Visa fullständig version : Babbla på om vad som helst!
Varför tänker jag alltid på följande när jag tänker på grof och musik?
vgSn0SbQJQI
Ts37IyjqsFU
Andy.da.wohoo
2007-05-23, 21:17
Varför tänker jag alltid på följande när jag tänker på grof och musik?
vgSn0SbQJQI
Ts37IyjqsFU
Vet inte riktigt.. Men bra musik va de ju!! :thumbup:
Litecore
2007-05-23, 21:26
Den första låten i denna filmen e väll Hardstyle?
http://www.youtube.com/watch?v=G-Cq0oTIfeU#
PS. Denna filmen bjuder även på lite Hardjump;)DS.
ballt, trodde inte "den typen" av dans hade ett speciellt namn..
att stampa kort och gott - så har jag blivit lärd att säga :)
Andy.da.wohoo
2007-05-23, 21:28
ballt, trodde inte "den typen" av dans hade ett speciellt namn..
att stampa kort och gott - så har jag blivit lärd att säga :)
Hehe.. Jo stampa kan man ju också kalla det. Men visst är det hur coolt som helst?
Gokväll vänner. Idag har jag blåst såpbubblor, det var det roligaste jag har gjort på hela veckan.
Litecore
2007-05-23, 21:31
Hehe.. Jo stampa kan man ju också kalla det. Men visst är det hur coolt som helst?
nja, alltså.. världens alla intresse-elefanter blåste inte direkt fanfar.
känns lite skumt att ta själva dansen ur sitt sammanhang tycker jag.
( som är en klubb med hundratals svettiga personer på ett dansgolv som bara
släpper loss totalt och ger sig hän åt musiken, eller nåt i den stilen ;) )
Dagens IKEA...
http://pepija.webblogg.se/images/img012_1179946222.jpg
http://pepija.webblogg.se/images/img018_1179946379.jpg
Andy.da.wohoo
2007-05-23, 21:33
Angel: Jasså?? Vad har du annars gjort denna veckan da?
Litecore: Nja kanske ser dumt ut om alla håller på med de på dansgolvet.. Men på Qlimax i holland (Ett sjukt stort rave) så finns de ju många som håller på med de och då ser det hur grymt som helst ut!!
http://i145.photobucket.com/albums/r222/Becky1969/channing_tatum_shirtless.jpg
Ah ah taco flavored kisses
Taco taco taco flavored kisses!
In mother Russia, wow plays you
Sluta spamma regus REGUS I SAID!
Ge mig tips på goda hårdostar. Vad jag än köper så blir det skit /=
Sluta spamma regus REGUS I SAID!
Ge mig tips på goda hårdostar. Vad jag än köper så blir det skit /=
Inge spam, djupa tankar och kloka citat.
Vanlig prästost kan väl inte bli fel?
Litecore
2007-05-24, 01:05
hushållsost FTW, i TELL YOU ! även om det inte är en så hård hårdost.
Hushållsost smakar ju inget. Prästost kommer jag inte ihåg. Ska testa nästa gång. Vällagrad herrgårdsost hade jag nu, men det blir så jäkla torrt. Vill ha en mjuk men smakrik ost. Ska det vara så jäkla svårt SVÅRT I ASK?
Hushållsost smakar ju inget. Prästost kommer jag inte ihåg. Ska testa nästa gång. Vällagrad herrgårdsost hade jag nu, men det blir så jäkla torrt. Vill ha en mjuk men smakrik ost. Ska det vara så jäkla svårt SVÅRT I ASK?
Mögelost, brieost (den smakar inte så mycket, men är god i tell you=)
Det är nog rätt svårt att hitta en ost som både är mjuk/krämig och smakar mycket.
Litecore
2007-05-24, 01:12
Baby Belle, Den Lilla Osten Som Vill Ut.
mjuk som fan och smakar underbart.
men notera; jag tycker om MILD ost :)
Baby Belle, Den Lilla Osten Som Vill Ut.
mjuk som fan och smakar underbart.
men notera; jag tycker om MILD ost :)
Smakar nästan som guodaost
Litecore
2007-05-24, 01:15
skivad guoda + sylt + fralla har räddat många hungriga dagar på jobbet ! :thumbup:
Gouda är faktiskt ganska okej. Lite som att äta grädde.
Nej, god natt NATT GOD SAY I!
Litecore
2007-05-24, 01:18
sov gott, din gamla gädda :D
nu ska jag titta på en film.
Shit. Har sovit 17h nu :/ Sthlm tar dö på mig.
In mother Russia, wow plays you
Du kan ju inte.
Nu skall jag ut och springa och se om foten håller. Gör den inte det så blir jag helt vansinnig för då är min löpkarriär över långt innan den började.
Han är sååå mysig *cupid*
Tack :em:
Litecore
2007-05-24, 10:32
nu ska jag powernappa ett par timmar för att vakna upp fräschast i världen
och ägna hela den här dagen åt att spela viva piñata och drick cc zero ;)
? :MrT:
Drömmer du nu igen ;)
Drömmer du nu igen ;)
Jag?
Det är ju du som drömmer
Jag?
Det är ju du som drömmer
Meninte om dig ;)
Meninte om dig ;)
Tydligen :MrT:
Sector Alarm ringde mig nu. De hade sett mitt CV på ams.se och ville ha mig på intervju :D haha.. fyfan. trodde knappt att sånt hände.
Tigerkotten
2007-05-24, 14:42
söta saker nere på havets djup. http://science.readigg.com/description/16137.html :]
Litecore
2007-05-24, 15:04
schnappi-klart, skönt att sova ;)
söta saker nere på havets djup. http://science.readigg.com/description/16137.html :]
Benthocodon var coolast.
Den här dagen har fasen varit ohyggligt dryg och dålig. Benpasset gick åt helvete, -5kg på böjen och klarade knappt det. Nej imorgon får det bli skärpning.
Ah, sista uppsatsen inlämnad. INLÄMNAD I SAY!
Gött kött!!!
Litecore
2007-05-24, 16:39
hur var det med mångfalden då? :)
hur var det med mångfalden då? :)
Lite ont i magen, men det går nog över OVER I SAY!
Har någon tjej som skriver till mig på MSN som jobbar som dildosäljare, och hon frågar hela tiden vad jag gillar för leksaker och om jag vill ha sextips och sådant från henne. Jobbiga brud!
Litecore
2007-05-24, 16:51
vi vet att du vill angel, sluta förneka ;)
vi vet att du vill angel, sluta förneka ;)
Ja ja beställde en buttplug
Har någon tjej som skriver till mig på MSN som jobbar som dildosäljare, och hon frågar hela tiden vad jag gillar för leksaker och om jag vill ha sextips och sådant från henne. Jobbiga brud!
Förlåt :em: :D
jk.
Tigerkotten
2007-05-24, 17:14
Blocka?
Låter som en bra idé om någon är störig :D Eller vad säger du Angel?
Har du lekt me dig själv ännu då Angel? Du skrev ju att du har funderat på det som din "synd" grej. :) JUST GO FOR IT!!
Litecore
2007-05-24, 17:21
Har du lekt me dig själv ännu då Angel? Du skrev ju att du har funderat på det som din "synd" grej. :) JUST GO FOR IT!!
+1, man MOSTE KLAPA !
Suuuuuuuuuuck. ~140 sidor kvar att läsa. KILL ME! *gah!*
*hämtar motorsågen* Vill du dö snabbt eller vill du plågas först?
*hämtar motorsågen* Vill du dö snabbt eller vill du plågas först?
Inget kan jämföras med de plågor jag har utstått hittills idag i form av hälsokunskap: krishantering, så gör hur fan du vill. *cry*
Inget kan jämföras med de plågor jag har utstått hittills idag i form av hälsokunskap: krishantering, så gör hur fan du vill. *cry*
Naaaw. Komhit så ska jag trösta dig :naughty:
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:03
Okej allihopa måste snacka ut om min bästa dag på länge!!
Går upp normal tid, hyfsat pigg faktiskt. Gör mej redo och cyklar iväg till busshållsplatsen. Kommer till skolan och märker att dagen börjar bra så jag blir på gott humör. Alla lektioner flyter på bra tills vi har Spanska med Spanska-Prov. Får nog G eller VG- på det.. Efter kollade vi på en liten teater med gamla Bolibompa-Henrik. Efter detta sluter vi och jag följer med tjejen jag gilla(de)r hem. Vi kollar på tv å snackar hela tiden i stort sett då det inte finns så mkt att göra i den lilla staden Laholm.. Men när vi snackar säger hon en väldigt bra sak jag inte tänkt på innan.. "Det är ju bättre att vara kompisar genom hela livet än att vara ihop i 4-8månader (eller 2år) och förlora varandra efteråt"
Så jag har kommit fram att jag ska bara vara hennes bästa vän igenom allt.
Naaaw. Komhit så ska jag trösta dig :naughty:
Solklart bakhåll? :confused:
Okej allihopa måste snacka ut om min bästa dag på länge!!
Går upp normal tid, hyfsat pigg faktiskt. Gör mej redo och cyklar iväg till busshållsplatsen. Kommer till skolan och märker att dagen börjar bra så jag blir på gott humör. Alla lektioner flyter på bra tills vi har Spanska med Spanska-Prov. Får nog G eller VG- på det.. Efter kollade vi på en liten teater med gamla Bolibompa-Henrik. Efter detta sluter vi och jag följer med tjejen jag gilla(de)r hem. Vi kollar på tv å snackar hela tiden i stort sett då det inte finns så mkt att göra i den lilla staden Laholm.. Men när vi snackar säger hon en väldigt bra sak jag inte tänkt på innan.. "Det är ju bättre att vara kompisar genom hela livet än att vara ihop i 4-8månader (eller 2år) och förlora varandra efteråt"
Jag skulle aldrig klara av att vara bästa vän med ett ex, som jag fortfarande hade starka känslor för :O
Abo, 140 sidor. SIDOR I SAY! Det fixar du i ett nafs. NAFS! Tänk på dem som läser litteraturvetenskap!
Tigerkotten
2007-05-24, 18:12
"Det är ju bättre att vara kompisar genom hela livet än att vara ihop i 4-8månader (eller 2år) och förlora varandra efteråt"
men hahaha, först och främst HUR FAEN vet man hur länge ett förhållande ska hålla i början? Om man är seriös i det d.v.s. Sen även fast det tagit slut kan man vara bra vänner efteråt.
Vad sa du när hon svarade på det då?
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:12
Jag skulle aldrig klara av att vara bästa vän med ett ex, som jag fortfarande hade starka känslor för :O
Jag skulle nog våga säga att jag älskar henne.. Hon är den bästa människa jag mött i mitt korta 15åriga liv.. Men jag är mycket hellre hennes bästa vän igenom hela livet än att tappa bort henne för alltid.. Och vem vet? Man kanske får "Återfall" någon gång i 20-30 års åldern så man kanske blir ihop tillslut ändå.
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:15
men hahaha, först och främst HUR FAEN vet man hur länge ett förhållande ska hålla i början? Om man är seriös i det d.v.s. Sen även fast det tagit slut kan man vara bra vänner efteråt.
Vad sa du när hon svarade på det då?
Jag sa att det är ju väldigt bra också men att man faktiskt kan skiljas som vänner.
EDIT: Men som sagt kanske man börjar gilla varandra när man blir äldre. Känner 2-3st par som blitt ihop på det sättet.
Tigerkotten
2007-05-24, 18:17
Jag sa att det är ju väldigt bra också men att man faktiskt kan skiljas som vänner.
Var ju iofs inte precis bästa saken att säga, om du nu ville att det skulle bli något mera.
Typ med andra ord "men ååååå visst stämmer det du säger, men lixom tihi om vi skulle bli tillsammans. Om du vill det lixom för jag vill det sååååå jättegärna, så om det tar slut någon dag. Så kanske vi kan vara bra vänner endå. Men snälla låt oss att försöka iaf!".
Förstår du hur det låter? :) I.a.f. så ser jag det så, du låter det vara upp till henne.
"Det är ju bättre att vara kompisar genom hela livet än att vara ihop i 4-8månader (eller 2år) och förlora varandra efteråt"
En sån diss.
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:19
Var ju iofs inte precis bästa saken att säga, om du nu ville att det skulle bli något mera.
Typ med andra ord "men ååååå visst stämmer det du säger, men lixom tihi om vi skulle bli tillsammans. Om du vill det lixom för jag vill det sååååå jättegärna, så om det tar slut någon dag. Så kanske vi kan vara bra vänner endå. Men snälla låt oss att försöka iaf!".
Förstår du hur det låter? :) I.a.f. så ser jag det så, du låter det vara upp till henne.
Hmm.. Inte så jag tänkte på det.. Och jag tror inte hon tänker på det på det sättet heller..
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:21
En sån diss.
Diss?? Vad menar du med det?
Diss?? Vad menar du med det?
Så har jag också sagt när jag inte varit attraherad av en person.
Tigerkotten
2007-05-24, 18:23
Hmm.. Inte så jag tänkte på det.. Och jag tror inte hon tänker på det på det sättet heller..
Som sagt. Det som är lätt att få, tappar värdet och är inte lika kul samt spännande längre. Hon vet att du är intresserad av henne, och om hon ville skulle hon kunna "få dig".
Varför tror du hon sa sådan sak? Jag skulle vilja tro att hon kanske finner dig lite mesig och att du varit för intresserad. Men hon har dock varit intresserad av dig, men sen blev det fucked up som sagt. Men whatever :]
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:25
Så har jag också sagt när jag inte varit attraherad av en person.
*gah!*
Jamen.. Tror du aldrig hon ändrar sej? Man kan väll ändå ändra sej och bli attraherad av den personen? Jag menar.. Vi e 15år.. Någon av oss kan ju byta stil helt så vi blir attraherade av varandra??
(Känner mej dum när jag skriver detta)
EDIT:
Tigerkotten: Du får mej alltid att tänka på saker på sätt jag aldrig tänkt på innan.. Men om jag verkar ointresserad vad händer då?
*gah!*
Jamen.. Tror du aldrig hon ändrar sej? Man kan väll ändå ändra sej och bli attraherad av den personen? Jag menar.. Vi e 15år.. Någon av oss kan ju byta stil helt så vi blir attraherade av varandra??
Det mesta handlar väl om olika dofter och shit sinsimellan som ska stämma överrens. Därför man kan bli attraherad av någon som är vrölful :D
Det är mer än känslor och utseende som ska stämma
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:30
Det mesta handlar väl om olika dofter och shit sinsimellan som ska stämma överrens. Därför man kan bli attraherad av någon som är vrölful :D
Det är mer än känslor och utseende som ska stämma
Jomen sånna dära dofter kan väll ändras med åldern? Dom har väll något att göra med hormonerna? Eller är jag helt fel ute??
Jomen sånna dära dofter kan väll ändras med åldern? Dom har väll något att göra med hormonerna? Eller är jag helt fel ute??
Vänta ett par år. Mohahahaha
Tigerkotten
2007-05-24, 18:32
*gah!*
EDIT:
Tigerkotten: Du får mej alltid att tänka på saker på sätt jag aldrig tänkt på innan.. Men om jag verkar ointresserad vad händer då?
Nu har det ju redan gått kanske för långt, men sen hjälper det om du skriver ner mera om t.ex när ni såg på film hur det var osv. Men jag antar att du verkar rätt osäker när du är med henne, det uppskattar inte tjejerna för det mesta. Utan gillar när en kille är självsäker, samt "tar kontroll".
Läs på den där sidan jag gav dig, samt field reports där det står smultron. Kanske förändrar hur du ser på saker och ting :)
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 18:36
Nu har det ju redan gått kanske för långt, men sen hjälper det om du skriver ner mera om t.ex när ni såg på film hur det var osv. Men jag antar att du verkar rätt osäker när du är med henne, det uppskattar inte tjejerna för det mesta. Utan gillar när en kille är självsäker, samt "tar kontroll".
Läs på den där sidan jag gav dig, samt field reports där det står smultron. Kanske förändrar hur du ser på saker och ting :)
Inom mej är jag osäker. Men jag visar mej vara säker för det mesta. Vad mer är det du vill veta? Vad vi gjorde när vi såg på film? Om vi "myste" ngt eller?
Drar och kollar på vänner nu så svarar igen om 30 min..
Dem ändras med åren ja. Men era dofter ska fortfarande stämma överrens.
Tigerkotten
2007-05-24, 18:46
Inom mej är jag osäker. Men jag visar mej vara säker för det mesta. Vad mer är det du vill veta? Vad vi gjorde när vi såg på film? Om vi "myste" ngt eller?
Drar och kollar på vänner nu så svarar igen om 30 min..
Kanske bara tror att du visar dig säker dock, ja men det är mycket saker och ting man kan få veta. Som hur eran relation är, om det är stelt eller kanske massa skoj och bus osv. Du kan bara beskriva scenariot, som vart ni låg/satt. Var det brevid / långt ifrån etc.
Som sagt detaljer gör saker och ting lättare att få en egen bild över det hela :]
Daniiiel
2007-05-24, 19:01
Du kan träffa dem nykter väl. Du bör absolut inte dricka med idna njurar.
Min farsa har 2 icke fungerade njurar och går på dialys 3 gånger i veckan, han dricker lika mycke som alltid. Varför skulle det vara farligt för njurarna?
Min farsa har 2 icke fungerade njurar och går på dialys 3 gånger i veckan, han dricker lika mycke som alltid. Varför skulle det vara farligt för njurarna?
För att alkohol självklart påverkar njurarna.
mangemani
2007-05-24, 19:30
fan vad kul det är att se att allt man har lärt sej under åren innom träning har kommit till nytta.
allt som jag har erfarat har jag gett vidare till min träningspartner(han var helt grön innom detta när han började),han har nu tränat i ett antal månader och nu ser man klart och tydligt resultat.
jag finner det glädjande att se att man har lyckats med sitt "projekt",känner sej nästan lite stolt..han har ju gjort allt jobbet såklart,men att ha hjälpt honom på traven och fått honom på rätt spår innom träningen får en att känna sej lite stolt faktiskt.
Litecore
2007-05-24, 19:31
fan vad kul det är att se att allt man har lärt sej under åren innom träning har kommit till nytta.
allt som jag har erfarat har jag gett vidare till min träningspartner(han var helt grön innom detta när han började),han har nu tränat i ett antal månader och nu ser man klart och tydligt resultat.
jag finner det glädjande att se att man har lyckats med sitt "projekt",känner sej nästan lite stolt..han har ju gjort allt jobbet såklart,men att ha hjälpt honom på traven och fått honom på rätt spår innom träningen får en att känna sej lite stolt faktiskt.
fan vad härligt att höra mange, grattis eller nåt ! :thumbup:
du har inga bilder på din lärling så vi kan få se skillnaden ?
mangemani
2007-05-24, 19:36
fan vad härligt att höra mange, grattis eller nåt ! :thumbup:
du har inga bilder på din lärling så vi kan få se skillnaden ?
jag sa till honom i början att han skulle ta förebilder på sej själv,men han var inte så tänd på det,så det blev ej av.
bilder på han som han ser ut nu ska väl inte vara så omöjligt att skaka fram skulle jag tro,måste ju dock självklart höra med honom först om han kan tänka sej att ställa upp på detta.
har också sagt att han ska regga sej här på kollo,men han verkar vara nöjd med att bara gå in och läsa utan att regga sej=/
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 19:37
Kanske bara tror att du visar dig säker dock, ja men det är mycket saker och ting man kan få veta. Som hur eran relation är, om det är stelt eller kanske massa skoj och bus osv. Du kan bara beskriva scenariot, som vart ni låg/satt. Var det brevid / långt ifrån etc.
Som sagt detaljer gör saker och ting lättare att få en egen bild över det hela :]
Hmm.. Ska försöka förklara våran relation.. Kan börja med hur jag träffade henne första gången och fram till nu..
Jag träffade henne första gången när jag gick i 6:an på ett "disco". Vi gick på 2 olika skolor då så vi träffades inte efter den gången. När vi träffades första gången hände inget speciellt eftersom jag tror hon hade kille då. Men jag kände att jag var lite attraherad av henne då tror jag. Den andra gången jag träffade henne var nog när hon bytat till våran skola då hon mådde skit när hon gick i den andra skolan.. Hon bytade till våran skola i höstas nu i åttan. Blev inte så mkt snackat me varan men lite småprat blev det ibland när vi träffades i bibblan. Sen så hände där inte så mycket mellan oss fram till nu April, Maj. Blev först halvkompisar i April då vi började prata på msn. Sen när både hon och jag skulle till en fest vid en sjö nära henne så frågade jag om vi skulle gå tillsammans dit. Sagt och gjort så gick vi tillsammans dit och pratade om det mesta när vi gick dit. När vi kom fram såg vi att det inte var en riktig fest utan några fjortisar som drack och hade "jättekul". Vi delade på oss ett tag och hon gick till sina vänner och jag till mina. Efter en liten stund gick jag till henne och sa:
-Du jag tror jag drar nu.
-Okej vänta lite så går jag med dej.
Så började vi gå hem igen och pratade på igen. När vi kom fram till hennes lägenhet så blev det:
-Jaha då ses vi imorn då eller?. sa hon.
-Ja det gör vi.. Om inte jag får följa dej med in? frågade jag då
-Visst visst. Vi kan kolla klart på Saw 2 om jag vågar.
-Jag kan hålla dej i handen så vågar du nog.
-Ja det tror jag säkert.
Sen när vi gick in så satte vi oss och började kolla filmen så satte jag mej i soffan och hon bredvid mej. Sen så började vi hålla handen då. Blev inte mycket mer då jag va lite halvt nervös och detta var den första gången jag kollade på en skräckfilm med en tjej(dissa mej inte).. Sen när jag skulle hem så sa vi:
-Jaha.. Då ses vi imorn? sa hon.
-Javisst. Men får man ingen puss?
-Joda javisst.
Så fick man då en puss... Sen dagen efter när vi pratade på msn sa hon att hon inte kunde vara ihop med någon för hon var rädd för att bli sårad.. Självklart jag att jag aldrig kunde såra henne men hon ville inte försöka och att hon såg på mej mera som en vän..
Hade lite halvtaskig relation med henne sen efter det.. Sen en eller två veckor efter när vi börjat prata igen så sa hon att hon skulle kanske prova bli ihop med en kille iallafall. Och att hon gillade en annan kille..
(Där blev min deppresion som värst)
Men det gick tyvärr inte så bra med honom så hon blev "neutral" igen.. En vecka efter det så fick hon en kille från Båstads msn och. Hon har sagt att hon gillar honom och att dom ska träffa honom imorn för första gången. Men nu har han sagt att han kanske inte skulle komma för han skulle på fest. Och när vi var hemma hos henne idag så satt vi mitt emot varandra och pratade för det mesta... Detta är vad som hänt sen jag träffade henne....
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 19:42
Fy fan vad jag skrev..
Jag kan inte tolka något utav det där som att hon skulle vara intresserad av dig som mer än en vän.
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 19:45
Jag kan inte tolka något utav det där som att hon skulle vara intresserad av dig som mer än en vän.
Okej... :(
Jaja vi får se hur det går..
Okej... :(
Jaja vi får se hur det går..
Hoppas inte för mycket och var inte för efter. Då skrämmer du nog lätt bort henne.
Mata henne försiktigt med nötter om hon verkar lättskrämd.
Andy.da.wohoo
2007-05-24, 20:00
mela: hoppas inte alls mycket nu. med för efter menar du att jag ska låta henne vara ifred ibland va?
Trance: skämt?
mela: hoppas inte alls mycket nu. med för efter menar du att jag ska låta henne vara ifred ibland va?
Jag hade låtit den mesta utav kontakten ske på hennes initiativ.
Tigerkotten
2007-05-24, 20:03
-Du jag tror jag drar nu.
-Okej vänta lite så går jag med dej.
Så började vi gå hem igen och pratade på igen. När vi kom fram till hennes lägenhet så blev det:
-Jaha då ses vi imorn då eller?. sa hon.
-Ja det gör vi.. Om inte jag får följa dej med in? frågade jag då
-Visst visst. Vi kan kolla klart på Saw 2 om jag vågar.
-Jag kan hålla dej i handen så vågar du nog.
-Ja det tror jag säkert.
Sen när vi gick in så satte vi oss och började kolla filmen så satte jag mej i soffan och hon bredvid mej. Sen så började vi hålla handen då. Blev inte mycket mer då jag va lite halvt nervös och detta var den första gången jag kollade på en skräckfilm med en tjej(dissa mej inte).. Sen när jag skulle hem så sa vi:
-Jaha.. Då ses vi imorn? sa hon.
-Javisst. Men får man ingen puss?
-Joda javisst.
Så fick man då en puss... Sen dagen efter när vi pratade på msn sa hon att hon inte kunde vara ihop med någon för hon var rädd för att bli sårad.. Självklart jag att jag aldrig kunde såra henne men hon ville inte försöka och att hon såg på mej mera som en vän..
Hade lite halvtaskig relation med henne sen efter det.. Sen en eller två veckor efter när vi börjat prata igen så sa hon att hon skulle kanske prova bli ihop med en kille iallafall. Och att hon gillade en annan kille..
(Där blev min deppresion som värst)
Men det gick tyvärr inte så bra med honom så hon blev "neutral" igen.. En vecka efter det så fick hon en kille från Båstads msn och. Hon har sagt att hon gillar honom och att dom ska träffa honom imorn för första gången. Men nu har han sagt att han kanske inte skulle komma för han skulle på fest. Och när vi var hemma hos henne idag så satt vi mitt emot varandra och pratade för det mesta... Detta är vad som hänt sen jag träffade henne....
Första fettexten så frågar du o frågar henne om "lov" = booooooring. Ta kontroll istället och agera.
Sen så jahapp idag blev det ingen film eller något alls? Som jag sa du skulle försökt komma närmare henne, och det är ju svårt om du ska vara långt ifrån henne eller hur? :)
Sen har jag för mig att du skrev att ni hånglade tidigare? Eller har jag fel? Eller skrev du bara att ni myste?
När jag kommer hem till Sverige imorgon så ska jag in på Tasty House och handla opreparerade (eller vad det heter) nötter som bara den. Så otroligt gott. Pistage är favoriten, hasselnöt är inte fel den heller.
Går hon är nian och är redan rädd för att bli sårad?
Trance: skämt?
Jag vet inte, vi får starta en poll om kvinnorna på forumet uppskattar att försiktigt bli matade med nötter för att luckra upp deras rädsla när killen är lite för på. Kan ju funka, nötter är ju gott.
Lelle Pelle
2007-05-24, 22:12
Fråga till kärlekspanelen; Hur startar man om ett förhållande som har tagit slut en gång? Hur lyckas man hålla glöden uppe? Det får absolut inte sluta som förra gången då jag bara tröttnade, kändes som att säkerheten tog död på det hela.
Fråga till kärlekspanelen; Hur startar man om ett förhållande som har tagit slut en gång? Hur lyckas man hålla glöden uppe? Det får absolut inte sluta som förra gången då jag bara tröttnade, kändes som att säkerheten tog död på det hela.
Inse att ni kommer hamna i samma svacka igen förr eller senare. Njut av den bra tiden ni får tillsammans och fundera inte så mycket.
Man skiter i att starta upp det igen och köper AppleTV istället. Kan funka.
Tigerkotten
2007-05-24, 22:17
säkerheten?
Jag vet inte, vi får starta en poll om kvinnorna på forumet uppskattar att försiktigt bli matade med nötter för att luckra upp deras rädsla när killen är lite för på. Kan ju funka, nötter är ju gott.
Favorit-nötter?
hahavaffan
2007-05-24, 22:20
säkerheten?Hans tjej knolade inte runt under förhållandet.
Lelle Pelle
2007-05-24, 22:20
Man skiter i att starta upp det igen och köper AppleTV istället. Kan funka.
Suris, smiska ska du ha!:whipped:
Snake; Jo jag vet ju det jag med, men denna gång vill jag kunna hantera den på ett bättre sätt.
Tigerkotten; Menade att jag tänkte ungefär så här. "Hon finns alltid kvar där, inte behöver jag anstränga mig." De tankarna smög sig in mer och mer, och tog död på det roliga och spänningen.
Nej, men ärligt. Det verkar ganska fett faktiskt. FETT I SAY!
Ni börjar slira åthelvete mycket på olika håll några helger när livet känns för vanligt.
Tigerkotten
2007-05-24, 22:26
Snake; Jo jag vet ju det jag med, men denna gång vill jag kunna hantera den på ett bättre sätt.
Tigerkotten; Menade att jag tänkte ungefär så här. "Hon finns alltid kvar där, inte behöver jag anstränga mig." De tankarna smög sig in mer och mer, och tog död på det roliga och spänningen.
Okej, men då är det inte så mycket du kan göra enligt mig. Antar att du är "bossen" och hon inte säger ifrån så mycket?
Spänningen well gör lite oväntade saker ihop perhap, sex på andra platser eller kanske andra slags utflykter ihop. Bara ni byter vardag helt enkelt :)
Är det bara jag som har en förmåga att bara skada mig i situationer där man inte borde skada sig?
Har spelat hockey och tränat kick- och thaiboxning större delen av mitt liv, och enda skadan jag fått från det är en hjärnskakning (ja, och pajjade knän, men det är ju en förslitningsskada så det räknas inte).
Dock har jag lyckats bryta näsan när jag hoppade höjdhopp, bryta nyckelbenet när jag spelade fotboll med några polare, samt spräcka ögonbrynet när jag bowlade. BOWLADE I SAY!
Metal_boy_
2007-05-24, 22:52
Mata henne försiktigt med nötter om hon verkar lättskrämd.
:laugh: :laugh:
Litecore
2007-05-24, 22:58
[...]
Dock har jag lyckats bryta näsan när jag hoppade höjdhopp, bryta nyckelbenet när jag spelade fotboll med några polare, samt spräcka ögonbrynet när jag bowlade. BOWLADE I SAY!
du må framföra klotet på bowlingbanan medels ansikte/huvfud, men det avrådes.
du må framföra klotet på bowlingbanan medels ansikte/huvfud, men det avrådes.
Tack för tipset. Ska tänka på det nästa gång. NÄSTA I SAY! :D
Det här suger. Jag borde verkligen sova men kan inte somna. Jag tänker för mycket. Var sjukt längesen jag inte kunde sova pga att jag tänkte för mycket. WHat to do!?
Litecore
2007-05-24, 23:08
Tack för tipset. Ska tänka på det nästa gång. NÄSTA I SAY! :D
erkänn att du lyckades med nåt i den här stilen, eller hur? :D
3Y5PUAEFvFE
I SAY!
Det där börjar bli lite utnött.
Litecore
2007-05-24, 23:28
mm, just det. BUSTED ! fast istället för att gå därifrån och skämmas gick du nog
lite nämre för att kontrollera vafan du egentligen hade lyckats med.. dumt nog.
det var ungefär då som bowlingklotet gjorde en suprise dropkick på ditt ögonbryn ?
*slap*
Tigerkotten
2007-05-25, 00:48
O så har jag en signatur! :D Iofs så tog jag bort lite från inlägget, så det kanske är fusk då? :D Funderar om jag ska ta bort king grub biten.
Funderar om jag ska värma på torsk & potatis me citronsås, ätit så jäkla dåligt nu när jag varit sjuk :(
mm, just det. BUSTED ! fast istället för att gå därifrån och skämmas gick du nog
lite nämre för att kontrollera vafan du egentligen hade lyckats med.. dumt nog.
det var ungefär då som bowlingklotet gjorde en suprise dropkick på ditt ögonbryn ?
*slap*
You got me /=
Litecore
2007-05-25, 02:10
pwnd, I TELL YOU! :D
Det där börjar bli lite utnött.
YOU SAY?
Faaaaaaan vilken seg dag. Inte fått något gjort alls nästan. Har skickat ett mail, sen bara surfat runt och tjötat på MSN :|
MasterChief
2007-05-25, 12:02
Faaaaaaan vilken seg dag. Inte fått något gjort alls nästan. Har skickat ett mail, sen bara surfat runt och tjötat på MSN :|
Lite samma här. Har massor att göra på jobbet men jag har ingen kraft idag. Känner mig fan utarbetad :-/
Mitt bästa tips är Stäng Av Datorn! Jag är likadan. Det är det enda som funkar. Helst ska man ha någon som bestämmer vilket klockslag man får sätta på den igen och som skäller på en om man avviker från planen. :em:
Lite samma här. Har massor att göra på jobbet men jag har ingen kraft idag. Känner mig fan utarbetad :-/
Samma här, inte utarbetad dock, bara jävligt omotiverad.
Mitt bästa tips är Stäng Av Datorn! Jag är likadan. Det är det enda som funkar. Helst ska man ha någon som bestämmer vilket klockslag man får sätta på den igen och som skäller på en om man avviker från planen. :em:
Nu råkar jag ju jobba vid/med en dator så då får jag verkligen ingenting gjort :D
Snart helg dock :cheers:
Dag? Det är ju morgon :Virro
Dag? Det är ju morgon :Virro
Har syrran vaknat? Skicka över henne till Navet isf.
Har syrran vaknat? Skicka över henne till Navet isf.
Jag skickar över henne med en korg päron till dig.
Don efter person som man så käckt säger :)
AAAAAAAAGAGAGAAHAGAHAHAHA
Nawwwww wächta drrräääpardissen likxxzzzom!!11
Det är frikking 27 grader varmt här nu. Utomhus. Och kvavt som f*n. Jag gillar värme, men detta är inte kul just nu. Influensan skrattar åt mig.
Gott att ha feber när det är 25+.
Tigerkotten
2007-05-25, 15:41
hmmm
http://www.phun.org/newspics/funny_friday/1970.jpg
ja har åkt karusell....
http://pepija.webblogg.se/images/img019_1180121314.jpg
http://pepija.webblogg.se/images/img027_1180121336.jpg
Litecore
2007-05-25, 20:40
är det köpingsfesten eller vafan det heter?
Varför ska tjejer alltid börja bråka när man ska sova?
Skräll att hon tjafsar som ett odjur n'r jag ska jobba kl 06.00 på en jävla äckel lördag!*gah!* *gah!*
jag är lite förvirrad här. Kan man säga att "use of" är samma sak som "syfte med något"
jag är lite förvirrad här. Kan man säga att "use of" är samma sak som "syfte med något"
Låter galet, säg purpose istället.
Kul att frisören fucka upp min profil :/... jag ska fean klippa lite själv nu*grr*
Edit: angel, sträck på dig. Tryck inte in hakan mot bröstet så mycket (och sluta med blue steel)
Låter galet, säg purpose istället.
+1, låter som fel ordval annars. Men vad vet jag.
Varför ser man mycket grövre ut i spegeln än på bild? :confused:
Varför ser man mycket grövre ut i spegeln än på bild? :confused:
Det undrar jag med.
Saken är att jag har en fråga som frågar efter syfte med, sen måste jag hitta något som passar i kursboken :P
det borde vara olagligt att vara såhär varmt och äckligt kvavt ute... ge mig vinter? snela?
det borde vara olagligt att vara såhär varmt och äckligt kvavt ute... ge mig vinter? snela?
+1
jorå, så att...
Sörru sörru
Litecore
2007-05-26, 01:52
jevfla hejterz !
http://i.xanga.com/Narragansett55/morans.jpg
kekekekekekee
Gah, jag gillar inte att laga matlådor utan att få äta lite direkt. Nu måste jag vänta till 14.00 innan jag får äta min lax och färskpotatis. *gah!*
Gör en extra och ät den nu?
Gör en extra och ät den nu?
Jag har fyra matlådor på gång, men det är ju inte frukostmat. Redan ätit min gröt ju. Jag får gå och längta efter lunchen några timmar istället.
Jag har fyra matlådor på gång, men det är ju inte frukostmat. Redan ätit min gröt ju. Jag får gå och längta efter lunchen några timmar istället.
Äh, lax till frukost låter väl inte fel?
mystic[-_-]
2007-05-26, 08:21
Gah, jag gillar inte att laga matlådor utan att få äta lite direkt. Nu måste jag vänta till 14.00 innan jag får äta min lax och färskpotatis. *gah!*
Då hinner du äta 3 gånger innan! Se det med en byggares ögon
Rödvin innehåller viktiga anitioxidanter, och cigaretter ökar förbränningen.
http://img99.imageshack.us/img99/7329/yosp5.jpg
Rödvin innehåller viktiga anitioxidanter, och cigaretter ökar förbränningen.
Rödvin :thumbup:
Röka *spy* *spy* *spy* *spy*
Tigerkotten
2007-05-26, 20:10
Inte lärt mig att tycka om rödvin ännu, vitt vin om man blandar ut det kan funka däremot :D Iofs sangria är väl röttvin? Men det är väl också mix grejs.
Tycker rött är så starkt... Sägs man ska tycka om det med åldern, men jag e faen 25år nu :D
Röka *spy* *spy* *spy* *spy*Blå blend ftw! http://www.titantalk.com/forums/images/smilies/smoker.gif
Kotten: Jag har inte heller lärt mig det än, men de senaste gångerna har det slunkit ner problemfritt. Jag har faktiskt tyckt att det smakat rent av angenämt. Kanske är jag där nu... 30 år snart ju.
Inte lärt mig att tycka om rödvin ännu, vitt vin om man blandar ut det kan funka däremot :D Iofs sangria är väl röttvin? Men det är väl också mix grejs.
Tycker rött är så starkt... Sägs man ska tycka om det med åldern, men jag e faen 25år nu :D
Du har druckit fel vin helt enkelt.
Blå blend ftw! http://www.titantalk.com/forums/images/smilies/smoker.gif
Sjukt äckligt.
Sjukt äckligt.
Jag håller med blend gold är mycket godare.
Tigerkotten
2007-05-26, 20:19
Blå blend ftw! http://www.titantalk.com/forums/images/smilies/smoker.gif
Kotten: Jag har inte heller lärt mig det än, men de senaste gångerna har det slunkit ner problemfritt. Jag har faktiskt tyckt att det smakat rent av angenämt. Kanske är jag där nu... 30 år snart ju.
Trevligt för dig :D Jasså är du inte ens 30år? Där ser man...
;)
Du har druckit fel vin helt enkelt.
Mjae kan inte påstå att jag testat på många olika vin, men de jag testat som andra verkar tycker om har inte varit för mig alls. Men jag är lite "udda", som kille gillar jag inte öl speciellt mycket. Så ofta när vännerna dricker öl, så har jag mina cider t.ex. :D
Mjae kan inte påstå att jag testat på många olika vin, men de jag testat som andra verkar tycker om har inte varit för mig alls. Men jag är lite "udda", som kille gillar jag inte öl speciellt mycket. Så ofta när vännerna dricker öl, så har jag mina cider t.ex. :D
Men, öl är ju äckligt så det är inte så konstigt.
Ett gott italienst rödvin is the shit.
gahh, måste plugga men hela kroppen skriker NEJ
Trevligt för dig :D Jasså är du inte ens 30år? Där ser man...
;)
:D
Tigerkotten
2007-05-26, 22:14
Galen match på tv4+ just nu, Barcelona - Getafe (eller vad de heter) 1-0 just nu. Ronaldinho utvisad, gått 60min och är rätt hårt på planen.
Någonsom använt payson förut som kan kolla i min tråd? Jag vetefan vad jag ska göra. Sitter lite fast och har 6 tusen ute på vift :smash:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=95267
Match? Dude where´s my car är på trean FFS!
Match? Dude where´s my car är på trean FFS!
Tipsade nyss om den i filmtråden:D. Finns det någon som inte har med den på sin topp5-lista över de bästa filmerna någonsin?
EDIT: Arnold på femman också!
ska jag gå och sova nu?
Såklart inte.
Såklart inte.
jag ä skittrött me Pipphi hotar med att kontra på ngt
vet inte om jag våga lämna skeppet då *s*
You´re square. Chilenska och sydamerikanska viner ftw.
Rött självklart.
gahh, måste plugga men hela kroppen skriker NEJ
Samma här, tentaplugg är tråkigt.*cry*
jag ä skittrött me Pipphi hotar med att kontra på ngt
vet inte om jag våga lämna skeppet då *s*
Du menar att du inte litar på Pirre?
You´re square. Chilenska och sydamerikanska viner ftw.
Rött självklart.
Har inte smakat så många Chilenska elelr Sydamerikanska viner faktiskt. I love Italy. :)
Samma här, tentaplugg är tråkigt.*cry*
Ä
G
D
.
Har en lätt tenta + redovisning/opposition. LÖÖÖÖÖK
Ä
G
D
.
Har en lätt tenta + redovisning/opposition. LÖÖÖÖÖK
En 22 poängstenta för mig så ja, jag är väl ägd.
Har inte smakat så många Chilenska elelr Sydamerikanska viner faktiskt. I love Italy. :)
Italienska viner är över lag goda, men jag gillar den lite kraftigare smaken som vissa Chilenska och Sydamerikanska viner kan ha.
Australien har rätt bra viner också, gäller att hitta guldkornen bara.
Bulgariska viner är inte fy skam heller.
Tack! Jag trodde jag var helt onormal som inte ens kan lukta på en ölburk.
Du menar att du inte litar på Pirre?
Bang on!!
I love Italy. :)
me too
night, pallar inte längre
Bang on!!
me too
Jag har en hel panna kaffe och har sovit hela dagen.
Make my day.
Fniss, *reportarN-* Ett steg närmare moderatorskap!
Fått PM om kiss-tråden myggan. :D
Tigerkotten
2007-05-26, 23:35
Fniss, *reportarN-* Ett steg närmare moderatorskap!
Fått PM om kiss-tråden myggan. :D
va? :D
Glader låt!
9gP_8gxDAew
va? :D
"Fått PM om kiss-tråden myggan?" Skulle det stå.
Det gäller att hänga med i svängarna om man inte ska missa trådar innan de tas bort. :)
Det gäller att hänga med i svängarna om man inte ska missa trådar innan de tas bort. :)
Ja hur gör man egentligen när man kissar?
Vad handlade den tråden om? Hann bara läsa första inlägget and it didn´t make sense.
Vad handlade den tråden om? Hann bara läsa första inlägget and it didn´t make sense.
That was it. Hahah.
yeaaah...I´m hot stuff...hahahah (not)
Sessish säger:
nu ska ja snart på fotboll
John säger:
spela eller titta ?
Sessish säger:
titta
Sessish säger:
haha tror du ja kan spela nått idag
John säger:
Du var rätt vältränad så borde väl gå!
nu ska jag tillbaka ut på ballen och sola och läsa igen.
yeaaah...I´m hot stuff...hahahah (not)
? :confused:
? :confused:
ville bara skryta med att han tyckte jag va vältränad. okej? Man får fan va glad för det lilla..
ville bara skryta med att han tyckte jag va vältränad. okej? Man får fan va glad för det lilla..
http://friendsforever.foren-city.de/images/smiles/a084.gif
Vi antecknar det!:thumbup:
Kikkomannen
2007-05-27, 15:11
Jag misstänker matförgiftning efter att jag under gårdagen var hem till mormor och morfar, och blev bjuden på köttsoppa som stått värmd ett bra tag.
Nu har jag ont i magen, diarré och är illamående till och från - inte bra då jag har massor av saker att göra idag.
Frågan är om det hjälper att kräkas lite, då man får bort bakterier och sånt fortare? När jag väl hänger över toastolen och dreglar saltsmakande saliv så kommer det inte något. Jag vill inte stoppa fingrarna i halsen, någon som har något humant tips på hur man kräks? (utan att behöva äta massor av salt eller nåt i den stilen)
Kikkomannen
2007-05-27, 15:21
Jag misstänker matförgiftning efter att jag under gårdagen var hem till mormor och morfar, och blev bjuden på köttsoppa som stått värmd ett bra tag.
Nu har jag ont i magen, diarré och är illamående till och från - inte bra då jag har massor av saker att göra idag.
Frågan är om det hjälper att kräkas lite, då man får bort bakterier och sånt fortare? När jag väl hänger över toastolen och dreglar saltsmakande saliv så kommer det inte något. Jag vill inte stoppa fingrarna i halsen, någon som har något humant tips på hur man kräks? (utan att behöva äta massor av salt eller nåt i den stilen)
Det ordnade sig av sig själv.
Förhoppningsvis så slipper jag symptomen så jag kan börja jobba om ett par timmar.
Jag är så sjukt trött och grinig. Så ska min bror skicka iväg mig till Allum för att fixa morsdagpresent. *cry*
Tigerkotten
2007-05-27, 18:07
Fått ont vid vänstra revbenen rätt långt ner :( Började igår och är faen fortfarande. Tränade inte förra veckan alls då jag varit sjuk :(
Vad ni gnäller! Jag är tröttast.
Blev väckt 3 timmar för tidigt igår för att en polare ville att jag skulle följa med henne och hennes arbetskamrater till gröna lund. Sen fick jag åka karuseller bakfull hela dagen. Rekomenderas inte. Sen promenera 6000 mil för att komma tillbaka till Uppsala vid 1 inatt, typ fest hemma hos min kompis och sen ut i parken vid 4 i morse för att dricka lite skumpa och käka oliver. Kom hem klockan 9 imorse och somnade direkt. Gick upp för 2 timmar sedan. Dygnsrytm it is.
PS. Jag är tröttast. DS.
Edit: HEJ KWON! KWON I SAY
Visade tråden om Dennis Wolf för morsan nyss.
"Mamma såhär ska jag ser ut"
"men vad i helvete det där är ingen människa?!"
Usch vad jobbigt det är att flytta!!! BLÄÄÄÄÄ!!!
Ähh lipsill, så farligt är det inte.:cool:
Skaffa bra flytthjälp så går det i ett nafs.
Blev väckt 3 timmar för tidigt igår för att en polare ville att jag skulle följa med henne och hennes arbetskamrater till gröna lund. Sen fick jag åka karuseller bakfull hela dagen. Rekomenderas inte. Sen promenera 6000 mil för att komma tillbaka till Uppsala vid 1 inatt, typ fest hemma hos min kompis och sen ut i parken vid 4 i morse för att dricka lite skumpa och käka oliver. Kom hem klockan 9 imorse och somnade direkt. Gick upp för 2 timmar sedan. Dygnsrytm it is.
PS. Jag är tröttast. DS.
Edit: HEJ KWON! KWON I SAY
HEJ POW POW!
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:24
Wohoo!! Jag E Konfirmerad!! :d
oh fyfan.. jag med *mini*
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:28
Ngt du ångrar eller?
Hädare?
Hädare!
Ngt du ångrar eller?
Njea. Jag fick än en gång lära mig vilken skit svenska kyrkanvar:D
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:32
Njea. Jag fick än en gång lära mig vilken skit svenska kyrkanvar:D
Okej.. Jag tycker det va ganska kul för jag fick en massa pengar och annat kul :D
Okej.. Jag tycker det va ganska kul för jag fick en massa pengar och annat kul :D
Jag fick också pengar. Men jag fick men för livet efter all skit där så det var lätt inte värt det.
det är den rätta andan, du har verkligen klykat!!
Jag gick inte på ett enda möte. Var sist i en kyrka för 5 år sen när syrran konfimerade sig :)
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:34
va jobbigt det är när man blir tvingad att supa.
livet är så orättvist
Det är ju bättre än alternativet.
Det är ju bättre än alternativet.
är det?
för mig är alternativet att inte konfirmera sig.
men jag kanske har missuppfattat ngt
är det?
för mig är alternativet att inte konfirmera sig.
men jag kanske har missuppfattat ngt
Ja, det är ett alternativ. Men jag pratade om motivation till varför man gör det.
Ja, det är ett alternativ. Men jag pratade om motivation till varför man gör det.
det är som att gifta sig för presenterna.
lika logiskt enligt mig
det är som att gifta sig för presenterna.
lika logiskt enligt mig
Jag håller inte med, men jag är för bakfull för att argumentera. Jag tycker istället vi blir vänner och skakar tass.
Hur har du haft det idag, Cilia? Livet leker?
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:43
Men min motivation var delvis att få många presenter.. Men jag kände mej tvingad eftersom min pappa gjorde det när han var i min ålder.
Men min motivation var delvis att få många presenter.. Men jag kände mej tvingad eftersom min pappa gjorde det när han var i min ålder.
Jag fick 10k av en släkting i Texas som jag inte ens vet namnet på *screwy*
Såååå hur går det med min vän då? :D
dom flesta gör det i precis den åldern.
provade du att prata med honom om att du inte ville eller att du inte är troende?
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:46
Såååå hur går det med min vän då? :D
Snackade med henne första gången igår. Hon va både snäll och snygg ju :D
Blev lite förvirrad först..
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:47
provade du att prata med honom om att du inte ville eller att du inte är troende?
Ska jag vara ärlig ville jag faktiskt kofirmera mej :Virro
Ska jag vara ärlig ville jag faktiskt kofirmera mej :Virro
För att få presenter. Men jag är med dig fullt ut! Presenter är roligt.
Snackade med henne första gången igår. Hon va både snäll och snygg ju :D
Blev lite förvirrad först..
Hon är damn hot :D
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:52
Precis;)
(*cupid* )
Lelle Pelle
2007-05-27, 20:53
Vad är det för teen? Jag vill ha bilder.
Precis;)
(*cupid* )
I would do her :Virro
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 20:56
I would do her :Virro
Hon va upptagen va?
Vad är det för teen? Jag vill ha bilder.
En 91a. Kan fråga om du kan få hennes msn.
Hon va upptagen va?
Ja, hon är minbitch :D
En 91a. Kan fråga om du kan få hennes msn.
Jag kan köpa ut alkoläsk och kör bil.
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 21:00
Ja, hon är minbitch :D
Okej :/
E ganska långt till GBG härifrån ändå.. Tar 2timmar att åka med bil.
Camrelation helt enkelt.
Jag kan köpa ut alkoläsk och kör bil.
Haha. Jag kan snart handla på systemet jag med och jag kör också bil :D
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 21:04
Camrelation helt enkelt.
Orkar inte med det riktigt..
Fast hon bor inte i GBG utan ytterligare typ 13mil norrut :P
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 21:06
Fast hon bor inte i GBG utan ytterligare typ 13mil norrut :P
AVAFFAN!!!
Typ alla tjejer som jag träffat över ngn chat eller liknande och har visat intresse har bott i GBG eller ovanför..
Lelle Pelle
2007-05-27, 21:07
Mela vill inte fixa nakenbilder på 91an till mig : /
Mela vill inte fixa nakenbilder på 91an till mig : /
Haha nej. I wonder why :D
AVAFFAN!!!
Typ alla tjejer som jag träffat över ngn chat eller liknande och har visat intresse har bott i GBG eller ovanför..
:'/
va jobbigt det är när man blir tvingad att supa.
livet är så orättvist
Nejdå, det är inte jobbig. Det jobbiga är att dagen efter bli tvingad att åka fritt fall, uppskjutet och nån galen jäkla bergochdalbana.
Andy.da.wohoo
2007-05-27, 21:11
:'/
*gah!*
Lelle Pelle
2007-05-27, 21:11
Haha nej. I wonder why :D
För att du är ond?
Nejdå, det är inte jobbig. Det jobbiga är att dagen efter bli tvingad att åka fritt fall, uppskjutet och nån galen jäkla bergochdalbana.
Det var under pistolhot va?
För att du är ond?
ja typ.
Lelle Pelle
2007-05-27, 21:13
ja typ.
Tönt...
Det var under pistolhot va?
Typ. Du vet, grupptryck och sånt. Sen hade det varit ganska tråkigt att bara sitta där. Lite får man offra sig om man vill ha kul.
Tönt...
Sätt på din brud istället ffs :P
Lelle Pelle
2007-05-27, 21:15
Sätt på din brud istället ffs :P
Snyft...*cry*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.