Visa fullständig version : Babbla på om vad som helst!
Jag skulle vilja säga att det är flickor jag finner intressanta :)
Om du finner vissa flickor intressanta, vad gör du då?
#1 Checka efter ögonkontakt, om hon kollar på dig och ni finner varandras blickar. Då kan du gå och prata med henne. Hon vill det.
#2 Om du finner den här flickan intressant, så visa det också genom att börja fråga saker du vill veta om henne och lyssna på det hon säger, det är jätte viktigt. Kom gärna in i känslomässiga frågor.
Tigerkotten
2007-03-11, 05:57
Om jag finner en tjej intressant så brukar jag oftast faktiskt inte göra så mycket åt det :D Sen att en tjej vill prata med en bara för ens blickar möts kan jag inte hålla med om, för man får ju ögonkontakt me folk man inte bryr sig om alls me :D
Men det där me intressanta saker att fråga om kanske man borde lära sig. Handlar mycket om öppningsfraserna osv.
yeye dags o sova nu, så natti natti! :)
#2 Om du finner den här flickan intressant, så visa det också genom att börja fråga saker du vill veta om henne och lyssna på det hon säger, det är jätte viktigt. Kom gärna in i känslomässiga frågor.
Berätta gärna lite mer om hur du menar här.
Ryska_raketen
2007-03-11, 08:58
Snake R.I.P my bro, u hoe!
Om du finner vissa flickor intressanta, vad gör du då?
#1 Checka efter ögonkontakt, om hon kollar på dig och ni finner varandras blickar. Då kan du gå och prata med henne. Hon vill det.Tänk om hon bara kollar på dig för att hon känner igen dig? Eller för att du är lik nån.
Vill du prata med alla du tittar på?
Att lyssna är aldrig fel - men det där med känslomässiga frågor - vid det skedet - låter lite riskabelt.
Snake R.I.P my bro, u hoe!
Vad fan har han nu gjort? Temp eller perm? Bara inte kolo samarbetar med gymmet så att han blir portad därifrån :-/
blekfet2
2007-03-11, 10:46
ahh sol, dags att släpa ut suggan med skotern för att hitta någon bra grillplats att löka på.
Var kul ikväll på Harry Bee Jays, roligt att se en del koloiter LIVE!
fasiken, ja tror faktiskt ja varit där....oh hur ska man beskriva de nu då....toaletterna ligger nere i hörnet, de e ganska mörkt där inne...hmm
Metal_boy_
2007-03-11, 12:31
fasiken, ja tror faktiskt ja varit där....oh hur ska man beskriva de nu då....toaletterna ligger nere i hörnet, de e ganska mörkt där inne...hmm
Låter som vilken knarkarkvart som helst.
Ryska_raketen
2007-03-11, 12:34
Vad fan har han nu gjort? Temp eller perm? Bara inte kolo samarbetar med gymmet så att han blir portad därifrån :-/
Han är så cräjzy!! 2 veckor ryktas det om, hur ska han överleva detta? :( Frågan är mer om gymmet behöver det sammarbetet med tanke på att han aldrig är där och tränar ändå:confused:
Låter som vilken knarkarkvart som helst.
Ja ja kände att min beskrivning kanske inte va den mest slående.
Men det ligger i centrala Sthlm, ganska nära centralen tror ja. hmm.
Ryska_raketen
2007-03-11, 13:05
Livin in tha ghetto 4 sHizzle
Vart är studiemotivationen? :(
Stenberg
2007-03-11, 14:16
undrar jag också, går segt som fan idag
Jag trodde det var en myt? :confused:
men Angel vad är det du postar? :D
Ahahaha Piraterna i karribiska i Angels dröm-tappning?
Tillochmed Davey Jones e med (bläckfiskfejjan)
Fullt upp för Kiera Knightley
studier är för mesar *popcorn*
Jag känner mig helt fylld av tårta, har ätit det tre dagar i sträck nu.
snus är grymt äckligt
Fan nu är vi överens igen :-/ Men hitta på nåt som du vet att inte jag tycker - så kör vi på i den här tråden, för här kan man ju inte vara åfftåpikk.
Fan nu är vi överens igen :-/ Men hitta på nåt som du vet att inte jag tycker - så kör vi på i den här tråden, för här kan man ju inte vara åfftåpikk.
jag ska tänka efter, nu skulle jag behöva gå och fixa luncher till veckan
under tiden kan väl någon banna ray-ray snääälllaaaa
internethjälten
2007-03-11, 19:58
blev en massa pb idag, gott att det man investerat i funkar =)
blev en massa pb idag, gott att det man investerat i funkar =)
Vad investerade du i?
Farsan berättade nyss att han har Jesse Owens autograf. Skumt att han inte sagt det tidigare...
Ryska_raketen
2007-03-11, 21:15
Ja har ett sjukt jävla problem här :( Mina favojamas bysser har ett hål mellan benen :(
Ja har ett sjukt jävla problem här :( Mina favojamas bysser har ett hål mellan benen :(
Silvertejp!
Silvertejp!
Är det så ni lagar hål vid husbyggen? :D
Är det så ni lagar hål vid husbyggen? :D
Nej. Då kör vi med fogskum. Men det är tämligen dumt att använda i detta fallet.
mangemani
2007-03-11, 22:05
kl är nu 22:00,försöker se på film och varva ner efter dagens gång och försöker få mej själv trött så man får en god sömn till morgondagens arbete....men går det?nej nej,grannen håller på och borrar i betongväggen samt hamrar som en tok.
vet fan inte hur mycket mer man kan tåla utav detta,det är inte första gången han gör så här.borrar han inte när man kommer hem och är slut efter jobb/träning,så borrar han sent på kvällarna...har pratat lite med grannarna och dom säger också att dom stör sej lite,men såklart så vill dom ej göra nått åt det hela.
men fortsätter det så här så kommer iaf jag ge denna jävel en rejäl tillsägelse,kan fan inte fortsätta såhär.
Fettecke
2007-03-11, 22:08
funktionellt säger jag!
Silvertejp!
kan göra ont om det fastnar i pubishåret
Fettecke
2007-03-11, 22:09
kl är nu 22:00,försöker se på film och varva ner efter dagens gång och försöker få mej själv trött så man får en god sömn till morgondagens arbete....men går det?nej nej,grannen håller på och borrar i betongväggen samt hamrar som en tok.
vet fan inte hur mycket mer man kan tåla utav detta,det är inte första gången han gör så här.borrar han inte när man kommer hem och är slut efter jobb/träning,så borrar han sent på kvällarna...har pratat lite med grannarna och dom säger också att dom stör sej lite,men såklart så vill dom ej göra nått åt det hela.
men fortsätter det så här så kommer iaf jag ge denna jävel en rejäl tillsägelse,kan fan inte fortsätta såhär.
dumpa ett papper i hans brevlåda.
Fettecke
2007-03-11, 22:09
kan göra ont om det fastnar i pubishåret
vad händer om han är en vettig man och är rakad då?
vad händer om han är en vettig man och är rakad då?
hur tror du det känns med silvertejp på pungkulan utan hår?
Jag brukade verkligen gilla six feet under men det här avsnittet är bara skumt.
Fettecke
2007-03-11, 22:12
hur tror du det känns med silvertejp på pungkulan utan hår?
tyvär vet jag inte... jag får återkomma med svar om några minuter... *w8*
mangemani
2007-03-11, 22:13
dumpa ett papper i hans brevlåda.
kan ju vara något.
men vad ska man skriva på det tycker du?alltså verka otrevlig eller trevlig?
Fettecke
2007-03-11, 22:15
kan ju vara något.
men vad ska man skriva på det tycker du?alltså verka otrevlig eller trevlig?
ett hederligt hotbrev bör vara på sin plats, eller? :D
otrevlig ska man aldrig vara, trevlig men bestämd heter det visst?
påpeka att du har haft förståelse för hans ombyggnation, men att han inte måste hålla på sent på kvällen då vissa vill sova, säg att du känner till kl. 22.00 regeln men att vissa i huset varvar ner innan, tom. sover innan 22.00 inför sin arbetsdag.
eller nått?
mangemani
2007-03-11, 22:21
hmm,noterat...ska se vad man kan komma på
Faaan vilken grym signatur Fettecke har :)
Fettecke
2007-03-11, 22:29
Faaan vilken grym signatur Fettecke har :)
*cupid*
Tigerkotten
2007-03-11, 22:43
Jag tycker iaf det är bättre om du pratar till han direkt istället. Ett brev kan ju verka lite mesigt också. Beror på hur han fungerar.
Tjejen från igår har iaf smsat.. :D
Fettecke
2007-03-11, 22:44
Jag tycker iaf det är bättre om du pratar till han direkt istället. Ett brev kan ju verka lite mesigt också. Beror på hur han fungerar.
Tjejen från igår har iaf smsat.. :D
pilsk, eller slutaförföljmigdittäckelsms??
Tigerkotten
2007-03-11, 23:18
Fettecke, det var något bra iaf :D Kunde ju inte vara förfölja då jag inte hade själv hennes nr :) yeye updates kommer väl säkert senare om det e något att säga! :)
Fettecke
2007-03-11, 23:20
Fettecke, det var något bra iaf :D Kunde ju inte vara förfölja då jag inte hade själv hennes nr :) yeye updates kommer väl säkert senare om det e något att säga! :)
alltså är det fördel att hon hör av sig först!!!!!!, halva inne alltså! :D
Nu har jag varit på bio och kollat på "den innersta kretsen"... väldigt seg film. Hade kramp i röven sista halvtimman *gah!*
Cerberus
2007-03-12, 00:41
"Du har levt i 8628 dagar och bajsat omkring 1042 kg."
testade mig själv på en sida(som e hemlig! ne ja minns inte adressen).
Tigerkotten
2007-03-12, 00:59
mjaaaaaaaaaaaaao
http://img184.imageshack.us/img184/1048/kissenqe1.jpg
jag som hade tänkt köra morgoncardio imorn vid 6tiden, känns ju som om det kommer bli av nu... ;)
Hulken på tv 400 förövrigt
Tigerkotten
2007-03-12, 01:42
Grym snubbe spelar en låt "The perfect woman", flera med honom.
http://break.com/boburnham
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=245321
Trist att Snake blev bannad men hoppas att det bara är temporärt.
Trist att Snake blev bannad men hoppas att det bara är temporärt.
vad gjorde han då?
vad gjorde han då?
Han hade tydligen pm:at en tjej och sagt att han ville idka sexuellt umgänge med henne. Nä då jag har faktiskt ingen aning.
Jag saknar Snejk. Inga penisbilder i min inbox längre. :( *cupid*
Han hade tydligen pm:at en tjej och sagt att han ville idka sexuellt umgänge med henne. Nä då jag har faktiskt ingen aning.
aahhh och gör man sånt måste man ha taktkänsla annars kan det lätt kännas som stalking. Det var orutinerat
aahhh och gör man sånt måste man ha taktkänsla annars kan det lätt kännas som stalking. Det var orutinerat
Jag sa ju att jag inte hade nån aning. Han är tillbaka om 2 v och då är allt i sin ordning igen.
Jag saknar Snejk. Inga penisbilder i min inbox längre. :( *cupid*
Bara jag som ser ett samband? DET ÄR MINI'S FEL! *popcorn*
Det är inte därför. Dnepr far med osanning.
Jag sa ju att jag inte hade nån aning. Han är tillbaka om 2 v och då är allt i sin ordning igen.
det är tidigt, OK!!!!!!!!!!!!!!!!
Inga penisbilder i min inbox längre. :( *cupid*
Det där måste det bli ändring på.
Det är inte därför. Dnepr far med osanning.
Han hade tydligen pm:at en tjej och sagt att han ville idka sexuellt umgänge med henne. Nä då jag har faktiskt ingen aning
Ja fan vad han ljuger.
Inga penisbilder i min inbox längre. :( *cupid*
du kan få några bra sajter ifrån mig
du blir mer oberoende så
när är våffeldagen?
Hos mig är alla dagar våfflans dag. Andra påstår att det är 25e mars.
Gah, skola. TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT. *cry*
Jag vill sooovaa.
Träningsvärk, i så många muskler att det känns som en generell värk på baksidan av kroppen. *aj*
Träningsvärk, i så många muskler att det känns som en generell värk på baksidan av kroppen. *aj*
Skönt att ligga på rygg? :D
Edit: Hm, bör ej misstolkas.
Hos mig är alla dagar våfflans dag. Andra påstår att det är 25e mars.
det är ju en söndag?
jag trodde alltid det var på tisdagar men jag blandar nog ihop det med fettisdagen, kanske?
Skönt att ligga på rygg? :D
Edit: Hm, bör ej misstolkas.
Det är inte skönt att existera just nu, positionen spelar mindre roll.
Jag undviker medvetet den första tanken jag fick :D
Det är inte skönt att existera just nu, positionen spelar mindre roll.
Jag undviker medvetet den första tanken jag fick :D
Bastu + massage. Frestafresta. :D
Hah, bra. Gör det, jag är så trött att huvudet inte hänger med i vad jag skriver. :em:
I natt har jag haft en sån där natt när det känts som om jag har legat vaken hela natten. Jag förstår att jag har sovit men det har inte känts så.
Är även så pass utsövd så jag förstår att jag har sovit men ibland sover jag som om jag är vaken.
I natt har jag haft en sån där natt när det känts som om jag har legat vaken hela natten. Jag förstår att jag har sovit men det har inte känts så.
Är även så pass utsövd så jag förstår att jag har sovit men ibland sover jag som om jag är vaken.
+14. *cry*
Fast jag är fan inte utsövd. Usch.
Bastu + massage. Frestafresta. :D
Hah, bra. Gör det, jag är så trött att huvudet inte hänger med i vad jag skriver. :em:
Oh, massage skulle inte sitta fel och massagebänk har vi hemma. Undrar vad man ska muta sambon med för att övertyga honom om att det är en god idé..?
Tupplur på lucnhen? (eller sabbar det nattsömnen inatt?)
Dålig sömn är bland det jobbigaste som finns.
Helt otroligt vad det påverkar mig. Dålig sömn formar dagen och skapar stress - i a f hos mig. Sover jag dåligt eller lite så mår jag i regel dåligt.
Helt otroligt vad det påverkar mig. Dålig sömn formar dagen och skapar stress - i a f hos mig. Sover jag dåligt eller lite så mår jag i regel dåligt.
Dessutom går träningspassen urdåligt, oavsett om man kvicknat till över dagen eller ej.
Oh, massage skulle inte sitta fel och massagebänk har vi hemma. Undrar vad man ska muta sambon med för att övertyga honom om att det är en god idé..?
Ja-a, jag har iiiiiingen aaning. *whistle*
Ja-a, jag har iiiiiingen aaning. *whistle*
:laugh: :laugh:
Reptilhjärnan är minnsann vaken (det är väl där grundläggande funktioner som överlevnad och fortplantning huserar?) :D
Okej, i Torsdags var det 12 veckor sen jag beställde en bashals från www.warmoth.com. Dom skrev att det skulle ta 8-12 veckor att TILLVERKA halsen. I Torsdags hade då 12 veckor gått och jag hade inte hört av dom... Och sen idag så knackar UPS på dörren med halsen i handen och vill ha 1019 spänn i tull och moms *gah!*
Hur fan kan dom idioterna posta iväg halsen utan att ens höra av sig?! Varken jag eller farsan har hört något och det är honom räkningen ska skickas till...
Nu ska vi kräva en saftig rabatt för att dom dels inte hör av sig, dels inte ger oss ett tracking-nummer hos UPS och dels för att dom har sett till så att vi antagligen måste betala extra-avgifter för att jag inte hade stålar ute att köpa halsen!
Tupplur på lucnhen? (eller sabbar det nattsömnen inatt?)
Dålig sömn stressar mig med.
Men det är inte så att jag är trött idag utan jag känner mig utvilad.
Det var mer en konstig känsla under natten
Nu har jag bestämt mig.
Jag skall gå om första året och börja läsa matte nu och i sommar. :thumbup:
Special thanks to Cilia for the great idea.
Nu har jag bestämt mig.
Lycka till! :hbang:
Nu har jag bestämt mig.
Vad ska du göra med matten?
Lycka till! :hbang:
Tack:)
Vad ska du göra med matten?
Anledningen till att jag kuggar all el och liknande är för att jag aldrig har läst trigonometri. Nästan alla kurser jag läser bygger på matte, främst trigonometri. Därför måste jag läsa matte, för att klara skiten.
Nu har jag bestämt mig.
Grattis. Eller... Vafan säger man? Lycka till! *popcorn*
Nu har jag beställt en SonyEricsson - K750i *flex*
Nu har jag beställt en SonyEricsson - K750i *flex*
Grattis, du har köpt en tre år gammal mobil *whistle*
Vars är mina damer?
vars, hahaha :D
Schyst att dissa oss norrlänningar :/
Grattis, du har köpt en tre år gammal mobil *whistle*
So? Den är bra. Like I care liksom *screwy*
Vilken jävla signatur du har! :laugh: :laugh: :laugh:
Börjar känna mig riktigt laddad inför kvällens träning. Första passet på några månader. Ska bli roligt.
Börjar känna mig riktigt laddad inför kvällens träning. Första passet på några månader. Ska bli roligt.
Kör hårt! Imorgon bitti lär det vara skönt! :D
Kör hårt! Imorgon bitti lär det vara skönt! :D
Bara härligt med lite träningsvärk, känner man att gjort något bra :D
Shit vilket TRÖÖÖÖKK man får av pasta.
Shit vilket TRÖÖÖÖKK man får av pasta.
Testat kladdkaka? *flex*
Testat kladdkaka? *flex*
Ja, men då trööööökks det bara i toan :/
Ja, men då trööööökks det bara i toan :/
Är det inte det som menas med TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK?
haha Baan reads my mind
Juste Baan nu när du e online
Pallar du översätta en grej te mig?
Är det inte det som menas med TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK?
Ja.. jag sa "Ja, men då trööööökks det bara i toan :/"
När jag käkat pasta trööööökks det överallt, för man får bra trööööööck. :naughty:
Tjena tjejer tjena, hur e lege?
Tigerkotten
2007-03-12, 19:34
sista avsnittet av leende guldbruna ögon idag 20.00 på svt 1 :/
Tjena tjejer tjena, hur e lege?
bra
Tjena tjejjen tjena, hur e lege?
Ryska_raketen
2007-03-12, 19:34
Mitt tryck ja fick igår när ja skulle duscha var inte nådigt. Trodde det var en mandel på g, men det visade sig vara material med. NU vet ni det. Puss på er och i förebyggande syfte, ät skit era haters!
bra
Tjena tjejjen tjena, hur e lege?
Bra här
Tjena tjejen tjena, hur e lege?
Mitt tryck ja fick igår när ja skulle duscha var inte nådigt. Trodde det var en mandel på g, men det visade sig vara material med. NU vet ni det. Puss på er och i förebyggande syfte, ät skit era haters!
+50 gr FFS!
Ryska_raketen
2007-03-12, 19:43
Tell me more RR :)
Situationen blev outhärdig, ja skulle duscha, tänkte fisa i godan ro. Men inte fan var det en fis på g, utan det var en lömsk jävla smygare som kom utan förvarning! Tro fan att man lackar när man står naken och ska in på toan och den jäveln är upptagen när man har en bandana som vill krypa ur ringmuskeln. TRYCK blev det, krampen kom illa kvickt. Tog en evighet innan toan blev ledig, men när den väkl blev det så var ja inte sen nog att lacker om den i brunaktig nyans.
+50 gr FFS!
Ja! ALLTID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nu är första plåten med bullarna i ugnen *cupid*
Ryska_raketen
2007-03-12, 19:45
Nu är första plåten med bullarna i ugnen *cupid*
Annars kan ja leverera en bulle i din ugn?:em:
Annars kan ja leverera en bulle i din ugn?:em:
Haha. Kom hit då :naughty: :naughty:
Haha om du kommer hit så får du nybakade bullar :P De ligger på jäsning nu :P
Är det verkligen brön det snackas om här? ;)
Vilken jävla signatur du har! :laugh: :laugh: :laugh:
underbar, eller hur? *cupid*
mela, är du singel? :MrT:
mela, är du singel? :MrT:
Ja. Why do you ask?
Ja. Why do you ask?
hade för mig att du var med nån skåning fortfarande... menmen
du vet att jag tycker att du är jättevacker va?
hade för mig att du var med nån skåning fortfarande... menmen
du vet att jag tycker att du är jättevacker va?
Det tog slut, vi ville olika och sårade bara varandra och massa bös. *gah!*
Haha, vill du komma åt mina bullar nu? ;)
http://img254.imageshack.us/img254/9173/yeye011ej7.jpg
Har fått hem tv-kanalen Playboy tillfälligt, oj vad porrfilmerna blivit bättre sedan jag var ung - dagens ungdomar har det bra.
I alla fall, den där filmen som gick handlade om en psykiatriker som hade en mycket besvärlig patient. Hon var helt ok i sängen, men han misstänkte starkt att hon hade multipla personligheter, sedan fick historien ett mycket lyckligt slut där det visade sig vara systrar som hade blivit föväxlade på bb och därför aldrig träffat varandra dittils.
aha, tråkigt =/
haha, ditt as, nu skulle man vilja trycka 15 kanelbullar på raken och skölja ner det med en liten mellanmjölk *drool*
aha, tråkigt =/
haha, ditt as, nu skulle man vilja trycka 15 kanelbullar på raken och skölja ner det med en liten mellanmjölk *drool*
Njea. Finns andra firrar i havet :D *whistle*
Haha. Jag har tryckt 3 nu och är proppmätt (åt en del deg...)
Jag har fått erbjudande på en lägenhet på Chabo *cupid*
I lägenheten bredvid den andra tjejen i min klass :Virro
Ryska_raketen
2007-03-12, 21:04
XA0IhGGdwhA
GRYM, han är chef!
Ryska_raketen
2007-03-12, 21:11
Sjukaste snubben ever.
skoja ej!
Är helt slut i kroppen efter kvällens träning. Kommer att sova gott i natt.
Är helt slut i kroppen efter kvällens träning. Kommer att sova gott i natt.
Jag med, tränat å kört hoj heeela dan :D Kul som fan :D
Ryska_raketen
2007-03-12, 21:23
Jag med, tränat å kört hoj heeela dan :D Kul som fan :D
Fan, saknar själv moppetiderna :(
XA0IhGGdwhA
GRYM, han är chef!
han levererar ett mycket bra TRYCK
Jag vill ha en pojkvän att mysa med. När man vaknar på morgonen och är sådär trött och myssugen, att få krypa upp i hans famn. Värma sig lite och känna sig trygg, känna hans doft, höra hans andetag. *cupid*
Gimmie love! *gah!*
Fan, saknar själv moppetiderna :(
Jag med, det var ett tag sen nu :D
Ryska_raketen
2007-03-12, 21:27
Jag vill ha en pojkvän att mysa med. När man vaknar på morgonen och är sådär trött och myssugen, att få krypa upp i hans famn. Värma sig lite och känna sig trygg, känna hans doft, höra hans andetag. *cupid*
Gimmie love! *gah!*
Vad sägs om min a kupa?
Vad sägs om min a kupa?
Din svetlanadoft? *mini* I'd rather not :Virro
Jag med, det var ett tag sen nu :D
AM6 yber alles, mellanrummen mellan växlarna skonar kugghjulen i lådan! :thumbup:
Gimmie love! *gah!*
Hallå, använd hjärnan! Bullar + bullkåt kille = klad Mela
Ryska_raketen
2007-03-12, 21:34
Eh, mela sluta spela svår. Om det är lite fisdoft som får igång dina cylindrar så kan jag nog stå till tjänst.
Eh, mela sluta spela svår. Om det är lite fisdoft som får igång dina cylindrar så kan jag nog stå till tjänst.
:laugh: Ne, jag är nog inte så svår egentligen. Bara spelar lite här på kolo *whistle* :Virro
Ryska_raketen
2007-03-12, 21:38
Vi satt en kväll och pratade greven, plast och jag. Vi grundade med groggen och hade det ganska bra. Vi hade blivit gamla, nästan 100 år, och vi satt som vi alltid hade gjotr och följde gamla spår.Vi talade om Sverige, som e landet där vi bor där alla har det bra och ingen blir för stor. Men varje fredagkväll sluter varulven i stan och han springer längs trottoaren och vädrar ut sitt hat!
Gimmie love! *gah!*
googla "realdoll" :thumbup:
googla "realdoll" :thumbup:
*gah!*
Thorwaldsson
2007-03-12, 21:43
Bwahaha, blir min nya signatur :laugh:
:laugh: Ne, jag är nog inte så svår egentligen. Bara spelar lite här på kolo *whistle* :Virro
Aha, så det var därför du la till mig på MSN, så att du skulle slippa spela på kolo? :naughty:
Aha, så det var därför du la till mig på MSN, så att du skulle slippa spela på kolo? :naughty:
Haha. Pratar jag ens med dig på msn? Nej, precis. Känn dig dissad ;)
Fettecke
2007-03-12, 22:13
jag kan ringa henne imårrn och förklara min kärlek... det är lugnt.
edit: varför var det inte bra att lägga upp nummret till henne då?, strider inte mot någon lag... explain den som vill och ka?
Vi ska en "Lära känna varandra" helg med nya MUF styrelsen och behöver tips på lite roliga lekar man kan göra.
KOm igen nu KOLO! BRAINSTORMA!
fyfan vilken otur jag har!!!!, det började med att jag tog vilo vecka sen när den var slut blev jag sjuk, förkyld i 1.5 vecka och nu när det gick över så for jag till gymmet och gymma, och det var svin skönt kände att det verkligen var härligt, och nu när jag kommer hem så blir jag magsjuk!!!!, är detta lagen om all jävlig het? hehe OTUR I OTUREN =)
jag kan ringa henne imårrn och förklara min kärlek... det är lugnt.
edit: varför var det inte bra att lägga upp nummret till henne då?, strider inte mot någon lag... explain den som vill och ka?
Vad har du för nummer?
Lägg upp det här är du snäll.
Tigerkotten
2007-03-12, 22:28
Jag vill också kunna beatboxa! ;<
Vad har du för nummer?
Lägg upp det här är du snäll.
ZAgPoz4V3_E
Jag bara skojja med filmen, please dont be hate'in:em:
Jag bara skojja med filmen, please dont be hate'in:em:
Det gör jag inte.
Jag bannar.
Skönt med tenta på fredag, över 80% av klassen kommer dessutom kugga så fett
Metal_boy_
2007-03-12, 23:04
mela, jag är singel och gillar dina bullar.
Hörni, Märthas Café här i örebro är mysigt, kan vi inte bestämma en dag då alla tre kan fika? antingen tar melish med sina bullar, eller så köper vi bullar helt enkelt :)
Jag var i Örebro torsdag - fredag nu. Synd att du missa mig ;)
mystic[-_-]
2007-03-12, 23:13
eh du söp och åt donken :cool:
;2155211']eh du söp och åt donken :cool:
sssshhhh!!!!!
Säg till i förväg nästa gång... :(
Säg till i förväg nästa gång... :(
Skrev på kolo säkert 4 ggr innan.
Bodde på Grand Hotell och spenderade mestadels av tiden på Conventum.
mystic[-_-]
2007-03-12, 23:25
Vem vill inte det, jag älskar kanelbullar ju! *drool*
När jag var sjuk och bara spelade WoW förmodligen... :/
hos mig hade du fått bo gratis, tok!
hon fick bo på scandic gratis ;)
;2155245']hon fick bo på scandic gratis ;)
Yes. YEAH BABY YEAH!
Älskar hotell, dock var sängen väldigt smal och jag höll på att ramla ur hela tiden *mini*
;2155245']hon fick bo på scandic gratis ;)
ditt skadeglada as... :D
Yes. YEAH BABY YEAH!
Älskar hotell, dock var sängen väldigt smal och jag höll på att ramla ur hela tiden *mini*
Min bäddsoffa är asbred hörrö!!! och varm choklad med vispgrädde får man på möra!
Min bäddsoffa är asbred hörrö!!! och varm choklad med vispgrädde får man på möra!
Varför skulle jag bo hos dig om jag inte ens fick "Bo hos dig" :naughty:
Jag fick våffla på scandic *drool*
Litecore
2007-03-12, 23:30
hur får man bort blåbärssylt från en vit matta?
Häller mer tills du får en jämn blå färg.
Man låter det vara och börjar heja på blåvitt.
Klor + tvättmaskin ftw?
Varför skulle jag bo hos dig om jag inte ens fick "Bo hos dig" :naughty:
Jag fick våffla på scandic *drool*
tja, en 42" LCD på rummet + ev filmsällskap om så önskas :D
pöh, den hade säkert blivit helt mjuk av all grädde :)
tja, en 42" LCD på rummet + ev filmsällskap om så önskas :D
pöh, den hade säkert blivit helt mjuk av all grädde :)
Jag var inte så jättemkt pårummet ändå, så det spelar ingen roll;) Jag satt i jaccizun på hotellet istället *drool*
Kan ni inte bara ligga med varann istället?
Jag var inte så jättemkt pårummet ändå, så det spelar ingen roll;) Jag satt i jaccizun på hotellet istället *drool*
haha, jag har jacuzzi och vedeldad bastu hemma, för att inte förglömma badtunnan i trädgården :)!
nå?vavava?
Kan ni inte bara ligga med varann istället?
ligga? det här handlar om att hon ska låna mitt rum istället för att bo på något sunkhotell... :D
haha, jag har jacuzzi och vedeldad bastu hemma, för att inte förglömma badtunnan i trädgården :)!
nå?vavava?
ligga? det här handlar om att hon ska låna mitt rum istället för att bo på något sunkhotell... :D
Men det är för sent nu ;)
Va!? Hade jag inte ens fått ligga? :MrT: :Virro
Ditt rum i din säng med dig i :D
Men det är för sent nu ;)
Va!? Hade jag inte ens fått ligga? :MrT: :Virro
all denna bekvämlighet, och du tänker på att ligga? *gah!*
det är aldrig för sent! :thumbup:
all denna bekvämlighet, och du tänker på att ligga? *gah!*
det är aldrig för sent! :thumbup:
Ja? *screwy*
nu ska jag sova dock..god natt kolo!
Litecore
2007-03-13, 00:02
händerna på täcket !
Tigerkotten
2007-03-13, 00:50
Tyst det blev! Jag är lite småtrött.
DNEPR VAD PYSSLAS ME? VEM PMAR DU???? :D
Last Activity: Today 00:49
Private Messaging @ 00:49
Tigerkotten
2007-03-13, 01:01
Aja, fan ta er då! Ska man sova kanske istället då, eller nääää slow protein tjaffset måste jag ta me.
Sa jag att den där tjejen smsade iaf igår? Ja o idag så frågade hon om msn, o där babblades det på ett tag. Hon vill iaf träffas igen. Men jag är lite blyg ibland... :) Hon har väl frågat när 3ggr eller så, men JAJAJA orka stressa? :p Det ordnar sig, men det har ju hänt förr att man inte fick ur tummen ur arslet. O man missade sin chans just pga man var lite för feg. Men jag är modigare idag än jag var förr iaf :]
Det beror på situationen bara.. yeyeye!
Tyst det blev! Jag är lite småtrött.
DNEPR VAD PYSSLAS ME? VEM PMAR DU???? :D
Last Activity: Today 00:49
Private Messaging @ 00:49
Vad fan spionerar du på mig för din rackare. Det är faktiskt en hel del tjejer som pm:ar mig - och det vittnar ju bara om att dom har väldigt god smak.
pepsi max rinner ju bara igenom *gah!*
jag har verkligen seriösa problem, vet inte om jag ska köpa en nikon d50/d70s eller ej, det kan ju påverka min ekonomi inför bilköpet ganska negativt... :(
men jag vill ha...
Tigerkotten
2007-03-13, 01:13
Beecher, varför vill du ha sådan då? Behöver du den nu? Kan du inte vänta?
Dnepr: JAG E EN NYFIKEN LURIFIX :D
Jag får fasiken inga pm här inte, främst Kwon som försöker få bilder på min syrra :(
Bra smak kan de väl då inte ha, de vill bara ha dig för att du har en stor tröja! :D
Eftersom jag som sagt inte får pm´s!!!
Iofs jag har fått pm av de 2 av de hetaste tjejerna här. Lucky me! Me_Myselt samt Annie*, fanns det några nya bilder på henne från den där betterbodies grejset?
lol, det är verkligen skojigt att kolla sin PM låda efter gamla meddelanden
"tjena mannen
du ska veta att ja läst din journal och att den e väldigt inspirerande för mig.... ja känner igen mig... vi har samma mål (bitchtits) o så... det som verkligen satte guldet i kanten var att du fick en tjej.....hur gick det till? För ja har nämligen en tjej som jag är intresserad av och lik dig så försöker ja träna för att få upp min självkänsla lite så ja vågar ta steget fram till henne. Så, jag skulle gärna vilja ha lite tips från dig ifall det inte är för mycket begärt...
annars
keep up the good work"
:D
Beecher, varför vill du ha sådan då? Behöver du den nu? Kan du inte vänta?
Dnepr: JAG E EN NYFIKEN LURIFIX :D
Jag får fasiken inga pm här inte, främst Kwon som försöker få bilder på min syrra :(
Bra smak kan de väl då inte ha, de vill bara ha dig för att du har en stor tröja! :D
Eftersom jag som sagt inte får pm´s!!!
Iofs jag har fått pm av de 2 av de hetaste tjejerna här. Lucky me! Me_Myselt samt Annie*, fanns det några nya bilder på henne från den där betterbodies grejset?
Mjo, jag borde nog vänta... ska nog köpa en My Book extern hårddisk först :)
Säg till om du hittar bilder på Annie* :naughty:
Jag fick också PM av Annie* *kissass*
Tigerkotten
2007-03-13, 01:23
Fick du mera :naughty: ?
+1. Ska vi starta klubb? :cool:
Fick du mera :naughty: ?
*hemligt* :D
+1. Ska vi starta klubb? :cool:
Har också fått. Vad gör vi i klubben då?
Har också fått. Vad gör vi i klubben då?
Pratar om våra PM
Tigerkotten
2007-03-13, 01:25
lol, det är verkligen skojigt att kolla sin PM låda efter gamla meddelanden
"tjena mannen
du ska veta att ja läst din journal och att den e väldigt inspirerande för mig.... ja känner igen mig... vi har samma mål (bitchtits) o så... det som verkligen satte guldet i kanten var att du fick en tjej.....hur gick det till? För ja har nämligen en tjej som jag är intresserad av och lik dig så försöker ja träna för att få upp min självkänsla lite så ja vågar ta steget fram till henne. Så, jag skulle gärna vilja ha lite tips från dig ifall det inte är för mycket begärt...
annars
keep up the good work"
Vilket pucko......
Menar varför pmar han dig av alla o frågar tips ang tjejer?! :D
Gah. Jag vill ha en lägenhet. Den ska ligga i Malmö. Stor etta, helst 45-60 m2. Högt i tak. Helst takvåning med fönstervägg med fet utsikt. Badrummet ska vara stort nog för att få in ett bubbelkar. Och centralt ska det ligga.
Och just det, det ska vara billigt också. *gah!* *gah!* *gah!*
happ, då blev man utanför...
SKIT
Kotten är på hugget idag, Kollos egen Casanova. :D
Den som fått PM av Lellan är vinnaren okej? .. någon? *popcorn*
Hon är ju trots allt snyggast på kolo.
Pratar om våra PM
Jaha. Mitt var så kort så jag har nog sagt mitt redan då.
imorgon börjar min vlcd diet, hurra! försten till 70kg :thumbup:
ååh, drömmen*cupid*
*popcorn*
Cerberus
2007-03-13, 01:27
jävlar vilken fis ja la av nu! Strax dags o lägga sig...sitter o lyssnar på typ 40-60 tals musik(låter som jag e med i en svartvit romantisk film just nu :D) som jag spelat in från vinylspelarn...
Tigerkotten
2007-03-13, 01:27
*hemligt* :D
Jag fick 1 till efter det, sedan tog de slut! Men skitsamma bor iaf inte nära mig! :D Annars kanske hon skulle haft en chans trots allt :p
Ja vad ska vi prata om här då?
Jag lyssnar när jag går till gymmet på en audio book som heter "How to make anyone fall in love with you" tror jag den heter. Bra saker må jag säga.
Men det flesta vet man, men det är bra med repetition. Gäller främst att våga, samt tolka signaler.
Smöör va.. *slap* Nädå, mina pm:s upplöses i tomma intet efter att de lästs. Typ som i "mission impossible" :cool:
imorgon börjar min vlcd diet, hurra! försten till 70kg :thumbup:
Varför köra lowcarbdiet? *gah!* :smash: *grr*
vecka 14 blir det http://www.blue1.se/css/img/se/topbarlogo.gif :D
Varför köra lowcarbdiet? *gah!* :smash: *grr*
sami, jag ville endast se hur du reagerar :em: förlåt!
Tigerkotten
2007-03-13, 01:29
Kotten är på hugget idag, Kollos egen Casanova. :D
2 har sagt det irl.. Men det är väl både på gott o ont beroende på hur man säger det! :D
Ärsch Beecher oroa dig inte, du kan få vara med. Men du vet hur det funkar va? Du får passa upp osv, så får du vara med oss äldre kisar.
Smöör va.. *slap* Nädå, mina pm:s upplöses i tomma intet efter att de lästs. Typ som i "mission impossible" :cool:
Hur många gånger ska jag säga det, jag ljuger inte när jag ger komplimanger till dig. Du bara ignorerar dem *cry* . Snart tröttnar jag och då får du inga mer.
lägenhet!? nu!? Någon!? Billig?! Gratis!? Får SPEL? JA!
Har 2 st sagt att du är kollos egna casanova? Inte dåligt:D
vecka 14 blir det http://www.blue1.se/css/img/se/topbarlogo.gif :D
Var ska herrn resa?
Powpow när kommer nästa Duracellkaninsfilm?
Ärsch Beecher oroa dig inte, du kan få vara med. Men du vet hur det funkar va? Du får passa upp osv, så får du vara med oss äldre kisar.
det är jag som får alla PMs ju, när tanterna jagar lammkött *whistle*
Var ska herrn resa?
Helsinki ;) jag ska "hälsa på mina kusiner"
Tigerkotten
2007-03-13, 01:33
Har 2 st sagt att du är kollos egna casanova? Inte dåligt:D
INTE FOLK FRÅN KOLO!! Känner ingen som är en kolonit riktigt, vet vissa som skriver sällan osv. :)
Detta var ett underligt pm jag fick förr, han hade reggat sig precis o skrev då detta
" Din gamla kommentar om Lill-Babs
Jag råkade läsa ett gammalt meddelande från dig på tråden Personer du skulle vilja ****** med men inte erkänna för någon. Där tog du upp som ett "udda" exempel Lill-Babs.Udda kanske man kan säga i den betydelsen att hon är till åren kommen men faktum är väl att hon nog är den första man tänker på. Hon har ju faktiskt fortfarande en stark sexuell utstrålning och om derykten som man hört om henne är sanna, så är hon nog nr 1 i sängen."
Jag fick också ett underligt pm av någon nisse som ville ta kort på mig. Jag svarade dock inte...
Helsinki ;) jag ska "hälsa på mina kusiner"
Hälsa Kirsikka :D
ne nu blir det anti-katabolt sömn här för Sam Johnson
...
gnite y'all!
Powpow när kommer nästa Duracellkaninsfilm?
Långt innan folk fattar hur man ska bygga lägenheter antagligen.
Hälsa Kirsikka :D
ne nu blir det anti-katabolt sömn här för Sam Johnson
...
gnite y'all!
tietysti! *drool*
hyvää yötä!
Tigerkotten
2007-03-13, 01:46
vafan sami!
http://img300.imageshack.us/img300/1379/hihihohowb2.jpg
:D *whistle*
"ja hän nukkui hyvin koko yön" andra samiboken 13:11
jag vet inte hur lellan ser ut, visa någon? :)
Tigerkotten
2007-03-13, 02:05
jag vet inte hur lellan ser ut, visa någon? :)
amatör.. du får vara med mera!
Litecore
2007-03-13, 04:39
hur stavar man egentligen till noll på engelska?
jag är ute efter ett bra alternativ till hur vi skulle säga
t.ex. "nollsju" som talspråk i sverige, och jag antar att det
INTE skrivs/sägs "zeroseven" utan mer "o/oh-seven".
frågan är om det skrivs o, oh eller nåt helt annat :]
http://i123.photobucket.com/albums/o291/Bandit-anton/s_0a41095ad53d32cd10a0964c423ab031.gif
Dissector
2007-03-13, 06:45
http://i123.photobucket.com/albums/o291/Bandit-anton/s_0a41095ad53d32cd10a0964c423ab031.gif
HAAA! Det där är fan interwebbens roligaste animation :laugh:
HAAA! Det där är fan interwebbens roligaste animation :laugh:
http://www.sacrator.com/misc_hosting/PF.gif
Ironbabe
2007-03-13, 08:27
YES!! Fem timmars sömn inatt och strålande sol ute! Kan det bli så mycket bättre?! :hbang: I LOVE LIFE *cupid*
vafan sami!
http://img300.imageshack.us/img300/1379/hihihohowb2.jpg
:D *whistle*
"Hej ;)" brukar tjejer säga till mig på krogen och då vet man vad man har att vänta.
SÅ Kotten hur va hon? *whistle*
pepsi max rinner ju bara igenom *gah!*
jag har verkligen seriösa problem, vet inte om jag ska köpa en nikon d50/d70s eller ej, det kan ju påverka min ekonomi inför bilköpet ganska negativt... :(
men jag vill ha...
Jag har en D70 *cupid*
Men vill ha en D200 *drool*
Jag har en D70 *cupid*
Men vill ha en D200 *drool*
melish*cupid* , vad tror du om "första systemkamera", d50 eller d70? :)
nåt på d70 som du är missnöjd med?
Min D70 är min första systemkamera.
Eh, det är en bra kamera, men den är omöjlig att fota med om det inte är jättebra ljus. Blixten ger ofta för mycket ljus *gah!*
jobbigt med män som bara är ute efter en sak...
förstår inte varför man kan betrakta kvinnor som något vackert, utan att ha någon som helst baktanke
(en liten tanke bara, ta inte illa upp någon)
Varför skulle man betrakta kvinnor som något vackert, varför inte betrakta dem som.....personer.
D70 är en bättre kamera, främst för små finesser som inte finns på d50.
D50 är inte dålig den heller och är pris värd den också. De är gött att du väljer Nikon ;)
Mela om du köper en D200 kan vi bli kompisar då?
Varför skulle man betrakta kvinnor som något vackert, varför inte betrakta dem som.....personer.
Vackra personer? :em:
Mela om du köper en D200 kan vi bli kompisar då?
Varför? *titta misstänksamt på*
:naughty: *cupid* *whistle*
:naughty: *cupid* *whistle*
Du skulle knappast få röra vid den!! *grr27*
Varför förneka sig själv, och inte betrakta det vackra som vackert?
Vackra personer? :em:
Vackert kött? Som oxfilé ungefär.
Vackert kött? Som oxfilé ungefär.
åååh oxfilé *cupid* *cupid*
psirus: du kan få peta på min D70 som jaghar nu om du vill?
åååh oxfilé *cupid* *cupid*
psirus: du kan få peta på min D70 som jaghar nu om du vill?
Nej tack, jag tänkte att om jag fick pilla med din d200 hade du kunnat få umgås med min Nikon D2X men strunt samma då.
Äääh, 105 minuter tills jag slutar. Hur fan ska jag överleva? :smash:
Nej tack, jag tänkte att om jag fick pilla med din d200 hade du kunnat få umgås med min Nikon D2X men strunt samma då.
Ska vi låta dom para sig och skapa en DUNDERkamera?
Ska vi låta dom para sig och skapa en DUNDERkamera?
Hur vart de här nu då? Först den tydliga fientligheten och helt plötsligt tala om samlag? *screwy*
Hur vart de här nu då? Först den tydliga fientligheten och helt plötsligt tala om samlag? *screwy*
Mja, du får ju fortfarande inte röra vid min bebis ;)
Min D70 är min första systemkamera.
Eh, det är en bra kamera, men den är omöjlig att fota med om det inte är jättebra ljus. Blixten ger ofta för mycket ljus *gah!*
Jag (eller snarare emmzan) har en D50 och det går att foto i ganska dåligt ljus utan blixt, om man känner att man måste ha blixt bör man nog kolla på en extern sådan. Kanske är det ett bättre val än att köpa en ny kamera där du i alla fall måste ha en extern blixt..
Jag (eller snarare emmzan) har en D50 och det går att foto i ganska dåligt ljus utan blixt, om man känner att man måste ha blixt bör man nog kolla på en extern sådan. Kanske är det ett bättre val än att köpa en ny kamera där du i alla fall måste ha en extern blixt..
Jo, det hade kanske varit något. En extern blixt.. Behöver ett stativ också.
Mja, du får ju fortfarande inte röra vid min bebis ;)
Hopp här va inte mina våta fantasier besvarade, då kan jag väl lika gärna erkänn att jag inte har någon D2X heller. *whistle*
Hopp här va inte mina våta fantasier besvarade, då kan jag väl lika gärna erkänn att jag inte har någon D2X heller. *whistle*
*gah!*
;2156008']sojaprotein då
sojaoxe?
Va har vi ärt oss av det här? Romanser på jobbet är ingen höjdare ;)
Dumleman
2007-03-13, 12:15
Men oxar äter ju bara vegetariska produkter så att äta en oxe är i princip som att äta vegetariska produkter!
;2156008']sojaprotein då
Det har redan oxen ätit så det är i princip vegetariskt.
Va har vi ärt oss av det här? Romanser på jobbet är ingen höjdare ;)
Inte i klassen heller *mini*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.