2007-01-08, 00:01
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Krossade jag killens självförtroende genom att vara ärlig?
Nu tror jag absolut inte själv att jag gjorde något fel mot killen, bara kände för att delge och skriva av mig lite efter ett möte med ett sådant pack.
Jag satt och snackade med en kompis, och hans kompis kompis. Kortfattat - Kände inte den snubben överhuvudtaget. Trevlig kis, rolig att snacka med. Sen dök hans polare upp, också rätt trevlig och gjorde ett bra intryck de första minuterna.
Sen säger killen, den som dök upp senast, en sak som får mig att resa på ögonbrynet.
"Jojo, för fan - Jag kom precis från Sara, en tjej jag är lite KK med. Hon är så jävla fin!"
Ok, jag hade inte bansunerat ut det till två killar jag nyss mött, men ok, det struntar väl jag i - Om han inte tidigare berättat att hans flickvän var på semester i Egyptien.
"KK? Har du och din flickvän ett öppet förhållande, det var inte vanligt!" sade jag då, lite intresserad faktiskt över hur ett sådant förhållande ser ut. Då svarar killen det man verkligen börjar grimasera åt.
"Nej, för fan - Hon vet inget."
Jag böjer på ögonbrynen och frågar honom vad han sade, för jag ville inte tro att han helt öppet berättar att han är otrogen. Men jo, han konfirmerar att jag hörde rätt, och innan jag hunnit tänka efter så säger jag följande:
"Vänta... menar du att du är en sådan där äcklig jävel som är otrogen med sin flickvän så fort hon är på semester?"
"Ääh...eeh, nänä alltså...uhm... Vi är KKs annars också."
Okej, vi pausar här. Vad försöker killen egentligen säga? Att han är mindre äcklig för det? Jaja, vi fortsätter. [Play]
"Så du menar att du är otrogen mot din flickvän hela tiden?!" säger jag, och ser förmodligen ut som en amish som för första gången ser en nattklubb: Helt förbluffad och vet inte om jag ska skratta eller gråta.
"Ja alltså..." säger han "Vi var KKs när min flickvän och jag blev ihop, och sen fortsatte vi bara"
Egentligen förstår jag inte varför jag bryr mig, killen måste ju ha problem, men jag fortsätter ju så klart, i förvåning.
"Hur länge har ni varit ihop?"
"Drygt 1 år."
Jo, tjena - Det var ju hyggligt att ha varit otrogen 100% av drygt ett år. Jag skakar på huvudet och ställer mig upp, och min polare med mig, även han väldigt förvånad.
"Alltså, jag förstår inte varför jag ens bryr mig, men att vara otrogen är fan patetisk och jag blir helt ärligt äcklad av dig. Du borde göra slut med din flickvän, för hon kan nog inte hitta något sämre."
Öppet otrogen till alla förutom sin flickvän... Så fruktansvärt rälig stil enligt mig.
Varför kör folk verkligen med "Det man inte vet, lider man inte av"-stilen?
Suck...
|
|
|
2007-01-08, 00:04
|
|
Fuckar ut!
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Varför kör folk verkligen med "Det man inte vet, lider man inte av"-stilen?
Suck...
|
För att det är så
Säger som Strandbyggarn, säg till om den där gainern funkar ;D. Blev förjävla sugen på att prova den nu. Har gått upp från 57kg till 58kg på ca 4 år. Har star nutritions gainer pro nu. Men den verkar inte hjälpa särskillt mycket.
|
|
|
2007-01-08, 00:06
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
tja,vissa kan ju stå emot lockelsen och vet att det är fel och andra svaga skitar gör inte det.
så är det bara.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2007-01-08, 00:06
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2005
|
Lär inte hänt mycket med hans självförtroende.
Men en skitstövel är han allt!
|
|
|
2007-01-08, 00:07
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Han tycker säkert att han är cool när han berätta öppet om att han har knöllat med en annan brud i över ett år och har varit otrogen mot sin tjej.
Omoget och barnsligt enligt mig annars.
|
|
|
2007-01-08, 00:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Vaddå krossade killens självförtroende? Men bra intiativ att säga till annars.
|
|
|
2007-01-08, 00:08
|
|
Gymmar inte damn it!
Reg.datum: Feb 2006
|
Tycker hans "flickvän" snarare liknar en KK för honom ärligt talat. Hade man haft några som helst mer känslor än vänskapskänslor skulle iaf inte jag kunna göra något sådant. Tycker du gjorde rätt, jag säger vad jag tycker sen om någon jag inte känner tycker sämre om mig för det bryr jag mig inte mycket i - Så länge det är moraliskt försvarbart iaf. Inte säger jag till någon att jag tycker den är ful bara för att den är det, ja ni fattar nog
|
|
|
2007-01-08, 00:09
|
|
WTF?
Reg.datum: Jan 2004
|
Jag hängde inte riktigt med, hade de ett öppet förhållande eller?
Definitionen på ett öppet förhållande är att man är fri att ligga med andra... Tills man gör det.
|
|
2007-01-08, 00:09
|
|
Gymmar inte damn it!
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av L-Sami
Omoget och barnsligt enligt mig annars.
|
+1
|
|
|
2007-01-08, 00:10
|
|
Ocensurerad chimpans
Reg.datum: Mar 2006
|
Det är soft att öppet kalla dem idioter antingen direkt eller indirekt - right on
|
|
|
2007-01-08, 00:17
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodil
Jag hängde inte riktigt med, hade de ett öppet förhållande eller?
Definitionen på ett öppet förhållande är att man är fri att ligga med andra... Tills man gör det.
|
Nej, de hade inte det. Flickvännen hade enligt honom ingen aning om det.
|
|
|
2007-01-08, 00:19
|
|
WTF?
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Nej, de hade inte det. Flickvännen hade enligt honom ingen aning om det.
|
Aha... i så fall är han en råtta!
|
|
2007-01-08, 00:29
|
|
Fudoshin
Reg.datum: Apr 2006
|
Vilket litet kräk, men bra att du sa ifrån även om du gott kunde sågat honom lite till. Det du sa krossade nog ingenting tyvärr.
|
|
|
2007-01-08, 00:32
|
|
ett tuff text
Reg.datum: Feb 2005
|
Haha nä du krossade nog hans självförtroende lika lite som du krossar asfalten när du går på den. Sen finns det ju kräk som gillar att ljuga för okända och fantisera om vilka bad boys de är.
|
2007-01-08, 00:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
HAn kanske bara drog en penna med dig, ville verka cool inför människor han inte känner. Eller vet du säkert att det var sanning??
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:54.
|

|