gång jag ser hennes ansikte framför mig gråter jag, varje gång jag tänker på att jag aldrig kommer få hålla om henne och kyssa henne igen gråter jag...

Så sjukt, jag har aldrig varit så där lycklig som jag var med henne och nu är det bara borta. Vet verkligen inte vad jag ska göra nu...
Vill verkligen inte komma över henne då jag inte vill ha någon annan i hela världen....

så, nu har jag fått gråta av mig lite... Ikväll ska jag supa ner mig och hoppas att jag mår lite bättre då...
Gammal 2007-07-25, 12:29   #2
manko
Man-Cow - the human udder!

mankos avatar

Reg.datum: Oct 2003
Alltid tråkigt att höra, men mannen. Bara umgås med polarna så ska du se att det går över.

Tänk posse, det finns fler pussy
manko är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 12:34   #3
denpa
Registered User

denpas avatar

Reg.datum: Feb 2004
Gnistan försvann när du kom til lItalien? Fast båda tyckte att det skulle vara jobbigt att vara utan varandra.

Låter som hon sa det men inte menar det.
Gammal 2007-07-25, 12:37   #4
NiXPhoenix
Banned

Värdelöst.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 12:40   #5
Flygplan
Registered User

Flygplans avatar

Reg.datum: Nov 2002
Jag tror att hon tyckte det var lite creepy att du foljde efter henne till Italien. Lite efterhangset i hennes ogon kanske...
Flygplan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 12:41   #6
exenom
Registered User

exenoms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av denpa Visa inlägg
Gnistan försvann när du kom til lItalien? Fast båda tyckte att det skulle vara jobbigt att vara utan varandra.

Jag vet, så jävla konstigt...
Gammal 2007-07-25, 12:41   #7
Insidedoubt
Registered User

Reg.datum: Mar 2005
Det är därför man ska vara varsam med att låta sig bli beroende av någon annan. I ett sunt förhållande ska man kunna uppleva lycka även utan sin partner och då är det viktigt att lämna utrymme. Det kan vara svårt i början när man är nykär och inte kan tänka på något annat men det är värt att passa sig lite annars försvinner spänningen för henne, honom eller båda och då tar det ofta slut..
Insidedoubt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 12:43   #8
exenom
Registered User

exenoms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av denpa Visa inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Flygplan Visa inlägg
Jag tror att hon tyckte det var lite creepy att du foljde efter henne till Italien. Lite efterhangset i hennes ogon kanske...
Jag tänkte på det innan vi beställde resan. Jag frågade om det var OK och hon sa att hon blev överlycklig. Hon sa att hon typ aldrig hade fått roligare nyheter än när jag sa att jag kunde åka ner och hälsa på.

Det konstiga var att det nästan kändes som hon saknade mig mer än vad jag saknade henne, sen helt plötsligt försvann alla känslor bara sådär..
Gammal 2007-07-25, 12:47   #9
Snafu
Registered User

Snafus avatar

Reg.datum: Mar 2003
Hon har ju 1. antagligen träffat nån annan, 2. hört tillbaka från nåt gammalt ex 3. tyckte att du var creepy som följde med till italien.
Gammal 2007-07-25, 12:47   #10
Snafu
Registered User

Snafus avatar

Reg.datum: Mar 2003
eller 4. hon är tämligen ung.
Gammal 2007-07-25, 12:48   #11
Flygplan
Registered User

Flygplans avatar

Reg.datum: Nov 2002
Citat:
Ursprungligen postat av exenom Visa inlägg
Jag tänkte på det innan vi beställde resan. Jag frågade om det var OK och hon sa att hon blev överlycklig. Hon sa att hon typ aldrig hade fått roligare nyheter än när jag sa att jag kunde åka ner och hälsa på.

Det konstiga var att det nästan kändes som hon saknade mig mer än vad jag saknade henne, sen helt plötsligt försvann alla känslor bara sådär..
Okej, isa fall jag haller med alla andra om att det ar mycket konstigt.

Det enda jag kan saga ar val det som du redan vet, man har svart att tanka dig just nu:

Det kommer att bli battre. Snart har du glomt bort henne, tro det eller ej.
3 veckor ar ingenting egentligen. Detta var bara ett skrapsar!
Flygplan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 12:53   #12
exenom
Registered User

exenoms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Flygplan Visa inlägg
Okej, isa fall jag haller med alla andra om att det ar mycket konstigt.

Det enda jag kan saga ar val det som du redan vet, man har svart att tanka dig just nu:

Det kommer att bli battre. Snart har du glomt bort henne, tro det eller ej.
3 veckor ar ingenting egentligen. Detta var bara ett skrapsar!
Jag vet.. Ska försöka umgås med kompisar mycket nu, det värsta är att vi har många gemensamma kompisar och vill verkligen inte umgås med henne nu.

När jag väl släpper in någon så nära inpå mitt liv som jag gjorde med henne gör jag det för fullt. När jag blir kär blir jag sjukt kär men får verkligen hoppas att läknings processen går fort..
Gammal 2007-07-25, 13:17   #13
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Tråkigt att höra Alltid tråkigt när det tar slut med någon man känner speciellt för.
Men om hon har tappat gnistan är det bästa du kan göra att vara med polare. Försöka komma på andra tankar. Glömma bort henne. Du måste typ komma över henne. Kan inte må såhär. Gör något du tycker om.

Det kommer flera tjejer. Även om jag är ung så vet jag det. Va sjukt kär i en tjej för några månader sen nu. Hade det perfekt en dag med henne men dagen efter så sa hon att hon var tvungen att vara för sig själv ett tag och kunde inte ha något förhållande med någon. Mådde skit i en månad efter det. Ibland mer, ibland mindre. Mitt tips är att du ska vara mycket med kompisar nu. Rensa ut tankarna. Få henne ut ur huvudet som sagt.

Lätt sagt svårt gjort men man måste försöka.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 13:18   #14
Handcuff
Registered User

Reg.datum: Oct 2006
Jättetråkigt

Men seriöst...ni har vart "tillsammans" i 3 veckor Hmm...om du hade sagt 3 månader hade jag sagt att det hade vart kort tid. Prövotiden hade inte ens gått ut på långa vägar ju! Full reklamationsrätt första 6månaderna..utan förbehåll
Handcuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-07-25, 13:20   #15
manko
Man-Cow - the human udder!

mankos avatar

Jag drog tricket när det tog slut med min tjej. Varken prata, såg henne eller något på 5månader och nu har vi börjat prata igen och vi är jävligt bra polare nu =) TRICKET heter det
manko är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:49.