Ingen aning, har aldrig, abservera aldrig räknat hur mkt kalorier jag får i mig på en dag...Gått upp snart 10 kg sedan mitten av sommarn, så den som vill kan väl räkna ut ett ungefärligt värde
Idag och igår, antagligen 1000kcal för lite (klart underskott på sömn också). I vanliga fall något ytterst lite plus. Vid koll med hälsovakten så är det dock 2000-3000 kJ i överskott. Antar att jag rör på mig mer än vad det programmet tycker.
jag försöker bulka men verkar mest ligga på +-0 men kanske strax över det
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
skulle tippa på kanske 1500kcal + 4 dagar i veckan och +-0 dom 3 andra dagarna i veckan..har ingen direkt uträkning så det är en vild chansning det där med 1500kcal men uppåt i vikt går jag och det blir inte snyggt
Jobbar som fan på att ligga på överskott, men då jag aldrig vägt över 81/80 kilo till mina 180cm förut säger min mage ifrån som fasen. Måste äta tills jag nästan får upp de igen vid varje måltid. Förstår nu varför vissa har sjukt svårt att gå upp i vikt. Men 85 innan nästa deff eller ngt hoppas jag på