Det är lite sorgligt att du snart genomgått en hel deff och missat ett par helt grundläggande saker. Betyder ju att du missat mycket annat också. Du har förmodligen gjort en sämre deff än du hade kunnat göra om du bara hade skaffat dig lite bättre kunskap innan du satte igång.
1. Det finns ingen träning som ökar fettförbränningen mer än samma underskott skapat av att inte äta samma mängd energi. Om man vill träna "konditionsträning" under deff gör man det antingen för att göra av med energi så att man går ner i vikt snabbare, eller för att kunna äta mer, eller som ren konditionsträning för att man förstår att det är nyttigt, tycker det är kul eller whatever. Men att göra av med 400 kcal på löpning eller promenader bränner inte mer fett än att inte äta 400 kcal.
2. Syftet med styrketräning i det här fallet är att BYGGA SÅ MYCKET MUSKLER SOM MÖJLIGT oavsett om det är bulk eller deff. Om man BYGGER SÅ MYCKET MUSKLER SOM MÖJLIGT och går ner i vikt kommer man TAPPA SÅ LITE MUSKELMASSA SOM MÖJLIGT under viktnedgången.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
Senast redigerad av Sheogorath den 2014-03-19 klockan 06:18.
|