Jag är grymt imponerad av din löparförmåga! En annan hade aldrig klarat av att hålla något löpsteg eller något med svinhåll. :P
Citat:
Ursprungligen postat av ulfalf
Bra jobbat trots hållet! Tänkte fråga om du listat ut orsaken till varför du fick så ont, sen läste jag att du varit ute och ätit precis innan. Nu vet ju inte jag hur du fungerar, men hade jag gjort på samma sätt hade jag också fått attack-håll efter ett litet tag. Jag brukar köra efter regeln att aldrig äta något alls minst två timmar före ett pass och det brukar funka bra.
|
-1
Jag fungerar helt olikt där. Jag vet inte när jag får stort håll (det händer sällan), men mat innan har ingen påverkan. Jag har t o m en gång stuckit ut och kört rätt så hårda 5 km direkt efter stormiddag med gäster.
Jag finner att håll snarare beror på hur ofta man tränat under liknande omständigheter/liknande pass. Så t ex får jag oftare håll då jag börjar springa igen efter ett uppehåll.
Men vet att många är precis som du och får håll om de äter tätt inpå... Vet inte riktigt vad poängen med allt jag skrev var egentligen